Sorry, ik had anders met liefde een plaatje gepost.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:25 schreef het_fokschaap het volgende:
fotooo's....oh nee, je hebt geen digicam
Ik denk dat het het uniform is wat haar hier onaantrekkelijk maakt.. Ik heb niet veel gezien van haar (Zo nerdig ben ik weer nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht zeg maar mijn top 3 en ik bedacht me dat ze dat idd gemeen hadden. Maar verrassend is dat niet, want dat is waar ik op val. IK doe Captain Janeway er ook nog even bij:
[afbeelding]
't Is meer haar stem en haar uitstraling dan haar uiterlijk... Ze is zo lekker streng.
Ja, echt sexy kun je het niet noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:35 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het het uniform is wat haar hier onaantrekkelijk maakt..
Zachtheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
Vrouwen....Wat vinden mensen er toch seksueel aantrekkelijk aan?
Je moest eens weten hoe zacht mijnquote:
Dat is nog wel het meest overgewaardeerde onderdeel, volgens mij. Wat moet je met twee van die ballonnen? Beetje mee friemelen? Heb je daar van die luchtkussens voor nodig? Het ontgaat me echt...quote:Borsten.
Ik hou ook niet van de Volkswagen New Beetlequote:Ronde vormen.
Mannen zijn beterquote:Als ze een piemel hadden zou ik lesbisch worden.
Tegen aan liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe zacht mijnis
[..]
Dat is nog wel het meest overgewaardeerde onderdeel, volgens mij. Wat moet je met twee van die ballonnen? Beetje mee friemelen? Heb je daar van die luchtkussens voor nodig? Het ontgaat me echt...
Het hangt bij mij vooral af van hun karakter en uitstraling.. Een "sterke" vrouw is wat mij betreft net zo goed als een "sterke" man.quote:Mannen zijn beter
De mijne ookquote:
Ze zijn gewoon mooi, lief, zacht.quote:Dat is nog wel het meest overgewaardeerde onderdeel, volgens mij. Wat moet je met twee van die ballonnen? Beetje mee friemelen? Heb je daar van die luchtkussens voor nodig? Het ontgaat me echt...
Ikke wel!quote:Ik hou ook niet van de Volkswagen New Beetle![]()
Ik heb een duidelijke voorkeur voor mannen, maar om nou te zeggen dat ze 'beter' zijn...quote:Mannen zijn beter
wat is er toch zo bijzonder aan piemels ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ze een piemel hadden zou ik lesbisch worden.
Weinig eigenlijk, maar ik heb er graag eentje in me. En een voorbinddildo is toch anders.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er toch zo bijzonder aan piemels ?
Goede vraag.. Maar ik ben dan ook niet zo op penetratie gericht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat is er toch zo bijzonder aan piemels ?
Dankjewel, denk niet dat ik erg lang bezig ben, want moet eigenlijk alleen even op een rijtje zetten welke dingen ik voor de zomervakantie nog wil inhalen en hoeveel werk dat is enzo. Even een werkschema maken zeg maar.quote:
dus je komt vandaag alsnog boven de 100 posts !quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dankjewel, denk niet dat ik erg lang bezig ben, want moet eigenlijk alleen even op een rijtje zetten welke dingen ik voor de zomervakantie nog wil inhalen en hoeveel werk dat is enzo. Even een werkschema maken zeg maar.
Dus straks ga je gewoon weer even 264 posts schrijven?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dankjewel, denk niet dat ik erg lang bezig ben, want moet eigenlijk alleen even op een rijtje zetten welke dingen ik voor de zomervakantie nog wil inhalen en hoeveel werk dat is enzo. Even een werkschema maken zeg maar.
Nee, want ik vind dat ik vandaag eens even iets moet doen. Ga in elk geval even de was doen en het huis schoonmaken enzo. Misschien later nog een lange wandeling met de honden naar het recreatiegebied in de buurt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
Dus straks ga je gewoon weer even 264 posts schrijven?
Als het weer straks wat beter is is het heerlijk om een keer lang met de honden uit te zijn.. De honden vinden het vast ook heerlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want ik vind dat ik vandaag eens even iets moet doen. Ga in elk geval even de was doen en het huis schoonmaken enzo. Misschien later nog een lange wandeling met de honden naar het recreatiegebied in de buurt.
Borsten?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
weet jij nog een leuk onderwerp ?
Dat is wel hard ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik ging even met de hond wandelen, kom ik twee meisjes tegen, 4-5 jaar oud.
Zegt de kleinste: ben jij Colins oma?
En ik maar denken dat ik er nog best goed uitzie voor mijn leeftijd
We hebben elkaar gisteren nog gedag gezegd!quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Ik wilde je alleen even gedag zeggen Alicey, op irc komt er de laatste tijd zo weinig van.
Bij deze dus!
Weet ik, maar je vroeg om een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat onderwerp is hier al helemaal uitgemolken/uitgemelkt
[afbeelding]
Ja, wat is er nou leuk aan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:57 schreef Haushofer het volgende:
Weet ik, maar je vroeg om een leuk onderwerp
dat is één van de grote universele mysteriesquote:
Wat is er leuk aan kleine meisjes hun lolly afpakken? Oergevoel ofzo, weet ik het.quote:
Was dat gisteren?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben elkaar gisteren nog gedag gezegd!
Maar ook hoi Twisted.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan kleine meisjes hun lolly afpakken?
jij hebt meer met de dunne variant ook wel genoemd penisquote:
Worden je haren ook al grijs?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:01 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Was dat gisteren?
Damn ik wordt oud...
Er is je vast nog niet gevraagd of je opa/oma bentquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:01 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Was dat gisteren?
Damn ik wordt oud...
partijquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind een partij mooie borsten toch wel iets hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |