Ik heb zo gelachenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef kissa het volgende:
Tuurrrrrlijk......hier ook, en in de vensterbank![]()
Een nieuwe auto
Honden kunnen heeeel goed klimmen (dus)quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
een nieuwe auto
ik heb uiteraard weer eens geen idee wie er op tafel staat, honden kunnen volgens mij niet zo goed klimmen, dus die zwarte kat?? Nahjah...
Na onderzoek bleek het volgende: ze heeft eerst, uiterst zorgvuldig uiteraard (not), een stoel aan de kant geschoven en is via de stoel de tafel opgeklommen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, echt? mister_d zei tegen mij van niethmmm... * miss_dynastie gaat toch nog maar wat boeken lezen voordat hondje_d wordt aangeschaft
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Na onderzoek bleek het volgende: ze heeft eerst, uiterst zorgvuldig uiteraard (not), een stoel aan de kant geschoven en is via de stoel de tafel opgeklommen.
![]()
Jawelquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:01 schreef kissa het volgende:
Ik heb er foto's van. Heb ik die nog nooit geplaatst?![]()
Aylaquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Na onderzoek bleek het volgende: ze heeft eerst, uiterst zorgvuldig uiteraard (not), een stoel aan de kant geschoven en is via de stoel de tafel opgeklommen.
![]()
quote:We willen graag de users van F&F een hart onder de riem steken. De moderators zijn erg blij met jullie. De users daar helpen de moderators goed mee. En dat mag ook wel eens gezegd worden. .
Misuutje ook stevig aan het verharen zie ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Met zijn pootje bezitterig op zijn nieuwe bal!
[afbeelding]
Je strategie werkt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:28 schreef miss_dynastie het volgende:pluisjes
Yian heeft de hele nacht doorgeslapen, nou ja, om kwart over zeven miauwde ie even en kwam netjes bij ons op bed liggen.Yeah
Neequote:Op donderdag 31 maart 2005 10:36 schreef jolene het volgende:
Miss_sly, hoe gaat het met Noppes en Misu.
Komt Noppes al wat meer in de buurt
Maar reageert Cas dan fel? blaffen enzo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
Geef het de tijd Miss Sly. Hier kroop Ukkepuk van de week tot twee keer toe bij mij op schoot terwijl Smekje daar al lag! Lekker tegen het pupje aan! Smek is hier zowat drie maanden dus dat heeft nog best een poos geduurt. Casper negeert hij ondertussen gewoon maar Cas is niet vergeten dat Uk hem in het begin zo heeft getreitert dus die negeert Uk nog niet![]()
Ow gelukkig, wat lief die Harrie en Smekkiequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:14 schreef Spindizzy het volgende:
Oh maar tussen de honden en de bosmutsen gaat het goed hoor, JoleneDe jongens zijn allebei echt smoorflieft op Harrie en Harrie vindt dat stiekum best wel leuk.
Hier waren Harrie en Smekje samen aan het spelen... Waar ze natuurlijk mee ophielden toen ik foto's wilde makenZe waren heel druk naar elkaar aan het hengelen met voorpoten
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
[[url=http://img71.exs.cx/img71/8676/doerakmetkippetjes0cm.jpg]afbeelding][/URL]
mijn dieren
Geef het nog even de tijd. Ze moeten allebei hun draai nog even vinden en zelf even uitvogelen hoe ze hun vrouwtjes tijd gaan verdelen onderling. Dat is een stuk moeilijker omdat hond en kat elkaars taal niet begrijpen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Maar hoe kun je dat een hond leren, als hij helemaal niet bij de kat in de buurt kan komen? Hij ziet Noppes alleen op afstand, dus dat is lastig![]()
Ahhhhh..........wat schattigquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
[[url=http://img71.exs.cx/img71/8676/doerakmetkippetjes0cm.jpg]afbeelding][/URL]
mijn dieren
je hebt gelijk, dat weet ik ook wel. Ik word er alleen soms echt verdrietig vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Geef het nog even de tijd. Ze moeten allebei hun draai nog even vinden en zelf even uitvogelen hoe ze hun vrouwtjes tijd gaan verdelen onderling. Dat is een stuk moeilijker omdat hond en kat elkaars taal niet begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |