Niksdoen is er niet bij hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef qu63 het volgende:
De data dat je niks doet staan er niet bij als ik het goed heb? (1 mei, 5 mei)
Met niks doen bedoelde ik niet reizen van A naar Bquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niksdoen is er niet bij hoor.We willen graag wat langer dan één nachtje in Berlijn en Warszawa verblijven, omdat dat echt grote steden zijn.
In dat geval: in Hamburg niet Hafencity, Speicherstadt en de Holländische Viertel vergeten:)quote:Op zondag 17 april 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Uitgaan is niet mijn ding, sorry. Ons reisgezelschap is meer van de musea, architectuur, kerken, begraafplaatsen...
Ben nog nooit in Hamburg geweest, dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 april 2005 10:28 schreef DutchTrain het volgende:
In dat geval: in Hamburg niet Hafencity, Speicherstadt en de Holländische Viertel vergeten:)
*vindt Hamburg één van de interessantere en meest ondergewaardeerde steden van Europa
En wat betreft architectuur en stedenbouw zit je in Wroclaw ook zeker goed.
Berlijn is ook zeer bijzonder.. maar ik zie dat je daar op 1 mei bent.. dan kan je beter niet in de stad zijn, met alle protesten die er te verwachten zijn (http://www.erstermai.dgb.de/)quote:Op zondag 17 april 2005 10:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik zie ook erg uit naar Berlijn!
Da's wel handig om te weten.quote:Op zondag 17 april 2005 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
Berlijn is ook zeer bijzonder.. maar ik zie dat je daar op 1 mei bent.. dan kan je beter niet in de stad zijn, met alle protesten die er te verwachten zijn (http://www.erstermai.dgb.de/)
Maar dan kun je natuurlijk naar Potsdam en de Einsteinturm, net buiten Berlijn.[
En erg goedkoop heb ik begrepen. En je kunt er zelfs goed terecht als je geen vlees eet, dat valt me erg mee! Ben wel benieuwd naar die zogenaamde 'milk bars' waar je voor heel weinig geld kunt eten.quote:Op zondag 17 april 2005 10:51 schreef vdo28 het volgende:
Mooie reis, ik ben bij alle genoemde plaatsen al geweest behalve Warschau...
Polen moet je van houden, maar voor de dingen die jij er zoekt komt het wel goed denk ik, tip: Zoek een leuk restaurantje op en niet de grotere internationale hotelrestaurants.
Want je kunt er wel lekker eten!
Volgens m'n pa is dat probleem grotendeels opgelost als je ze eerst in het Engels aanspreekt en dan pas in het Duits.quote:Op zondag 17 april 2005 11:59 schreef loveli het volgende:
Mijn ervaring is dat je je met duits niet overal kunt redden in Polen. Aan de grens misschien, maar verder in Polen hebben ze nogal een grafhekel aan duits, vanwege de oorlog.
En nog een dag om te herstellen.quote:Auschwitz is echt heel indrukwekkend. Je hebt echt minstens een dag nodig daar.
No problemquote:
Ik ben iedere keer drie weken gegaan. Dat scheelt dan iddquote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jouw reizen waren alleen wel een stuk langer, of niet? Ik ben gebonden aan de schoolvakanties en in de zomervakantie ergens heen vind ik niks, het moet een beetje rustig zijn.
We zitten nu ook op ruim 2700, dus ook nog wel stevig.quote:Op zondag 17 april 2005 12:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben iedere keer drie weken gegaan. Dat scheelt dan idd. Iedere keer rijd je dan toch zo'n 4 - 5000 kilometer. En da's voor 1 - 1,5 week veel te veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |