Nee, nog niet.. Heb je linkjes?quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:39 schreef Bensel het volgende:
Hee, alicey, heb je dt huishoudfolie topic nou al gelezen?
Jij had er 186. Dik over de 100 dus.quote:
Altijd handig om van te voren wat hotels te weten inderdaad.. Ik doe het zelf vooral op goed geluk ter plaatse, maar dat zou natuurlijk wel eens verkeerd kunnen gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga vandaag even een lijst opstellen van hotels in Polen in de buurt van de plaatsen die wij zullen bezoeken. Maar goed, dat doe ik achter mijn compje, dus dan ben ik niet weg. Ook ga ik wat schoolwerk doen en tegen vijven moet ik naar mijn werk.
Serieus? Bij mij ligt het er aan.. Werk wat ik uitsluitend met mijn hersens doe is 8 uur toch wel de max., bij andere werkzaamheden is het toch wel langer mogelijk, met als uitschieters in het verleden 2 dagen achter elkaar 16 uur (Overigens nauwelijks zonder eten.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Langer dan 2,5 werken doe ik ècht niet aan. [afbeelding]
Jahoor, iets te kort naar mijn zin, maar wel lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:52 schreef SingleCoil het volgende:
Hij is niet prachtig, maar wel goed, deze morgen! Dus goedemorgen ! Allemaal lekker geslapen ?
netstat -anquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:53 schreef SingleCoil het volgende:
weet er iemand hoe je kunt zien welk http-verkeer er van mijn computer naar een bepaalde site gaat ? Of tcp/ip ?
Je wilt echt weten naar welke URL's er geconnect wordt? De enige echte oplossingen die ik dan kan bedenken zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:06 schreef SingleCoil het volgende:
netstsat geeft niet het berichtenverkeer, alleen de status van de logische verbindingen. Ik zal eens even op sysinternals kijken....
Zo word ik niet iedere ochtend begroetquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:14 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo schoonheden. Jullie hebben vast geslapen als ware prinsesjes.
Neuh, ik wil echt het fysieke berichtenverkeer op http-niveau kunnen zien, dus wat stuurt mijn browser naar welke site, wat staat er in de headers etc. Maar ik heb al wat gevonden: IE HTTPAnalyzer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt echt weten naar welke URL's er geconnect wordt? De enige echte oplossingen die ik dan kan bedenken zijn
1) Een proxy-server installeren (In de vorm van ad blockers zijn die er ook) en configuraties aanpassen als het om browsers gaat.
2) Een transparante proxy installeren op een tussenpunt.
Jazeker, ook heel kort want ik was hier vannacht nog rond een uur of vijfquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo word ik niet iedere ochtend begroet
En ja, ik heb heerlijk geslapen; jij ook goed geslapen?
DUIF! Je lijkt ineens op Dries van Agt !quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:10 schreef FuifDuif het volgende:
Morgen.
Hehe. Driesje (zo mag ik hem al noemenquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
DUIF! Je lijkt ineens op Dries van Agt !
Wat denk jequote:Op zaterdag 16 april 2005 10:38 schreef SingleCoil het volgende:
Maar wat hij nou bedoelt met 'de bovengrens van ons zedelijk leven' ?
Ik wil niet trouwen en al zeker niet met een vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
Bijvoorbeeld dat je je moet beperken tot één vrouw als het gaat om seks en wel de vrouw waarmee je getrouwd bent.
Het was één voorbeeldquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil niet trouwen en al zeker niet met een vrouw.
Als je trouwt, wordt je gezegend door de kerk. Als je dat niet bent is het niet giedquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Maar waarom is trouwen nou het hoogste goed? Waarom is samenleven de rest van je leven met 1 persoon en ook alleen met die persoon sex hebben, bijvoorbeeld, niet net zo goed?
Ik was nog niet weg voor kleding en schoenen hoor, dat doe ik vanmiddag.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Veel plezier Alicey
Ik hoop dat je slaagt
Dan weet God niet waar-ie aan toe is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Maar waarom is trouwen nou het hoogste goed? Waarom is samenleven de rest van je leven met 1 persoon en ook alleen met die persoon sex hebben, bijvoorbeeld, niet net zo goed?
Schoenen en kleren kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jazeker, ook heel kort want ik was hier vannacht nog rond een uur of vijf, maar toch heeft die paar uurtjes slaap mij zeer goed gedaan.
Alicey, wat moet je eigenlijk doen waarvoor je kunt slagen?
Het huwelijk is meer waard (gezien vanuit het christelijk geloof natuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of ik wil trouwen, en ik weet ook niet of dat met een vrouw is.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
Bijvoorbeeld dat je je moet beperken tot één vrouw als het gaat om seks en wel de vrouw waarmee je getrouwd bent.
Zei Jezus echter zelf niet "Laat uw ja een ja zijn"? Oftewel, waarom is er een officieel verbond nodig. Het klinkt toch als een gebrek aan vertrouwen..quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het huwelijk is meer waard (gezien vanuit het christelijk geloof natuurlijk) omdat het een verbond is tussen het echtpaar en God.
Dit heb ik al uitgelegd aan Lupa ergens hierbovenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil trouwen, en ik weet ook niet of dat met een vrouw is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |