gaan we echt zo snel!quote:
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het lijkt wel de politie. ze zijn er nooit als je ze nodig hebt
Doe maar niet. Je staat genoteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:11 schreef SingleCoil het volgende:
oh, mooi zo. De politie is naar bed. Zullen we wat regels overtreden ?
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, sorry Haus. ik dacht dat studenten alleen gingen zuipen op donderdag, studentenavond !quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.
En dan op een meet zeker weer gaan slijmen dat ik aaaaaltijd aanwezig ben?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je doet je titel dus eer aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Okee. ook nog ff wat inhoudelijk reageren.. ik ben de hele dag al zo moe als maar kan.. blijkbaar is uislapen slaapverwekkend...
Na een dag te weinig beweging heb ik al serieus de drang om in te halen, en da's meer omdat ik alles dan vast voel gaa zitten.quote:
En dat is alvast een note naar aanleiding van de nieuwe regelingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten maken
Het is maar goed dat ik geen studente ben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:31 schreef Haushofer het volgende:
Mja, dinsdag, donderdag.....alle avonden zijn in mijn ogen geschikt om bier te nuttigen. Met macaroni als voorafje, dat natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |