Ik ben niet oud.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar ben je nooit te oud voor !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Herman Finkers
Hans Teeuwen
Erik van Muyswinkel
Lebbis & Jansen
Theo Maassen
Ah mkayquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:43 schreef Reya het volgende:
Ik bedoelde http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-406815.html
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Wordt hier ineens bewolkt...Het was zo mooi; warm, zonnig...
Heb wat werk verzet en vind dat ik trots mag zijn op mezelf. [afbeelding]
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt Alicey !dat mag ook wel eens gezegd worden
Hier is het de hele dag al een beetje vaag bewolkt-achtig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Wordt hier ineens bewolkt...Het was zo mooi; warm, zonnig...
* Alicey applaudiseert luidquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaag
Tussen het werken door, ja. Maar ik heb heel wat gedaan:quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaag
Nou nee, maar ik doe ook wel het nodige werk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maken jullie er een wedstrijdje om de eerste plaats van ?
Have fun alvast!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn postfrequentie lag wel stukken lager dan gisteren hoor, en ik ben zelfs een poosje weggeweest aan het begin van de middag.Vanavond ben ik er ook niet, want Raymond (mijn beste vriend) komt eten en Lost kijken.
Lopend kan dat soms best lekker zijn.. Het verrunieert alleen mijn haar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Nou, hier was het ook mooi weer, maar toen ik ging wandelen met Misu werd ik compleet weggeregend en gewaaid
Bert Visscher dus toch niet?quote:Ow, en ik vind jouw rijtje cabaretiers ook leuk, schaapje
Bert Visscher vind ik dodelijk vermoeiend en heb daarom dus ook geen idee of ie leuk is; daarvoor heb ik nooit lang genoeg naar hem gekeken. Bij Kopspijkers vind ik hem trouwens niet leuk
Nou, dit was even een complete storm over open water, en dat was iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lopend kan dat soms best lekker zijn.. Het verrunieert alleen mijn haar.
Die staat toch ook neit in het lijstje van schaapje?quote:Bert Visscher dus toch niet?
Weet ik, maar sly zegt dat ze je rijtje leuk vindt, maar haalt toch BV er uit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lupa vond hem leuk, niet miss_sly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |