Bij sommige onderwerpen is het erg moeilijk om het schoon te houden.. Volgens mij is echter de rust nu weer een beetje weer gekeerd en gaat het de goede kant op.. Misschien kun je ook proberen om off-topic discussies naar andere topics te loodsen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat ik er maar van uitgaan dat je gelijk hebt. Je moet ook niet altijd meteen het slechtste van mensen denken.Dat topic is me alleen vrij dierbaar en ik wilde erg graag dat het schoon zou blijven.
Nee, want dan was zij toch weggeweest? Ik moest haar toch juist vervangen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:35 schreef Alicey het volgende:
Zodat ik nu een catfight had gezien in het centrale SEX topic achter de schermen?![]()
Daar deed ik ook een poging toe bij FD, maar gelukkig wilde die na enig gesmeek van mijn kant wel kappen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Bij sommige onderwerpen is het erg moeilijk om het schoon te houden.. Volgens mij is echter de rust nu weer een beetje weer gekeerd en gaat het de goede kant op.. Misschien kun je ook proberen om off-topic discussies naar andere topics te loodsen.
Ohja, da's waar ook.. Op vrijdag ben ik vaak minder helder, sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want dan was zij toch weggeweest? Ik moest haar toch juist vervangen?
Ik zal maar helemaal niets zeggen over ik in combinatie met fysiek geweld in het algemeen.quote:Ben niet zo'n ster in catfights.Heb op de basisschool één keer gevochten, met Amanda. Ik verloor dik...
Druifje is soms ook de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar deed ik ook een poging toe bij FD, maar gelukkig wilde die na enig gesmeek van mijn kant wel kappen.
Sowieso hecht ik nooit veel waarde aan "argumenten" die lijken op "Als we <x> toestaan, dan wordt het uiteindelijk <y>"..quote:Incest over vijftig jaar normaal, yeah right.![]()
Zullen we de 23e een robbertje vechten? Misschien dat ik van jou wel win.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik zal maar helemaal niets zeggen over ik in combinatie met fysiek geweld in het algemeen.
Ik weet bijna zeker dat je van mij wint.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we de 23e een robbertje vechten? Misschien dat ik van jou wel win.
Inderdaad, drogreden van de glijdende schaal. Om de een of andere reden zijn vooral gelovigen er dol op. Ze gebruiken hem tevens al honderden jaren, dus als 'ie klopte had de wereld al een veel grotere zooi moeten zijn dan ze nu is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Sowieso hecht ik nooit veel waarde aan "argumenten" die lijken op "Als we <x> toestaan, dan wordt het uiteindelijk <y>"..
De laatste meting was 1.69quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's ben ik ook wat steviger dan jij. Hoe lang ben je?
Gelovigen zien de wereld van vandaag ook als een grote zooi.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad, drogreden van de glijdende schaal. Om de een of andere reden zijn vooral gelovigen er dol op. Ze gebruiken hem tevens al honderden jaren, dus als 'ie klopte had de wereld al een veel grotere zooi moeten zijn dan ze nu is.
En dat terwijl de zooi volgens mij even groot of klein is als tweeduizend jaar terug. Maar als je iets wil zien...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:
Gelovigen zien de wereld van vandaag ook als een grote zooi.
Je ziet toch alles wel zoals je het wilt zien.. Dat is ook eigenlijk het enige echte verschil tussen een optimist en een pessimist.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dat terwijl de zooi volgens mij even groot of klein is als tweeduizend jaar terug. Maar als je iets wil zien...
Weet ik. Het is een paar dagen geleden nog ter sprake gekomen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat scheelt maar een paar cm. Je bent iets groter dan ik. Ik ben ongeveer 1.65.
Inderdaad. Maar wel een verschil van dag en nacht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
Je ziet toch alles wel zoals je het wilt zien.. Dat is ook eigenlijk het enige echte verschil tussen een optimist en een pessimist.
Ik word blijkbaar oud. M'n geheugen laat me in de steek.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Weet ik. Het is een paar dagen geleden nog ter sprake gekomen.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel een verschil van dag en nacht.
The optimist proclaims that we live in the best of all possible worlds; and the pessimist fears this is true.
-- James Branch Cabell, The Silver Stallion, 1926
Neem je je rollator mee de 23e?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word blijkbaar oud. M'n geheugen laat me in de steek.
No problem. Ik werk in een winkel die die dingen verkoopt, dus ik kan kiezen uit de nieuwste en hipste modellen!quote:
Ok, dan moet het lukken.. Ik weet al welke kleren je aan hebt. Met die rollator erbij moet ik je wel herkennen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
No problem. Ik werk in een winkel die die dingen verkoopt, dus ik kan kiezen uit de nieuwste en hipste modellen!
Er zit zelfs een rem op voor als je te hard gaat!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Die past goed bij m'n nieuwe kleren!
het hipste model rollator ? is dat zo'n driewieler net als zo'n kinderwagenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
No problem. Ik werk in een winkel die die dingen verkoopt, dus ik kan kiezen uit de nieuwste en hipste modellen!
Weet je nog welke cabaratier dat was?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er is zo'n cabaretier die heeft een hilarisch stukje over die remmen die er op zo'n rollator zitten. Hij vraagt zich af waarom die er in godsnaam op zitten aangezien de gemiddelde rollatorbezitter zich niet erg snel voorbeweegt.
De meest verkochte heeft er wel iets van weg ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:15 schreef het_fokschaap het volgende:
het hipste model rollator ? is dat zo'n driewieler net als zo'n kinderwagen
Is zo'n rollator ook als home trainer te gebruiken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De meest verkochte heeft er wel iets van weg ja.
Ik ga wel een keertje googlen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Bert Visscher misschien?
Wat zou je ermee willen doen dan? Hard rondjes rennen? Gewichtheffen? Opdrukken op het zitplankje?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Is zo'n rollator ook als home trainer te gebruiken?
Bert Visscherquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Bert Visscher misschien?
Ik weet niet.. Ik zit er nog steeds mee dat er een rem op zit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zou je ermee willen doen dan? Hard rondjes rennen? Gewichtheffen? Opdrukken op het zitplankje?
Bert Visscher vind ik veel te druk.. Cabaret kijk/luister ik ter ontspanning, niet om zo'n druk mannetje te horen.quote:
Ik kijk cabaret om wat te lachen. Bij Bert moet ik alleen maar huilenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bert Visscher vind ik veel te druk.. Cabaret kijk/luister ik ter ontspanning, niet om zo'n druk mannetje te horen.
Nee, dat heb ik dan weer niet.. Maar het is gewoon niet grappig genoeg en veels te druk..quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik kijk cabaret om wat te lachen. Bij Bert moet ik alleen maar huilen
We zullen wel een ander gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bert Visscher vind ik juist èrg leuk.
Waar doel je nu precies op? Ik krijg een pagina met allemaal topics?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/f-25-p-57.html
Waar ken ik die reactant toch van?
hmmm, tja...misschien omdat hij uit het Noorden komt ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bert Visscher vind ik juist èrg leuk.
SingleCoil !quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/f-25-p-57.html
Waar ken ik die reactant toch van?
Nu zie ik het inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
SC zit op dat forum.
Komt-ie ook uit het Noorden dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm, tja...misschien omdat hij uit het Noorden komt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |