quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Wat is in het fotoboek nou het verschil tussen de namen in het blauw en de namen in het zwart?
Nou-hou...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga zo denk ik de Martinitoren beklimmen!Het is veel te mooi weer om de hele dag met school bezig te zijn
.
het heeft niet geholpenquote:
Dan kan ik jou de volgende keer rondleidenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou-hou...Ik wil òòòk in de Martinitoren...
Fotoboeken zonder hoofdfoto zijn zwart.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]dat vraag ik me ook al een hele tijd af... Ik heb het wel eens gelezen, maar ik ben het vergeten
. Heeft het iets te maken met of je wel of niet kunt reageren?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:
Ik is er ook weer na de nodige storingen.
I seequote:Op donderdag 31 maart 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fotoboeken zonder hoofdfoto zijn zwart.
Geloof ik wel ja, gisteravond ook al neit veel aanwezig geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je was opvallend afwezig inderdaad
Je kunt altijd beginnen met een fotoboek zonder foto's, heeft Haus ook gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I see
heb er eens naar gekeken, maar ik weet het nog niet....
Waanzinnig mooi vond ik dat aan mijn studie: herkansingen. Een echte uitkomst als je betere dingen te doen had dan studerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:52 schreef het_fokschaap het volgende:
niet gehaald. nou ja, ik geef me gewoon weer op en volgende keer beterwel leren
Ik ook, en nu staat er ook nog geen foto van me inquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Je kunt altijd beginnen met een fotoboek zonder foto's, heeft Haus ook gedaan.
nadeel is alleen dat ik altijd betereleukere dingen te doen hebquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:06 schreef ReCreative het volgende:
Een echte uitkomst als je betere dingen te doen had dan studeren.
schandalig !quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ook, en nu staat er ook nog geen foto van me in.
Je kunt ook als je er van houdt jezelf wat meer laten zien door foto's van jezelf, huis, huisdieren etc.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
Maar de meerwaarde is dan alleen dat mensen dan daar kunnen reageren ipv op het forum? Of zijn er meer?
Ja, maar uiteindelijk hoort er wel een foto in, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt altijd beginnen met een fotoboek zonder foto's, heeft Haus ook gedaan.
Hangt er al een slinger?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dan kan ik jou de volgende keer rondleiden.
Uiteraard, maar dat moet je langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk hoort er wel een foto in, natuurlijk.
Tuuwk niet, we willen een echte foto.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Er staat nu een statieportet in. Is dat niet genoeg?
Foto's van mijn huisdieren zijn er al te vinden in F&Fquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook als je er van houdt jezelf wat meer laten zien door foto's van jezelf, huis, huisdieren etc.
'uiteindelijk' is gelukkig erg rekbaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:50 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk hoort er wel een foto in, natuurlijk.
Een foto voordat je een rollator krijgt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'uiteindelijk' is gelukkig erg rekbaar![]()
Hee, ik ben geen jonge blom meer, maar een rollator is nog heeeeeeel erg ver weg....hoop ik dan tochquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een foto voordat je een rollator krijgt.![]()
Ter bevestiging kun je een foto plaatsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Hee, ik ben geen jonge blom meer, maar een rollator is nog heeeeeeel erg ver weg....hoop ik dan toch
Niet per se hoor, het gaat om het leuk.. Er zijn ook fotoboeken met alleen maar babyfoto's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Foto's van mijn huisdieren zijn er al te vinden in F&F
Dus dat durf ik ook wel in het fotoboek te zetten, mocht ik eraan beginnen, that is
Foto;s van jezelf moeten natuurlijk recent en duidelijk zijn, anders zijn ze zinloos
Is dit weer zo'n verkapte bewering dat we schizofreen zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten.
Error in quote: 'we' not defined.
Nee, da's een 'we' die jij gebruikt, zonder dat je een behoorlijke achterban hebtquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
Is dit weer zo'n verkapte bewering dat we schizofreen zijn?
Je moest eens weten hoeveel personen er in mij huizen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, da's een 'we' die jij gebruikt, zonder dat je een behoorlijke achterban hebt.
Hm. Schizofrenie heeft niks te maken met een gespleten persoonlijkheidquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
Je moest eens weten hoeveel personen er in mij huizen.
Ik klik de hele tijd op 'hier' in je post en er gebeurt niksquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Dat is zo, maar als ik DID gebruik weet weer niemand waar ik het over heb.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hm. Schizofrenie heeft niks te maken met een gespleten persoonlijkheid. Hoewel een deel van jullie dat wel weer zal ontkennen
.
Het was dan ook een puzzeltje.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik klik de hele tijd op 'hier' in je post en er gebeurt niks.
FOTOOOOOOOH's, waar zijn de FOOOOOOTOOOOOOH's ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Ik hebeen fotoboek
Het is wel een saaie hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOH's, waar zijn de FOOOOOOTOOOOOOH's ?![]()
Tja, ik krijg ook allerlei keuzes waarvan ik niet weet wat ze van me willenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Ik heb een fipo!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, ik krijg ook allerlei keuzes waarvan ik niet weet wat ze van me willen
Maar nu zou het goed moeten zijn
Jaja, een hele echtequote:
Kennelijk leest er niemand mee nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaja, een hele echte
Was ook niet zo heel moeilijk natuurlijk![]()
Tssk! Met deeltjes schieten zeker?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:37 schreef Maethor het volgende:
* Maethor] heeft korte-stageplek geregeld op [url=http://www.kvi.nl]KVI[/url en heeft er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |