ahumquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maarreh Quutje. Dat redt je natuurlijk nooit hè...
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:30 schreef qu63 het volgende:
ahum
Je kent me nog niet zo lang he
zoek maar eens op de TRU-slowchat reeksen
Geen uitzendkrachten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat ik niemand ken die genoeg tijd heeft om mijn postfrequentie aan te houden.
Dan houd je weinig mensen over uit WFL vrees ik.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.
dan kunnen we doorstrepen:quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensen die in TRU komen, komen niet in aanmerking voor de functie van zaakwaarnemer van Lupa.
zie ik ook nu pasquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
qu63! wat toepasselijk dat je #63 opent.
ik legde de link tussen mijzelf en topic nr 63 niet..quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je hebt hem nog wel zelf geplaatst.
Je hebt er vast al zin in!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Haushofer het volgende:
Dank je wel hoor, zomaar een SC-topic naar mij vernoemdOverigens, dinsdag over 2 weken naar Queen! Yeah! En nou maar hopen dat t niet tegenvalt.
heb je het nwe logo al gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef Haushofer het volgende:
Dank je wel hoor, zomaar een SC-topic naar mij vernoemdOverigens, dinsdag over 2 weken naar Queen! Yeah! En nou maar hopen dat t niet tegenvalt.
Je bent toch niet ook blond?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik legde de link tussen mijzelf en topic nr 63 niet..
Ja, luister nu ook weer es wat albums van ze, dat heb ik ook in geen tijden gedaan. En er dan achterkomen dat ze nog steeds briljant zijn.quote:
Het zou een stuk constructiever zijn als je de namen van users zou plaatsen die óverblijven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef qu63 het volgende:
dan kunnen we doorstrepen:
Alicey
qu63
livEliveD
pfaf
SingleCoil
het_fokschaap
Miss_Sly
Doffy
ReCreative
Geartsjuh
Haushofer
Yosomite
FuifDuif
Reya
Ben niet van plan om ziek te wordenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je het nwe logo al gezien?
en ik ga pas in juli
als er iemand ziek was zou je bellen he!
dr zijn al bootlegs van de vorige concerten online hequote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, luister nu ook weer es wat albums van ze, dat heb ik ook in geen tijden gedaan. En er dan achterkomen dat ze nog steeds briljant zijn.
zelf al beeldmateriaal!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
dr zijn al bootlegs van de vorige concerten online he
tot nu toe ben alleen jij dat!quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou een stuk constructiever zijn als je de namen van users zou plaatsen die óverblijven.
TRU? Wanneer?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we doorstrepen:
Alicey
qu63
livEliveD
pfaf
SingleCoil
het_fokschaap
Miss_Sly
Doffy
ReCreative