Pure vlokken?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even wat boterhammetjes klaar maken met vlokken
ja, maar ook melk...ik heb zo'n setje van de Ruyter met allerlei kleine pakjes. chocolade hagel melk en puur, ditzelfde voor vlokken en vruchtenhagel (die ik dan weer wegflikker)quote:
Geloof je nog steeds dat het daar aan ligt ?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef DionysuZ het volgende:
ik moet mn postaantal wat omhoog krikkenniemand die me serieus neemt met 2 posts per dag
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds dat het daar aan ligt ?![]()
dat ligt eraan wat ervoor in de plaats komt...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik twee posts per dag had. Dan had ik tenminste een leven.
Ach, breien, bloemschikken, theeleuten met de buuf...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
dat ligt eraan wat ervoor in de plaats komt...
Ik zou dan juist voor puur gaan.. En misschien ook nog vruchtenhagel, al is dat spul wel erg zoet..quote:Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar ook melk...ik heb zo'n setje van de Ruyter met allerlei kleine pakjes. chocolade hagel melk en puur, ditzelfde voor vlokken en vruchtenhagel (die ik dan weer wegflikker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |