Je weet dat je op mij altijd kunt rekenen om dergelijke beelden te expliciteren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:
Ik had gehoopt dat iedereen het beeld zou hebben, maar dat het niet uitgesproken hoefde te worden![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Gerard Reve zou uitvoeren met kikkervet.Hij zou het waarschijnlijk in iemands 'blonde vossenhol' smeren om de doorgang te vergemakkelijken.
![]()
Ik had het indd kunnen wetenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je weet dat je op mij altijd kunt rekenen om dergelijke beelden te expliciteren.
Je kent me al een beetje.quote:
De grens tussen pijn en genot is erg dun somsquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:07 schreef Doffy het volgende:
Jaja. Geef maar toe dat je het eigenlijk gewoon lekker vond
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De grens tussen pijn en genot is erg dun soms.
Toe maar weer met je dakterras.quote:Ik ga mijn dakterras opzoeken met een Warsteinertje er bij. See you all soon!
Dan wordt het na 8 meiquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kent me al een beetje.
Wanneer gaan we naar Tuschinski? Zal ergens na het weekend van 8 mei moeten. 30 april - 8 mei ben ik naar Polen en voor die tijd mag ik geen geld uitgeven.
Jazekers! Alleen mag ik denk ik niet zelf schietenquote:
En dat doen jullie Friezen juist zo graag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:39 schreef Maethor het volgende:
[..]
Jazekers! Alleen mag ik denk ik niet zelf schieten
Deze hele slow chat is geinfiltreerd met Friezen, wist je dat echt niet?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is Maethor ook een Fries?![]()
![]()
Go Maethor, go Maethor!
![]()
![]()
Ja, idd. Friezen en deeltjesschieten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik zal nog eens weer kijken of ik écht niet ook eens mag...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dat doen jullie Friezen juist zo graag.
Ja wis wol!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is Maethor ook een Fries?
Hehe... mooi toch?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Deze hele slow chat is geinfiltreerd met Friezen, wist je dat echt niet?
Zolang je mij maar niet bedoeldquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:55 schreef Bensel het volgende:
mwa.. de grunnigers zijn toch nog overheersend
Ben ik nou de enige uit Rotterdam of lijkt het slechts zo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:55 schreef Bensel het volgende:
mwa.. de grunnigers zijn toch nog overheersend
Anders overval je de deeltjes-schieters.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, idd. Friezen en deeltjesschieten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik zal nog eens weer kijken of ik écht niet ook eens mag...
Nouja, ik moet nog even denken hoe dat gaat met de afkoppeling van Fryslan..quote:Hehe... mooi toch?
* miss_sly komt ook niet uit Rotterdamquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige uit Rotterdam of lijkt het slechts zo?
Dat laatste is dan weer een geluk bij een ongeluk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
* miss_sly komt ook niet uit Rotterdam
Maar ik ben ook geen Fries of Groninger
Het is toch een van mijn betere eigenschappenquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer een geluk bij een ongeluk.
Gegeven het laatste, is dat eerste mooi meegenomen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
* miss_sly komt ook niet uit Rotterdam
Maar ik ben ook geen Fries of Groninger
Zo heeft iedereen weer iets. Friezen hebben misschien ook wel positieve kanten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch een van mijn betere eigenschappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |