Ik vrees dat het op een fiasco zal uitlopen mocht ik ooit een poging doen van gedachten te wisselen met een electron.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef Haushofer het volgende:
Een elektron denkt in termen van een half maal de constante van planck gedeeld door 2*pi
Ja ej, zo'n vraag vraagt om foute natuurkunde-grappen. Gelukkig ben ik daar wel goed in.

Ach, bij elektronen draait het allemaal om de quantiteit, en niet om de kwaliteit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat het op een fiasco zal uitlopen mocht ik ooit een poging doen van gedachten te wisselen met een electron.

Ook dat is jammer. Ik ben meer iemand van kwaliteit. Al wil ik van iets heel goeds best wel heel veel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Haushofer het volgende:
Ach, bij elektronen draait het allemaal om de quantiteit, en niet om de kwaliteit.

Heb je hem gekeken? Wat vond je er van?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef SingleCoil het volgende:
ok truste (blechtrommel duurt nog even...)

die mensen heb je ook bij mij in de studiequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een elektron denkt in termen van een half maal de constante van planck gedeeld door 2*pi
Ja ej, zo'n vraag vraagt om foute natuurkunde-grappen. Gelukkig ben ik daar wel goed in.

Dank je wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
die mensen heb je ook bij mij in de studie.. technische grappen maken is een van de symptomen van het nerd zijn

ywquote:

Zo'n electron heeft zo'n kleine herseninhoud dat je het moeilijk serieus kunt nemen wat het electron denkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denken electronen?En zo ja, in wat voor termen?

Redelijk geslapen, en geen bed bugs tegengekomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nightynight, sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Dan heeft zo'n electron nog aardig wat kaas gegeten van wiskunde voor zo'n klein manneke.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]

en de hele dag door aan de quarktaart...quote:Op donderdag 31 maart 2005 07:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan heeft zo'n electron nog aardig wat kaas gegeten van wiskunde voor zo'n klein manneke.

Een prachtige dag is voor mij niet afhankelijk van zon hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:58 schreef miss_sly het volgende:
De lucht is hier toch nog wat grauw en een zonnetje kan ik ook nog niet ontdekken, zelfs niet achter de wolken.

Het heeft bij mij wel invloed! Tenminste, als het mooie weer weer terug is, dan wil ik graag iedere dag het zonnetje zienquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Een prachtige dag is voor mij niet afhankelijk van zon hoor.

Komt nog wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 08:58 schreef miss_sly het volgende:
De lucht is hier toch nog wat grauw en een zonnetje kan ik ook nog niet ontdekken, zelfs niet achter de wolken.

quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Doffy, mogguh!Nog steeds niet een beetje vrolijker?

quote:

Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:37 schreef Bensel het volgende:
morguh.. lekker dan.. word je op een vrije dag uit bed gebeld.. moet je werken..

Ja, sinds een tijdje weet ik hoe serieus ik sommige posts moet nemenquote:Op donderdag 31 maart 2005 02:40 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
yw
ben je maar aant stangen da weet je toch

't Is toch niet de bijbel ej?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet zo examen doen en ik heb helemaal niet geleerd
stom, stom, stom...dacht dat ik wel ergens een uitreksel kon vinden op internet van de inhoud van het boek...maar nee
en het boek had ik nog niet besteld vanwege bovengenoemde reden

Tuurlijk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:21 schreef het_fokschaap het volgende:
wat zie ik nu ? miss_sly zit ergens anders ook nog gewoon te slowchatten [Slowchat] deel 12 Pasen, slapende puppies, regen en zon

Ow, dat wordt een doorslaand succesquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet zo examen doen en ik heb helemaal niet geleerd
stom, stom, stom...dacht dat ik wel ergens een uitreksel kon vinden op internet van de inhoud van het boek...maar nee
en het boek had ik nog niet besteld vanwege bovengenoemde reden

mmm tja, ik ga nu weg ! 11 uur beginnen. duimen voor me hèquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat wordt een doorslaand succes

Tuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm tja, ik ga nu weg ! 11 uur beginnen. duimen voor me hè

quote:

Gelukkig, dan is er nog hoopquote:

Mijn lerares Nederlands zei op mijn VWO afscheid (en plein public!)quote:

Voor mij als rasoptimist is er altijd nog hoop!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands zei op mijn VWO afscheid (en plein public!)
"Kastijdt uw zoon als er nog hoop is, maar laat u niet verleiden hem te doden" (Spreuken 19:18)
Dat karakteriseerde inderdaad onze relatie, ja. Maar ook zij vond dus dat er nog hoop was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |