Wat zeg je dat voorzichtigquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen weer iets. Friezen hebben misschien ook wel positieve kanten.
Het beter deel dat is dan in ieder geval zuidelijk gelegen, neem ik aan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik ben ook nie uit rotterdam, friesland of grunnik kom uit het betere deel van het land
Kijk maar uit, jijquote:
Maar dat vind jij dan weer lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Ja, daarom.. Haushofer wil me al met slingers te lijf gaan.
uiteraardquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het beter deel dat is dan in ieder geval zuidelijk gelegen, neem ik aan?
Als je niet uitkijkt sta je straks aan het verkeerde eind van een slinger én een deeltjesschieter!.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, daarom.. Haushofer wil me al met slingers te lijf gaan.
Niet gezienquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Dan zie je pas hoe groot Groningen eigenlijk is. Best indrukwekkend.
Nee, slingers gaat mij iets te ver.. Het mag best wel even bloeden, maar een slinger gaat gewoon veels te ver.quote:
Jawel hoor, de ene komt met een slinger, de andere moet dat weer overtreffen met een deeltjesschieter.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:27 schreef Maethor het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt sta je straks aan het verkeerde eind van een slinger én een deeltjesschieter!.![]()
Mannen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
Jawel hoor, de ene komt met een slinger, de andere moet dat weer overtreffen met een deeltjesschieter.
Ik wil niet eens weten wat je te compenseren hebt als je een deeltjesversneller ervoor nodig hebt.quote:
Het is toch allemaal hypocriet..quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bush: "Laten we blijven strijden voor een cultuur van leven, waarin elke Amerikaan wordt gewaardeerd en beschermd."
Ja, behalve als 'ie een misdadiger is.
Trouwens ook om op te letten : Het EVRM maakt de doodstraf binnen de EU niet onmogelijk. Theoretisch zou het in EU-landen dus ook weer ingevoerd kunnen worden.quote:
Gelukkig zal dat praktisch niet snel gebeurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Trouwens ook om op te letten : Het EVRM maakt de doodstraf binnen de EU niet onmogelijk. Theoretisch zou het in EU-landen dus ook weer ingevoerd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |