Ik bedoel er anders gewoon een paar, twee zeg maar, mee hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
partij
Ik krijg hele rare visioenen
Dat heb ik ook wel.. Waarom dat precies is weet ik trouwens niet, maar ik vind in de regel leuk geklede dames en heren ook aantrekkelijker om te zien dan naakte dames en heren..quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind eigenlijk het naakte lichaam niet eens zo erg mooi.
Ik vind mensen die leuk gekleed zijn, doorgaans mooier.
Ik vind op het strand ook een mooi badpak vaak mooier staan dan een miniscuul broekje en verder niets.
Nee dat is mij nog net niet gevraagd.. gelukkigquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is je vast nog niet gevraagd of je opa/oma bent
Dan word je pas oud.....
ik ook. d'r loopt heel wat ongepast vleeswaar rond op het strandquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind op het strand ook een mooi badpak vaak mooier staan dan een miniscuul broekje en verder niets.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel er anders gewoon een paar, twee zeg maar, mee hoor.
Ik kan nou ook niet zeggen dat een penis zo'n geweldig mooi ding is. Integendeel, doorgaans: 't is vaker lachwekkend, en het heeft vaak ook iets van een anti-climax. Geweldig mooie vent, en dan... dat...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:03 schreef het_fokschaap het volgende:
jij hebt meer met de dunne variant ook wel genoemd penis
als een vrouw twee borsten had in de vorm van penissen had ik juist daar weer weinig mee denk ik
Zelfs in het geval van mooie figuurtjes vind ik nog steeds een beetje gekleed mooier.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ook. d'r loopt heel wat ongepast vleeswaar rond op het strand
naakt is vooral mooi als het geheel geretoucheerd in één of ander mannenblad staat
één van de redenen om niet in intelligent design te gelovenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik kan nou ook niet zeggen dat een penis zo'n geweldig mooi ding is. Integendeel, doorgaans: 't is vaker lachwekkend, en het heeft vaak ook iets van een anti-climax. Geweldig mooie vent, en dan... dat...![]()
Mij ook vancohtend voor het eerst, maar het komt hard aanquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Nee dat is mij nog net niet gevraagd.. gelukkig![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:18 schreef het_fokschaap het volgende:
één van de redenen om niet in intelligent design te geloven
Oeh! Je begint toch niet wijs te worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vd week mn haar een kleurtje heb gegeven?![]()
Het maakt het niet makkelijker, nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig!
Is anders ook zo lastig met kleren kopen
Alweer zo'n vent die komt klagen dat het een mutsen-topic is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Godslasteraar het volgende:
God Allemachtig, wat een mutsen-topic [afbeelding]
Ik weet niet of Druifje er is.. Ik heb hem in deze topic nog niet gezien..quote:is fuifduif er? God bestaat niet hoor!
Er wordt hier uitsluitend nog maar gemutst. Eigenlijk moet dit hele forum maar worden herdoopt in 'THE' (kransje)quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Godslasteraar het volgende:
God Allemachtig, wat een mutsen-topic [afbeelding]
quote:is fuifduif er? God bestaat niet hoor!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:23 schreef Godslasteraar het volgende:
God Allemachtig, wat een mutsen-topic
Humor!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oeh! Je begint toch niet wijs te worden?
Theekransjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er wordt hier uitsluitend nog maar gemutst. Eigenlijk moet dit hele forum maar worden herdoopt in 'THE' (kransje)
[..]REL!
REL!!
REL!!!
Het lijkt me inderdaad niet wijs.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:27 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Humor!![]()
Ik en wijs. Waarom denk je dat ik de pr doe...
'We'?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Theekransjes.
En we zijn regelmatig met wetenschap bedrijven bezig, Doffy.
Voor sommigen is het ook vergelijkbaar... Hoewel ik toch de liefde prefereer. Hetgeen overigens ook wetenschappelijk is te onderbouwen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:30 schreef miss_sly het volgende:
'wetenschap bedrijven'
klink net als
'de liefde bedrijven'
Ik heb geprobeerd mijn kat bepaalde dingen wijs te maken, maar heb hier in gefaald. De kat is een enorm eigenwijs beest (Ze zeggen dat dieren op hun eigenaren (gaan) lijken, hier heb je dus je bewijs), en valt daarom niets wijs te maken.quote:
ik heb wel eens gehoord dat een kat om de vier seconden alles vergeet wat hij daarvoor gedaan heeftquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd mijn kat bepaalde dingen wijs te maken, maar heb hier in gefaald. De kat is een enorm eigenwijs beest (Ze zeggen dat dieren op hun eigenaren (gaan) lijken, hier heb je dus je bewijs), en valt daarom niets wijs te maken.
Ik heb toch veel liever sex dan wetenschap. Misschien ben ik niet vakidioot genoegquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor sommigen is het ook vergelijkbaar... Hoewel ik toch de liefde prefereer. Hetgeen overigens ook wetenschappelijk is te onderbouwen.
Ik weet het niet.. Als het niet zo is, kan in ieder geval gezegd worden dat ze volhardend zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehoord dat een kat om de vier seconden alles vergeet wat hij daarvoor gedaan heeft
misschien kun je het combineren. wetenschappelijke sex bedrijvenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb toch veel liever sex dan wetenschap. Misschien ben ik niet vakidioot genoeg
Volgens mij ben je een nep-natuurkundige, je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik heb toch veel liever sex dan wetenschap. Misschien ben ik niet vakidioot genoeg
waarom die knipoog smiley ? Haushofer is geen Amerikaan bij wie je achter elke sarcastische grap NOT moet roepenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een nep-natuurkundige, je stelt me teleur.![]()
Dan ken jij Haushofer nog niet!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom die knipoog smiley ? Haushofer is geen Amerikaan bij wie je achter elke sarcastische grap NOT moet roepen
Wat is wetenschappelijke sex?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kun je het combineren. wetenschappelijke sex bedrijven
Sorry, welke reactie heb je het precies over?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk is dat, als je een modje vraagt om een topic op te schonen en ze vervolgens zelf de discussie gaat aanwakkeren.
Gaat dit eigenlijk over mij?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, welke reactie heb je het precies over?
Tuurlijk gaat het niet over jou mijn lieve Alice.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
Sorry, welke reactie heb je het precies over?
Ik zag later pas dat je misschien echt boos was en toen ging ik twijfelen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het niet over jou mijn lieve Alice.
Ik heb het denk ik over het hoofd gezien.. Is zeker een paar uur geleden dat dat gebeurde?quote:Het gaat over dat vroegste seksuele herinnering topic. Ik had een topicreport geplaatst omdat ik niet wilde dat het door toedoen van FD de verkeerde kant op zou gaan. Vervolgens komt een modje de boel nog even opstoken.
Jij kan bij mij weinig fout doen hoor. Ik vind je een van de beste mods van het forum en dat is geen geslijm.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
Ik zag later pas dat je misschien echt boos was en toen ging ik twijfelen.
Nou, het zat zo. Ik plaatste een topicreport om te vragen of de reacties van FD (over pedofilie en incest) uit dat topic konden; ik was bang dat het helemaal de verkeerde kant op zou gaan. Vervolgens komt de moderator (die wij hier even niet bij naam noemen) naar het topic en gaat zelf meedoen aan die discussie net nadat ik ook al in het topic een verzoek had geplaatst om die discussie te beëindigen. Het topic liep namelijk zo mooi en bleef schoon en dat wilde ik zo houden.quote:Ik heb het denk ik over het hoofd gezien.. Is zeker een paar uur geleden dat dat gebeurde?
Ik snap wat je bedoelt. Het is geen heel vijandige opmerking ofzo, maar ik vind hem vreemd omdat hij gedaan werd net nadat ik een topicreport had geplaatst èn in het topic een verzoek had gedaan om de pedodiscussie te laten voor wat hij was.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Weet je trouwens wel zeker dat je de betreffende reactie niet met een oorlogsbril leest?
Bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij kan bij mij weinig fout doen hoor. Ik vind je een van de beste mods van het forum en dat is geen geslijm.
Ik zag het ja.. Aan de andere kant was de post van die moderator niet echt er op gericht..quote:Nou, het zat zo. Ik plaatste een topicreport om te vragen of de reacties van FD (over pedofilie en incest) uit dat topic konden; ik was bang dat het helemaal de verkeerde kant op zou gaan. Vervolgens komt de moderator (die wij hier even niet bij naam noemen) naar het topic en gaat zelf meedoen aan die discussie net nadat ik ook al in het topic een verzoek had geplaatst om die discussie te beëindigen. Het topic liep namelijk zo mooi en bleef schoon en dat wilde ik zo houden.
Melig zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Leuk: http://www.tinsanity.net/vtoon.php?id=68
Ik denk dat de topic report op dat moment nog niet gelezen was door de moderator (Zie bovenstaande punt). Misschien iets om aan de developers door te spelen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Het is geen heel vijandige opmerking ofzo, maar ik vind hem vreemd omdat hij gedaan werd net nadat ik een topicreport had geplaatst èn in het topic een verzoek had gedaan om de pedodiscussie te laten voor wat hij was.
Daar was ik wel van uitgegaan, juist omdat ze zich nog niet eerder in het topic had laten zien. Ze kwam precies na dat report. Maar goed, ik had toch ook al heel duidelijk en herhaaldelijk (ook in de OP) gevraagd om het topic niet die kant op te laten gaan. En oké, ik had er zelf ook iets over gezegd, maar daarna verzocht ik om het af te kappen. En daarom vond ik het een beetje vreemd. Maar goed, misschien zie ik het helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:29 schreef Alicey het volgende:
Iets anders wat ook meespeelt is dat topic reports alleen vanuit de forum index opvallen. In MyAT staat er niet zo'n grote gevarendriehoek. Het kan dus ook zijn dat de moderator de topic report nog niet heeft gezien (Ik zie die dingen vaak ook net iets te laat, omdat ze dus alleen echt opvallen vanuit de forum index..).
Laat ik er maar van uitgaan dat je gelijk hebt. Je moet ook niet altijd meteen het slechtste van mensen denken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat de topic report op dat moment nog niet gelezen was door de moderator (Zie bovenstaande punt). Misschien iets om aan de developers door te spelen..
Hmm.. Het zou inderdaad kunnen dat ze het topic report heeft gelezen, en een minder verstandige post maakte..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar was ik wel van uitgegaan, juist omdat ze zich nog niet eerder in het topic had laten zien. Ze kwam precies na dat report. Maar goed, ik had toch ook al heel duidelijk en herhaaldelijk (ook in de OP) gevraagd om het topic niet die kant op te laten gaan. En oké, ik had er zelf ook iets over gezegd, maar daarna verzocht ik om het af te kappen. En daarom vond ik het een beetje vreemd. Maar goed, misschien zie ik het helemaal verkeerd.
Zodat ik nu een catfight had gezien in het centrale SEX topic achter de schermen?quote:Was ik nou maar op Aventura's voorstel ingegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |