Gemberpoeder heb ik liggen, en honing ook als het goed is. Honing is alleen wel heel erg zoet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, drop bijvoorbeeld.
Gember, rauw of stemgember. Of thee gemaakt van gemberpoeder. Véél gemberpoeder, en honing natuurlijk.
Ik krijg genoeg Vitamine C binnen. Ik denk niet dat een overkill echt gaat helpen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Vitamine C slikken!De tabletten of in de vorm van fruit
. Als ik keelpijn voel opkomen ga ik altijd aan de vitamine C en dan is het gelijk de volgende dag beter.
Thee en honing heb ik het allebei niet zo op, ik denk dat dit hem niet gaat worden.quote:
Yoghurt met honing? Wordt het minder zoet vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Thee en honing heb ik het allebei niet zo op, ik denk dat dit hem niet gaat worden.
Gember en drop houd ik dan open als serieuze alternatieven.
Da's nog eens een goed idee!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yoghurt met honing? Wordt het minder zoet van
Is er iets wat wel helpt en niet mierzoet is?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar yoghurt kan weer slijm in je keel veroorzaken, wat niet fijn is als je keelpijn hebt.
Slijm wordt volgens mij alleen erger als het al aanwezig is, maar kun je niet krijgen van yoghurt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er iets wat wel helpt en niet mierzoet is?
Nou, ik krijg anders doorgaans flink last van slijmvorming door zuivelproducten...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
Slijm wordt volgens mij alleen erger als het al aanwezig is, maar kun je niet krijgen van yoghurt.
Volgens mij heb ik daar zelf weinig last van.. Aan de andere kant gebruik ik de hele dag door zuivelproducten, dus echt vergelijken kan ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik krijg anders doorgaans flink last van slijmvorming door zuivelproducten...
Ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik krijg anders doorgaans flink last van slijmvorming door zuivelproducten...
Er zit natuurlijk een diepere betekenis achter die jullie niet begrijpen, maar zo kan ik altijd wel wat bedenkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, nou, nou. Wat een bijdrage.
Nu is het zo dat ik weinig interesse kan opwekken voor hondenlullen. Maar dat zal er wel aan liggen dat ik een Hollander benquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik had 'hi, ha, hondenlul' interessanter gevonden...
HondeNlullen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef ReCreative het volgende:
Nu is het zo dat ik weinig interesse kan opwekken voor hondenlullen. Maar dat zal er wel aan liggen dat ik een Hollander ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |