Ik ben niet oud.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
daar ben je nooit te oud voor !
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
Herman Finkers
Hans Teeuwen
Erik van Muyswinkel
Lebbis & Jansen
Theo Maassen
Ah mkayquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:43 schreef Reya het volgende:
Ik bedoelde http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-406815.html
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Wordt hier ineens bewolkt...Het was zo mooi; warm, zonnig...
Heb wat werk verzet en vind dat ik trots mag zijn op mezelf. [afbeelding]
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedankt Alicey !dat mag ook wel eens gezegd worden
Hier is het de hele dag al een beetje vaag bewolkt-achtig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Wordt hier ineens bewolkt...Het was zo mooi; warm, zonnig...
* Alicey applaudiseert luidquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik dan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaag
Tussen het werken door, ja. Maar ik heb heel wat gedaan:quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:49 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb je alleen nog maar zien posten vandaag
Nou nee, maar ik doe ook wel het nodige werk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maken jullie er een wedstrijdje om de eerste plaats van ?
Have fun alvast!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn postfrequentie lag wel stukken lager dan gisteren hoor, en ik ben zelfs een poosje weggeweest aan het begin van de middag.Vanavond ben ik er ook niet, want Raymond (mijn beste vriend) komt eten en Lost kijken.
Lopend kan dat soms best lekker zijn.. Het verrunieert alleen mijn haar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Nou, hier was het ook mooi weer, maar toen ik ging wandelen met Misu werd ik compleet weggeregend en gewaaid
Bert Visscher dus toch niet?quote:Ow, en ik vind jouw rijtje cabaretiers ook leuk, schaapje
Bert Visscher vind ik dodelijk vermoeiend en heb daarom dus ook geen idee of ie leuk is; daarvoor heb ik nooit lang genoeg naar hem gekeken. Bij Kopspijkers vind ik hem trouwens niet leuk
Nou, dit was even een complete storm over open water, en dat was iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lopend kan dat soms best lekker zijn.. Het verrunieert alleen mijn haar.
Die staat toch ook neit in het lijstje van schaapje?quote:Bert Visscher dus toch niet?
Weet ik, maar sly zegt dat ze je rijtje leuk vindt, maar haalt toch BV er uit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lupa vond hem leuk, niet miss_sly
BV stond dan ook niet in mijn rijtjequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet ik, maar sly zegt dat ze je rijtje leuk vindt, maar haalt toch BV er uit.
Spiegels ontwijk ik ook na noodweer.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
dat het
[..]
Nou, dit was even een complete storm over open water, en dat was iets te veel van het goede
In de spiegel kijk ik maar niet eens, mijn haar is vast een puinhoop
Onee, inderdaad.quote:Die staat toch ook neit in het lijstje van schaapje?
Ik zie het nu.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
BV stond dan ook niet in mijn rijtje
Een typoo is nog niet gelijk een taalfout..quote:
Is het niet eerder een gestresst-post-trauma?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je post te veel Alicey
een post-stress-trauma
de naam zal waarschijnlijk nog verzonnen moeten wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het niet eerder een gestresst-post-trauma?
Het zal nu dan wel iets zijn wat eindigt op -NOS.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de naam zal waarschijnlijk nog verzonnen moeten worden
Er zitten hele flauwe tussen, maar ook dingen waardoor ik ook al eens de rillingen over mijn rug heb voelen gaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De titel alleen al... "Zal ik jou eens even lekker irriteren?"
Dat is de uitnodiging die de topic naar me maakt ja..quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De titel alleen al... "Zal ik jou eens even lekker irriteren?"
Die topic heb ik niet eens ingekeken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zitten hele flauwe tussen, maar ook dingen waardoor ik ook al eens de rillingen over mijn rug heb voelen gaan
En in veel gevallen hebben mensen werkelijk geen idee wat ze fout doen.
Laptop met GPRS mee naar de bruiloft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:27 schreef Bensel het volgende:
Nah.. moet vanavond naar bruiloft remember? (en daarvoo repetitie van schoolorkest waar ik WEL zin in heb
Het is wel een idee. Een verplicht examen afleggen voordat je userid wordt geactiveerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb net een les samengesteld over de spelling van de persoonsvorm in de onvoltooid tegenwoordige tijd enkelvoud, misschien moet ik er een topic van maken en moeten we dat topic verplicht stellen voor alle Fokkers. Het zou mij een heleboel ergernis schelen.
Ja, dat wort teid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
Het is wel een idee. Een verplicht examen afleggen voordat je userid wordt geactiveerd.
een soort van infokkeringscursusquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een idee. Een verplicht examen afleggen voordat je userid wordt geactiveerd.
een bijdarge, en dan OOK nog op niveau? Waar zie je me voor aan?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Even dan tijd voor een bijdrage op niveau aan dit topic, Bensel? Kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |