quote:
Blijkbaar.quote:Ken je me al zo goed?
Wat is/zijn jouw kleur(en) eigenlijk?quote:Ik zou zelf die kleur niet kopen maar ik vind hem wel mooi.
Idd. Ik heb een kleine omvang en grote cups: 75D. Meestal begint D bij 80 en dat is gewoon ècht te groot. Als ik een echt goed zittende BH wil hebben ben ik meestal minstens ¤ 40,- kwijt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad van de V&D.
Ik heb tegenwoordig een vrij makkelijke en gangbare maat, dus dat scheelt. Als je een beetje afwijkende maten hebt (Bijvoorbeeld een kleine omvang met grote cups of juist een grote omvang met kleine cups) is het inderdaad erg moeilijk om iets leuks te vinden..
Edit : Waarbij je klein en groot relatief moet zien..
Eigenlijk best vreemd, maar er zal wel op het gemiddelde worden gescoord.. 2 jaar geleden had ik het andersom. Een grote omvang met kleine cups (85B), dat was ook erg moeilijk. Tegenwoordig 70/75B, da's dan weer een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een kleine omvang en grote cups: 75D. Meestal begint D bij 80 en dat is gewoon ècht te groot. Als ik een echt goed zittende BH wil hebben ben ik meestal minstens ¤ 40,- kwijt.
Qua ondergoed het liefst zwart. Qua andere kleding heb ik momenteel veel rood-, oranje- en bruintinten liggen. Ik vind veel kleuren mooi, maar absoluut geen wit en geen pasteltinten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:24 schreef Alicey het volgende:
Wat is/zijn jouw kleur(en) eigenlijk?
Bij de betere zaken hebben ze mijn maar altijd wel op voorraad, maar die prijs is weer vrij hoog. Maar als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel BH's die heel lang mooi blijven en een perfecte pasvorm hebben. Dan merk je niet eens dat je tieten hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk best vreemd, maar er zal wel op het gemiddelde worden gescoord.. 2 jaar geleden had ik het andersom. Een grote omvang met kleine cups (85B), dat was ook erg moeilijk. Tegenwoordig 70/75B, da's dan weer een stuk makkelijker.
Ah, gelukkig.. Ik was even bang dat je met geel zou komen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Qua ondergoed het liefst zwart. Qua andere kleding heb ik momenteel veel rood-, oranje- en bruintinten liggen. Ik vind veel kleuren mooi, maar absoluut geen wit en geen pasteltinten.
Het probleem dat ik er een beetje mee heb is dat die zaken zo erg duur zijn.. Merken dat ik tieten heb doe ik verder toch wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij de betere zaken hebben ze mijn maar altijd wel op voorraad, maar die prijs is weer vrij hoog. Maar als je naar een speciaalzaak gaat heb je wel BH's die heel lang mooi blijven en een perfecte pasvorm hebben. Dan merk je niet eens dat je tieten hebt.
Geel... Het enige gele kledingstuk dat ik heb is het meet-shirt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Ah, gelukkig.. Ik was even bang dat je met geel zou komen.Bij mij ligt het er aan.. Roze, wit en zwart zijn kleuren waar ik toch zo'n beetje het meeste mee doe.
Maar de prijs-kwaliteitverhouding is wel merkbaar beter. Een BH van zo'n duur merk blijft letterlijk 10 jaar mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
Het probleem dat ik er een beetje mee heb is dat die zaken zo erg duur zijn..
Ik heb nu ook een fel geel/groen shirt aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geel... Het enige gele kledingstuk dat ik heb is het meet-shirt.Ik hou wel erg van geel. Zo heb ik geel behang en een geelachtige keuken.
Wat dat betreft zou het inderdaad geen gekke investering zijn.. De meeste bh's doe ik niet veel langer dan een jaar of twee mee..quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar de prijs-kwaliteitverhouding is wel merkbaar beter. Een BH van zo'n duur merk blijft letterlijk 10 jaar mooi.
Wijde pijoen heb ik het niet zo op, maar lange rokken en jurken vind ik ook prettig en mooi. Het is echter wel heel moeilijk om lange rokken en jurken te vinden naar mijn smaak..quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hou trouwens ook van retro-kleding, vooral jaren '60, '70. Wijde pijpen, hippie-achtige dingen. Draag ook graag lange rokken en jurken.
Het klinkt op zich leuk.quote:Ik heb een jurk uit de jaren '70 met zo'n 'behang-dessin' erop. Het is een enkellange jurk, maar ik denk dat ik er een zomerjurkje tot op de knie van ga maken, dan kan ik 'm vaker aan.
Ik heb bij het Leger des Heils gewerkt, bij de 'Herbestemming van Goederen'. Tweedehands kleding. Toen kwam ik echt veel mooie en bijzondere dingen tegen. En altijd eerste keus en supergoedkoop (broek ¤ 2,75, trui of shirt ¤ 1,25, schoenen ¤ 2,75, jurken ¤ 2,75). Daar heb ik nog wel wat mooie dingen aan overgehouden, maar jammer genoeg vind je die dingen niet of nauwelijks in tweedehands kledingzaken, aangezien de verkoopsters dat soort spul er zelf tussenuit pikken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
Wijde pijoen heb ik het niet zo op, maar lange rokken en jurken vind ik ook prettig en mooi. Het is echter wel heel moeilijk om lange rokken en jurken te vinden naar mijn smaak..
Dat laatste is op zich niet zo gek.. Ik zou het zelf ook doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb bij het Leger des Heils gewerkt, bij de 'Herbestemming van Goederen'. Tweedehands kleding. Toen kwam ik echt veel mooie en bijzondere dingen tegen. En altijd eerste keus en supergoedkoop (broek ¤ 2,75, trui of shirt ¤ 1,25, schoenen ¤ 2,75, jurken ¤ 2,75). Daar heb ik nog wel wat mooie dingen aan overgehouden, maar jammer genoeg vind je die dingen niet of nauwelijks in tweedehands kledingzaken, aangezien de verkoopsters dat soort spul er zelf tussenuit pikken.
Wat is er te winnen met een juiste voorspelling?quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:18 schreef SingleCoil het volgende:
Een belangwekkend duel speelt zich, vrijwel onzichtbaar, voor onze ogen af:
571. (571) livEliveD 9777 ( + 2 )
594. (610) Lupa_Solitaria 9405 ( + 186 )
Een bonificatiesprintje naar de 10000 ? Liv ligt duidelijk voor maar Lupa is veel sneller...wie gaat dat winnen ?
\quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:26 schreef SingleCoil het volgende:
zou het echt niet weten...
wel als je de bron erbij vermeld geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef Yosomite het volgende:
Er staat een leuk artikel in het NRC van vandaag, bijlage Wetenschap en Onderwijs over de relativiteitstheorie: "Gelijktijdigheid bestaat niet", van Dirk van Delft. Er zitten copyrechten op dus ik kan het niet hier integraal naar toe plaatsen.
interessant.. zou ik gaarne willen lezenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef Yosomite het volgende:
Er staat een leuk artikel in het NRC van vandaag, bijlage Wetenschap en Onderwijs over de relativiteitstheorie: "Gelijktijdigheid bestaat niet", van Dirk van Delft. Er zitten copyrechten op dus ik kan het niet hier integraal naar toe plaatsen.
Wetenschappelijk gezien was ik daarnet op IRC. Het model bleek echter niet te kloppen met de werkelijkheid, daar ik even weg was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:54 schreef qu63 het volgende:
Alicey op irc?
Inderdaad, en ik kan ook al nooit weg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik er niet ben gebeurt er hier ook vrij weinig.
Daar geloof ik in ieder geval niets van..quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:35 schreef SingleCoil het volgende:
ik durf niks te doen zonder jou, luupje...
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wetenschappelijk gezien was ik daarnet op IRC. Het model bleek echter niet te kloppen met de werkelijkheid, daar ik even weg was.
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.quote:
dan kom ik 's nachts wel even langs en bagger het topic volquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.
Er zijn nog twee weken om daar een oplossing voor te vindenquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wij zijn samen gewoon de drijvende kracht achter de LFC. Hoe moet dat als ik over twee weken maar liefst NEGEN DAGEN weg ben? Denk dat jullie dan niet eens één topic vol krijgen.
Algemene malaise, algemene daling in forum-posts, het gaat vast naar de hel en verdoemenis!quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De apocalypsquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Algemene malaise, algemene daling in forum-posts, het gaat vast naar de hel en verdoemenis!
Ik wordt dus nog onder tijddruk gezet ook.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Er zijn nog twee weken om daar een oplossing voor te vinden
In twee weken jezelf klonen moet mogelijk zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wordt dus nog onder tijddruk gezet ook.
Misschien moet ik een zaakwaarnemer aanstellen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:03 schreef Reya het volgende:
In twee weken jezelf klonen moet mogelijk zijn![]()
Ja. Je kunt het eigenlijk niet maken om zo maar weg te gaan zonder goede vervanging.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zaakwaarnemer aanstellen?
Ik vrees alleen dat ik niemand ken die genoeg tijd heeft om mijn postfrequentie aan te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ja. Je kunt het eigenlijk niet maken om zo maar weg te gaan zonder goede vervanging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |