gaan we echt zo snel!quote:
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het lijkt wel de politie. ze zijn er nooit als je ze nodig hebt
Doe maar niet. Je staat genoteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:11 schreef SingleCoil het volgende:
oh, mooi zo. De politie is naar bed. Zullen we wat regels overtreden ?
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ok, sorry Haus. ik dacht dat studenten alleen gingen zuipen op donderdag, studentenavond !quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Gun mij mn avondje zuipen ook ff ej.
En dan op een meet zeker weer gaan slijmen dat ik aaaaaltijd aanwezig ben?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Je doet je titel dus eer aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Okee. ook nog ff wat inhoudelijk reageren.. ik ben de hele dag al zo moe als maar kan.. blijkbaar is uislapen slaapverwekkend...
Na een dag te weinig beweging heb ik al serieus de drang om in te halen, en da's meer omdat ik alles dan vast voel gaa zitten.quote:
En dat is alvast een note naar aanleiding van de nieuwe regelingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan gaan ze straks om IDbewijzen vragen aan alle jonge users, en alleen maar de mensen aanpakken die slecht spellen of grammaticavauten maken
Het is maar goed dat ik geen studente ben.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:31 schreef Haushofer het volgende:
Mja, dinsdag, donderdag.....alle avonden zijn in mijn ogen geschikt om bier te nuttigen. Met macaroni als voorafje, dat natuurlijk wel.
ken je dat nummer van de heideroosjes? Ze smelten de Paashaas!quote:
quote:
ik ga denk ik lekker in mijn raam zitten. of de tuin..quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:55 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgen.
Wat een weer vandaag. Ik overweeg mijn werk maar even neer te leggen en te gaan genieten van mijn dakterras...
Ja, die ken ik. Dat is vast bijzonder, want ik weet wel dat ik op IRC een tijdje de real-name "Wil jij mijn eitjes zien?" heb gevoerd, wat vragen opleverde over mijn cupmaat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ken je dat nummer van de heideroosjes? Ze smelten de Paashaas!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Dat is vast bijzonder, want ik weet wel dat ik op IRC een tijdje de real-name "Wil jij mijn eitjes zien?" heb gevoerd, wat vragen opleverde over mijn cupmaat.
Hier ook, maar ik zoek straks wel even wat buitenlucht op.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Hier niet genieten van het mooie weer, want ik zit gewoon op kantoor
Zou lekker zijn ja.quote:Hoop dat het weekend net zo mooi wordt, 3 dagen lang!
Dan ga je toch gewoon ff wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Hier niet genieten van het mooie weer, want ik zit gewoon op kantoor
Straks, als in 'wanneer ik thuiskom om half 6"quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik zoek straks wel even wat buitenlucht op.
De vooruitzichten zijn redelijk, toch?quote:Zou lekker zijn ja.
quote:
quote:Ff rondje lopen, genieten,
(bierquote:Warsteinertje op een terras...
Het is 9 uur!Voor mij nog geen Warsteinertje of ander drankje, buitenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ff weg. Ff rondje lopen, genieten, Warsteinertje op een terras...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon ff weg. Ff rondje lopen, genieten,
Als de mussen echt dood van het dak vallen lust ik wel een Duvel, maar dan na werktijd.quote:Warsteinertje op een terras...
Ik moet ook nog mijn koffieshot halen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is 9 uur!Voor mij nog geen Warsteinertje of ander drankje, buitenkoffie
![]()
Ik ga zo nummer 3 al halen!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet ook nog mijn koffieshot halen.
Ik tussendoor ook wel even, ik moet tenslotte ook iets eten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Straks, als in 'wanneer ik thuiskom om half 6"
Ik weet het, dat weer heb ik gisteren ook doorheen gemoeten.quote:Maar dan ga ik ook lekker met Misu wandelen. Hoop dat ik dan meer geluk heb dan gisteren. Toen had ik hem in de auto geladen en was naar een mooi gebied gereden om te gaan wandelen, en onderweg begint het toch te regenen!
Op een gegeven moment heb ik dan iets van ik ben nu toch maximaal nat, laat maar gaan.quote:maar ja, leg zo'n hond maar eens uit dat de wandeling dan niet doorgaat, dus toch maar verder gegaan...ik kwam echt zeiknat thuis![]()
Ik weet het niet, volgens mij is het ook gewoon een soort van loterij.quote:De vooruitzichten zijn redelijk, toch?
Hoewel, daarmee zitten ze er ook vaak behoorlijk naast, dus dat wil niet veel zeggen...
Ik drink niet zo heel erg veel koffie.quote:
's ochtends is het inderdaad heerlijk.. Zo vaak zie ik dat echter niet, meestal slaap ik dan.quote:En ik heb trouwens al een rondje gelopen, met d ehond. In alle vroegte, als het nog lekker rustig is en de vogeltjes fluiten en de zon pal in je gezicht schijnt is het heeeeeeeeeeerlijk wandelen
Is bij jullie het font van 's ochtends etc ook anders?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik drink niet zo heel erg veel koffie.* Alicey schichtig om zich heenkijkt of ze de LFC-politie ziet
[..]
's ochtends is het inderdaad heerlijk.. Zo vaak zie ik dat echter niet, meestal slaap ik dan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is bij jullie het font van 's ochtends etc ook anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |