Pure vlokken?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga even wat boterhammetjes klaar maken met vlokken
ja, maar ook melk...ik heb zo'n setje van de Ruyter met allerlei kleine pakjes. chocolade hagel melk en puur, ditzelfde voor vlokken en vruchtenhagel (die ik dan weer wegflikker)quote:
Geloof je nog steeds dat het daar aan ligt ?quote:Op donderdag 14 april 2005 19:41 schreef DionysuZ het volgende:
ik moet mn postaantal wat omhoog krikkenniemand die me serieus neemt met 2 posts per dag
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds dat het daar aan ligt ?![]()
dat ligt eraan wat ervoor in de plaats komt...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik twee posts per dag had. Dan had ik tenminste een leven.
Ach, breien, bloemschikken, theeleuten met de buuf...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
dat ligt eraan wat ervoor in de plaats komt...
Ik zou dan juist voor puur gaan.. En misschien ook nog vruchtenhagel, al is dat spul wel erg zoet..quote:Op donderdag 14 april 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar ook melk...ik heb zo'n setje van de Ruyter met allerlei kleine pakjes. chocolade hagel melk en puur, ditzelfde voor vlokken en vruchtenhagel (die ik dan weer wegflikker)
live life to the max !quote:Op donderdag 14 april 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, breien, bloemschikken, theeleuten met de buuf...
Sorry hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 20:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, dievan miss_sly was van 19:20
o jee, we moeten oppassen wat we zeggenquote:Op donderdag 14 april 2005 20:12 schreef SingleCoil het volgende:
of je nou hier theeleut of bij de buuv...
(SC always online...nu bij de afhaalchinees..met de mda3!)
Geen pizza vandaag?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:12 schreef SingleCoil het volgende:
of je nou hier theeleut of bij de buuv...
(SC always online...nu bij de afhaalchinees..met de mda3!)
Altijd handig om te weten, je zult maar allergisch zijn voor die dingen!quote:Op donderdag 14 april 2005 20:12 schreef Alicey het volgende:
Ik lees net op mijn zakje cashewnoten de volgende tekst:
"Allergie-informatie : Bevat cashewnoot"
Inderdaad, AH.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd handig om te weten, je zult maar allergisch zijn voor die dingen!AH zeker?
heb het wel eens gezien inderdaad, maar ik vind de kwaliteit erg verschillen per aflevering en onderwerp.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Mythbusters op Discovery? Echt een ge-ni-aal programma! http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Vast voor het geval dat iemand die allergisch is voor cashewnoten bij het lezen van de grote tekst "GEZOUTEN CASHEWNOTEN" denkt "Ach, da's toch bluf!"
Da's lachen, om zoiets echt te doen. AH kennende zit er een goeie kans in dat je je geld ook echt terugkrijgt.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Als ik niet tevreden ben mag ik terug met het product en krijg ik mijn geld terug staat er op. Ik denk dat ik als het zakje op is maar eens terug ga dat ik allergisch ben voor cashewnoten, en dat veels te onduidelijk is aangegeven dat er cashewnoten inzitten.
Dat verschilt idd wel, maar het is soms echt hilarisch. Vooral Jamie (die kerel met die baret) vind ik geweldig. Heel sarcastisch gevoel voor humor.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:18 schreef het_fokschaap het volgende:
heb het wel eens gezien inderdaad, maar ik vind de kwaliteit erg verschillen per aflevering en onderwerp.
Ik zit er wel over de denken om het echt te doen jaquote:Op donderdag 14 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's lachen, om zoiets echt te doen. AH kennende zit er een goeie kans in dat je je geld ook echt terugkrijgt.
volgens mij is het in theorie leuker dan in de praktijkquote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zit er wel over de denken om het echt te doen ja
Ik kan mijn lach niet inhouden bij dat soort dingen...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
Ik zit er wel over de denken om het echt te doen ja
Er is vast ook wel een antwoordnummer waar ik het heen kan sturen.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
IK kan mijn lach niet onhouden bij dat soort dingen...
Dan gaan ze het bij de kassa wegen bij AH.quote:Wel een leuke matige grap voor in de supermarkt: weeg één sperzieboon en plak er een sticker op. Leg hem tussen de artikelen van de persoon voor je.Kan alleen niet bij AH want die hebben die stickers niet meer...
Kan ook wel een leuke situatie geven, denk.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
Dan gaan ze het bij de kassa wegen bij AH.
Duurt de afhandeling bij de kassa nog langer ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kan ook wel een leuke situatie geven, denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |