Wat zeg je dat voorzichtigquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen weer iets. Friezen hebben misschien ook wel positieve kanten.
Het beter deel dat is dan in ieder geval zuidelijk gelegen, neem ik aan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik ben ook nie uit rotterdam, friesland of grunnik kom uit het betere deel van het land
Kijk maar uit, jijquote:
Maar dat vind jij dan weer lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Ja, daarom.. Haushofer wil me al met slingers te lijf gaan.
uiteraardquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het beter deel dat is dan in ieder geval zuidelijk gelegen, neem ik aan?
Als je niet uitkijkt sta je straks aan het verkeerde eind van een slinger én een deeltjesschieter!.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, daarom.. Haushofer wil me al met slingers te lijf gaan.
Niet gezienquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan zie je pas hoe groot Groningen eigenlijk is. Best indrukwekkend.
Nee, slingers gaat mij iets te ver.. Het mag best wel even bloeden, maar een slinger gaat gewoon veels te ver.quote:
Jawel hoor, de ene komt met een slinger, de andere moet dat weer overtreffen met een deeltjesschieter.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:27 schreef Maethor het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt sta je straks aan het verkeerde eind van een slinger én een deeltjesschieter!.![]()
Mannen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
Jawel hoor, de ene komt met een slinger, de andere moet dat weer overtreffen met een deeltjesschieter.
Ik wil niet eens weten wat je te compenseren hebt als je een deeltjesversneller ervoor nodig hebt.quote:
Het is toch allemaal hypocriet..quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bush: "Laten we blijven strijden voor een cultuur van leven, waarin elke Amerikaan wordt gewaardeerd en beschermd."
Ja, behalve als 'ie een misdadiger is.
Trouwens ook om op te letten : Het EVRM maakt de doodstraf binnen de EU niet onmogelijk. Theoretisch zou het in EU-landen dus ook weer ingevoerd kunnen worden.quote:
Gelukkig zal dat praktisch niet snel gebeurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Trouwens ook om op te letten : Het EVRM maakt de doodstraf binnen de EU niet onmogelijk. Theoretisch zou het in EU-landen dus ook weer ingevoerd kunnen worden.
Ik heb er zo mijn twijfels over. Waarom wordt uberhaupt de mogelijkheid opengelaten? Wat heb je uberhaupt aan "Niemand zal van overheidswege ter dood worden gebracht, behalve in de gevallen die de wet bepaalt" ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig zal dat praktisch niet snel gebeuren
* Reya is nogal anti-doodstraf
Ik denk dat je een goede kanshebber bent.. Ik zie binnenkort wel je welkomst-topic in het crewforumquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op de functie van boekrecensent voor de FP!
Dat is pure diplomatie. Er zullen wel bepaalde stromingen zijn geweest die totale afschaffing van de doodstraf in de weg lagen, dus hebben ze het maar praktisch afgeschaft. Een stilzwijgende totale afschaffing, feitelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels over. Waarom wordt uberhaupt de mogelijkheid opengelaten? Wat heb je uberhaupt aan "Niemand zal van overheidswege ter dood worden gebracht, behalve in de gevallen die de wet bepaalt" ?
Ik heb wel eerder recensies geschreven en heb ze verwezen naar eentje die online staat.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je een goede kanshebber bent.. Ik zie binnenkort wel je welkomst-topic in het crewforum
Ik weet niet hoe dat zit Lupa. Er zijn veel meer verdragen dan alleen het EVRM, het gaat om honderden zoniet duizenden verdragen. Evenwel vind ik het echter wel frappant dat het recht op leven blijkbaar wel zo bepaald is dat er alsnog een wet kan worden opgesteld die afwijkt er van.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik dacht dat het niet-hebben van de doodstraf een voorwaarde was om lid te mogen worden van de EU? Hoe zit dat dan wat jij zegt, Alicey? Je mag geen doodstraf hebben als je wilt toetreden, maar je mag hem daarna wel weer invoeren?Dan hoeft Turkije wat mij betreft zéker niet toe te treden...
Hahaha.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder recensies geschreven en heb ze verwezen naar eentje die online staat.
Duim voor me! Ik wil gratis boeken!
Het is inderdaad best een oud verdrag, en stamt wellicht nog uit de tijd dat de doodstraf nog bestond. Ik meen dat het in Nederland ook pas ergens in de jaren 70/80 definitief is afgeschaft (In het militaire strafrecht heeft het lang bestaan).quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is pure diplomatie. Er zullen wel bepaalde stromingen zijn geweest die totale afschaffing van de doodstraf in de weg lagen, dus hebben ze het maar praktisch afgeschaft. Een stilzwijgende totale afschaffing, feitelijk.
Gigantische boekenkennis? Ik heb gewoon 'Literatuur voor dummies' gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Alicey het volgende:
Je recensies ken ik niet, maar ik heb wel gemerkt dat je een gigantische boekenkennis hebt. Ik denk dan ook wel dat het gaat goedkomen.
Oei, veel geluk dan maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op de functie van boekrecensent voor de FP!
Misschien is ook die passie voor literatuur die ik heb opgepikt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gigantische boekenkennis? Ik heb gewoon 'Literatuur voor dummies' gelezen.
Nee hoor, maar ik vind dat het wel wat mee(of tegen)valt met die boekenkennis van mij. Maar ik lees wel graag.En recensies schrijven vind ik helemaal geweldig.
Foto!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Succes Lupa
Mijn vriendin gaat mij in Eurodisney mooi niet kwijtraken, want ik heb net een gele jas gekocht
Een foto van jou er in?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Hij verkleurt een beetje op de foto en lijkt meer lime, maar hij is echt geel
En normaal noemt ze je niet silly?quote:nee, ze noemt me (nog?) geen Tweety, maar kort wel mijn naam (Sylvia) wel pestend af tot ' silly'![]()
Ik ook met mijn grote mondquote:
hee, dat vroeg je niet hequote:
Daar heeft ze natuurlijk geen enkele reden voorquote:En normaal noemt ze je niet silly?
Als je het maar laatquote:Ik heb iemand met zo'n gele jas jarenlang Tweety genoemd.![]()
Eigenlijk wel, ik dacht dat je dat wel begreep silly.quote:
quote:Daar heeft ze natuurlijk geen enkele reden voor
Zij schikte zich toch op een gegeven moment in haar lot.quote:Als je het maar laat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |