Maar in hoeverre kun je ook daadwerkelijk vertrouwen op een vrouw? Ik begrijp wel dat er zo'n verbond voor nodig is hoor. Op die manier kan overspel worden bestraft, en oh ja Alicey, overspel is niet iets om luchtig over te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Zei Jezus echter zelf niet "Laat uw ja een ja zijn"? Oftewel, waarom is er een officieel verbond nodig. Het klinkt toch als een gebrek aan vertrouwen..
Ik vraag me af waarom de term "bovengrens" is gekozen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit heb ik al uitgelegd aan Lupa ergens hierboven. Maar je moet het citaat goed lezen. Van Agt (
) heeft het over het geloof en daarmee bedoelt ie natuurlijk zijn rooms-katholieke geloof. Als jij dat geloof niet deelt, dan geldt uiteraard die bovengrens niet voor jou
.
Als het je partner is ga ik er van uit dat er vertrouwen is. Als je twijfelt of je een man of vrouw daadwerkelijk kunt vertrouwen, kun je beter in het geheel geen relatie beginnen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar in hoeverre kun je ook daadwerkelijk vertrouwen op een vrouw?
Ik zie echter de noodzaak van een bestraffing niet in. Als het vertrouwen niet terecht blijkt, dan is dat imo een feit op zich, en is het beter te breken en niets meer met elkaar te maken te hebben.quote:Ik begrijp wel dat er zo'n verbond voor nodig is hoor. Op die manier kan overspel worden bestraft, en oh ja Alicey, overspel is niet iets om luchtig over te doen.
Op welke manier vraag jij dat af? Waarom het uberhaupt een bovengrens is in taalkundige zin, of meer dat het een soort arrogantie weerspiegelt van een een rooms-katholiek?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me af waarom de term "bovengrens" is gekozen.
Op zich mee eens, maar wat nu als je bij voorbaat al geen enkel mens kunt vertrouwen? Dat is op zich geen onredelijke aanname. Je wilt toch een partner, maar wie je ook hebt, hij/zij is niet te vertrouwen, dus dan moet je wat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Als het je partner is ga ik er van uit dat er vertrouwen is. Als je twijfelt of je een man of vrouw daadwerkelijk kunt vertrouwen, kun je beter in het geheel geen relatie beginnen.
Tja, je kunt de wetten en leefregels van God wel in twijfel trekken, maar dat is als mens zijnde niet gegrond. We moeten als schaapjes gehoorzamen aan de Heer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Ik zie echter de noodzaak van een bestraffing niet in. Als het vertrouwen niet terecht blijkt, dan is dat imo een feit op zich, en is het beter te breken en niets meer met elkaar te maken te hebben.
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
En de topictitel kan ook maar uit de gedachten van één persoon komen![]()
Eigenlijk min of meer dat er blijkbaar een waarde-toekenning plaatsvindt ten aanzien van een begrip dat zich niet echt laat kwantificeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:28 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Op welke manier vraag jij dat af? Waarom het uberhaupt een bovengrens is in taalkundige zin, of meer dat het een soort arrogantie weerspiegelt van een een rooms-katholiek?
Dan moet je vrijgezel blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar wat nu als je bij voorbaat al geen enkel mens kunt vertrouwen?
Ik wil geen partner die ik niet kan vertrouwen. Ik zal daarom ook alleen een relatie aan kunnen gaan met een man of vrouw die ik voor de volle 100% vertrouw op de punten die ik belangrijk vind.quote:Dat is op zich geen onredelijke aanname. Je wilt toch een partner, maar wie je ook hebt, hij/zij is niet te vertrouwen, dus dan moet je wat.
Mits de schaapjes geloven dat die Heer er is.quote:Tja, je kunt de wetten en leefregels van God wel in twijfel trekken, maar dat is als mens zijnde niet gegrond. We moeten als schaapjes gehoorzamen aan de Heer.
ben je al langs geweest in TRV?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit de reis die wij over twee weken gaan maken:
[reis]
'Wij' betekent in dit geval mijn vader, mijn moeder, een wederzijdse vriendin en ik. Ik ga een dagboek bijhouden (in het Engels zodat het meteen naar mijn penvrienden in de gevangenis kan) en ik hoop dat na afloopt hier op Fok te posten.
Dat valt toch wel mee? Zo sex-belust ben ik niet hoor, het is Lupa die het onderwerp steeds die kant op drijft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:33 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen
En de topictitel kan ook maar uit de gedachten van één persoon komen![]()
Klinkt als een interessante vakantie!quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de geïnteresseerden is dit de reis die wij over twee weken gaan maken:
zaterdag 30 april
Leeuwarden - Berlijn
630 km
maandag 2 mei
Berlijn - Wroclaw
350 km
dinsdag 3 mei
Wroclaw - Oswiecim
216 km
woensdag 4 mei
Oswiecim - Warszawa
315 km
vrijdag 6 mei
Warszawa - Poznan
305 km
zaterdag 7 mei
Poznan - Hamburg
560 km
zondag 8 mei
Hamburg - Leeuwarden
355 km
'Wij' betekent in dit geval mijn vader, mijn moeder, een wederzijdse vriendin en ik. Ik ga een dagboek bijhouden (in het Engels zodat het meteen naar mijn penvrienden in de gevangenis kan) en ik hoop dat na afloopt hier op Fok te posten.
Met de auto naar Polenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
ben je al langs geweest in TRV?
Ab-so-luut niet. En ik heb me toch een geweldig hotel bij Warszawa gevonden!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een interessante vakantie!Je bent ook niet zo'n camping-typje zo te zien.
Begin es met de vagina-monologenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad. Ik kan moeilijk in mijn eentje een heel verhaal ophangen.
Looks like I've made quite a reputation for myself.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
Begin es met de vagina-monologenDie kun je prima in je eentje ophangen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:29 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Begin es met de vagina-monologenDie kun je prima in je eentje ophangen.
Leuk als je van paarden houdt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet. En ik heb me toch een geweldig hotel bij Warszawa gevonden!
http://www.polhotels.com/warsz/RanchoEmow/index.htm
¤ 5,00 p.p.p.n.![]()
![]()
Helaas kun je via de site niet reserveren, maar ik heb een mailtje gestuurd. Ik wil heel graag daar logeren, want ze hebben paarden en je kunt trektochten maken voor een spotprijsje.
Erg he?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:53 schreef Haushofer het volgende:
Alicey de stad in en de slowchat ligt stil
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:09 schreef Bensel het volgende:
en voor alicey toch nog even dat topic:
Huishoudfolie... (deel 2)
quote:
Hoe groot is dat zoal dan? Maat 46?quote:[b]Op zaterdag 16 april 2005 14:51
(Na een tijdje zoeken, volgens een bepaalde verkoopster waren mijn voeten zelfs groter dan "erg groot")
Toen ik een maatje 40 paste, en vroeg of ze een maatje groter had zei ze dus "Nee, die hebben we niet groter. Deze is al erg groot."quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe groot is dat zoal dan? Maat 46?
Valt nog mee inderdaad. Voor een dame is het wel vrij groot, maar niet echt belachelijk ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
40/41 is niet de kleinste maat, maar om het nou erg groot te noemen vind ik ook wel weer overdreven.
Precies. Ik ben in ieder geval maar snel die winkel uitgevlucht.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Valt nog mee inderdaad. Voor een dame is het wel vrij groot, maar niet echt belachelijk ofzo.
En krijgen we nog foto's van wat je wèl gekocht hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Precies. Ik ben in ieder geval maar snel die winkel uitgevlucht.
Zal even fotootjes maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En krijgen we nog foto's van wat je wèl gekocht hebt?
Succes Haus!quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik gaat weer leren. Quantumteleportatie enzo
Oh, wat lief van je.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Je had zelf geen camera trouwens naar ik meen Lupa? Ik heb hier nog een eenvoudige liggen, neem ik zaterdag wel voor je mee.
Die ik hier heb liggen zit als het goed is alles bij.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat lief van je.Ik heb er eentje op mijn foon zitten, maar heb (nog) geen kabeltje om ze over te zetten.
Haha, ik wist haast al dat het niet jouw smaak was.quote:De schoenen zijn niet helemaal mijn ding, maar objectief gezien wel mooi ()
Dat is dus wel naar jouw smaak?quote:en ik vind vooral de onderste BH erg leuk.
Inderdaad van de V&D.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Van de V&D of niet, die paarsige BH? Herken 't kaartje.BH's van de V&D passen mij nooit, evenmin als alle andere betaalbare BH's.
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
Die ik hier heb liggen zit als het goed is alles bij.
Ken je me al zo goed?quote:Haha, ik wist haast al dat het niet jouw smaak was.
Ik zou zelf die kleur niet kopen maar ik vind hem wel mooi.quote:Dat is dus wel naar jouw smaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |