quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:28 schreef teknomist het volgende:
Omdat vrouwen fysiek over het algemeen zwakker zijn?
Niet alle vrouwen gaan zielig lopen jankenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:24 schreef Conflict het volgende:
Dat vraag ik me echt al heel lang af.
Dit is serieus, ik wil weten waar deze "ongeschreven regel" vandaan komt. Zeker weer uit die klote bijbel?
Mij is geleerd dat ik niemand mag slaan, dat doe ik dus ook niet. Ik vraag me af wat de reden is dat mensen wel mannen een knal voor hun kop geven maar vrouwen niet.
Een klap komt toch even hard aan? Of je nou man of vrouw bent. Het is exact even effectief, alleen een vrouw gaat huilen en een man staat terug. En je houdt evenveel ruzie.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:37 schreef KarmaniaK het volgende:
[..]
dat is jouw idee van een gemiddelde vrouw?![]()
Dat ze meestal niet terugslaan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef Conflict het volgende:
Volgens mij hebben spieren niet veel te maken met de impact van een flinke dreun.
En hoezo zijn vrouwen een zwakker geslacht? Wat houdt dat in?
Respect voor vrouwen? Waar komt dat vandaan? Wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef ne0n het volgende:
dat doe je gewoon niet uit respect voor vrouwen..
mja.. lekkere redereningquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef ne0n het volgende:
En respect voor mannen kan niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:48 schreef ne0n het volgende:
Maak dat de mannen eens wijs die hun vrouwtje dagelijks alle hoeken van de kamer laten zien..quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Mannen slaan vaak andere mannen om hun mannelijkheid te bewijzen. Iemand slaan die fysiek zwakker is dan zijzelf (vrouwen) is dan niet bepaald mannelijk. In hun ogen is dat een afgang.
Die hebben toch altijd zo'n spijt achteraf? Nou dan!quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:57 schreef Shreever het volgende:
[..]
Maak dat de mannen eens wijs die hun vrouwtje dagelijks alle hoeken van de kamer laten zien..
Als jij een man was, wat zou jij dan doen dat een vrouw jou zou willen slaan?!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:01 schreef CartWOman het volgende:
Feit: vrouwen zijn fysiek (meestal) een stuk zwakker.
Als ik een man zou zijn en een vrouw zou me klappen geven kan ze een fikse 'drukker' of pets in het gezicht terugverwachten. Kom op zeg, je laat je als man niet onbestraft slaan toch?
Niet zó hard dat ze letsel oploopt natuurlijk; zelfbeheersing is the keyword.
Afweren, dat ten eerste. Arm op de rug draaien, zoiets.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij een man was, wat zou jij dan doen dat een vrouw jou zou willen slaan?!
Logisch.. al ik mijn vriend een mep geef krijg ik er waarschijnlijk ook een terug, als hij mij zou slaan zou ik ook terugslaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Afweren, dat ten eerste. Arm op de rug draaien, zoiets.
Als dat moeilijk wordt omdat ze out of control is gaat m'n eerste post in werking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |