Dat heb ik met dat hardop praten tegen mezelf ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
Ik eigenlijk weinig, ik zing wel vaak hardop.Hoewel ik meestal stop wanneer ik door 3 mensen wordt aangegaapt.
![]()
Ik zal 't onthouden. Is wel een term die de lading beter dekt.quote:DID (Dissociative Identity Disorder)
en als die mensen dan in de buurt blijven, maak je dan je telefoongesprek nog even afquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gelukkig is dat minder geworden sinds iedereen met een telefoonoortje rondloopt.
[..]
Nee, meestal hang ik maar gauw op.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
en als die mensen dan in de buurt blijven, maak je dan je telefoongesprek nog even af
Jup, heb zelf zo'n beest wel eens een paar tellen aan het plafond zien hangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat was t ook bijna ja. met zn 2en nog aardig wat moeite gekost!
Dat spreekwoord klopt dus echt wel: een kat in 't nouw maakt rare sprongen!!!!
Dissociatieve identiteitsstoornis.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is er ook nog een nederlandse term voor ?
Dat zal ook vast de reden zijn dat van MPS is afgestapt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat hardop praten tegen mezelf ook wel ja.Soms denk ik per ongeluk hardop als ik op de fiets zit ofzo, en dan kijken mensen je aan of je gestoord bent. Gelukkig is dat minder geworden sinds iedereen met een telefoonoortje rondloopt.
[quote]
Gewoon een oordopje indoen, heb je nergens last van.
Aan de andere kant heb je ook kans dat weinig mensen je moeilijke vragen stellen als je gestoord overkomt.
[quote]
Ik zal 't onthouden. Is wel een term die de lading beter dekt.
Mijn tijger heb ik al een paar dagen niet rond zien lopen, ook heb ik de buren er niet over horen klagen.. Maar ik denk niet dat mijn tijger erin geslaagd is naar Londen te vertrekken. Aan de andere kant is het best een slim beestje, en sluit ik het niet uit..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
An American werewolf in London ?
Brit aangevallen door grote katachtige
LONDEN - In een Londense buitenwijk is opschudding ontstaan, omdat een man beweert aangevallen te zijn door een groot katachtig dier. Het beest, dat volgens het slachtoffer zeker 1,80 meter lang is, besprong hem en takelde hem toe met zijn klauwen. Dat vertelde hij dinsdag aan een Londense radiozender.
De politie heeft extra manschappen ingezet om het agressieve roofdier op te sporen. Ook zijn buurtbewoners opgeroepen huisdieren binnen te houden. Het is niet duidelijk waar het beest vandaan komt. De afgelopen jaren zijn vaker grote katachtigen gesignaleerd in Engeland.
Pupachtig ? Wolven, en ook Saarloos' Wolfshond, zijn juist wat 'onvolwassen' en bangige types. Ze zijn bijvoorbeeld ongeschikt voor waak- en pakwerk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het Nederlandse ras de Saarloos Wolfhond is op die manier gefokt:
[afbeelding]
[..]
Op het eerste gezicht misschien wel, maar hun lichaamstaal is vrijwel gelijk, evenals hun onderlinge communicatie. Alleen blijven honden een beetje pupachtig.
Met 'pupachtig' bedoel ik aanhankelijk, speels (zoals een wolven- of hondenpup). Wolven zelf, en rassen die dicht bij de wolf staan, hebben dat pupachtige niet. In tegenstelling tot wat mensen denken, zijn wolven absoluut niet agressief, maar inderdaad juist voorzichtig of zelfs bangig. Maar wat dat met 'onvolwassenheid' te maken heeft...? Het is gewoon het natuurlijke gedrag van de wilde diersoort wolf.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:04 schreef SingleCoil het volgende:
Pupachtig ? Wolven, en ook Saarloos' Wolfshond, zijn juist wat 'onvolwassen' en bangige types. Ze zijn bijvoorbeeld ongeschikt voor waak- en pakwerk.
inderdaad...de laatste der mohikanen en ik heb toch niks te doen morgen. dus kan het laat makenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, er moet toch iemand blijven om het topic af te maken!
jij bent altijd moe als ik je onderschrift moet gelovenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Okee. ook nog ff wat inhoudelijk reageren.. ik ben de hele dag al zo moe als maar kan.. blijkbaar is uislapen slaapverwekkend...
heb ik ook ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef Bensel het volgende:
Okee. ook nog ff wat inhoudelijk reageren.. ik ben de hele dag al zo moe als maar kan.. blijkbaar is uislapen slaapverwekkend...
Ik moet om 09:20 op school zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
inderdaad...de laatste der mohikanen en ik heb toch niks te doen morgen. dus kan het laat maken
behalve als je weer gebeld wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad...de laatste der mohikanen en ik heb toch niks te doen morgen. dus kan het laat maken
en hoe lang moet je reizen om op school te komen ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet om 09:20 op school zijn.
Kwartiertje. Maar ik douche elke morgen en moet de honden uitlaten, dus ik sta op om 07:00.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:35 schreef het_fokschaap het volgende:
en hoe lang moet je reizen om op school te komen ?
8 uur opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwartiertje. Maar ik douche elke morgen en moet de honden uitlaten, dus ik sta op om 07:00.
Make-up. Haar. Kleren. Slowchat. Ochtendjournaal. Ik kom tijd tekort. Honden wandelen wel langer dan een kwartiertje trouwens. Wandelen is er niet alleen voor het doen van hun behoefte.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef het_fokschaap het volgende:
8 uur op
kwartiertje max douchen om water te besparen, zeker met vooruitzicht op toekomstige watermeters
honden even naar buiten, behoefte doen en weer naar binnen. max een kwartiertje.
heb je nog 35 minuten tijd om te ontbijten enzo.
hmmm 9.00 uur thuis vertrekken
dat kan in die 35 minuten die voor het ontbijt enzo zijn gereserveerd. ochtendjournaal en slowchat kan tijdens ontbijtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Make-up. Haar. Kleren. Slowchat. Ochtendjournaal. Ik kom tijd tekort.
hier in Amsterdam hebben we de PUK uitlaatservicequote:Honden wandelen wel langer dan een kwartiertje trouwens. Wandelen is er niet alleen voor het doen van hun behoefte.
je bedoeld dat wij dat kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
dat kan in die 35 minuten die voor het ontbijt enzo zijn gereserveerd. ochtendjournaal en slowchat kan tijdens ontbijt
dr zullen er vast wel meer zijn, toch?quote:hier in Amsterdam hebben we de PUK uitlaatservice![]()
Ja, maar daar ben ik te lui voor. Dan moet ik namelijk steeds opnieuw het topic in. Dat is vermoeiend.quote:
Geloof me, ik heb die twee uur hard nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef het_fokschaap het volgende:
dat kan in die 35 minuten die voor het ontbijt enzo zijn gereserveerd. ochtendjournaal en slowchat kan tijdens ontbijt
En hier hebben we de HUS. Maar één van de redenen dat ik honden heb, is dat ze ervoor zorgen dat ik voldoende beweging krijg. Wandelen is leuk.quote:hier in Amsterdam hebben we de PUK uitlaatservice![]()
2 venstersquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik te lui voor. Dan moet ik namelijk steeds opnieuw het topic in. Dat is vermoeiend.
ik geloof jequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb die twee uur hard nodig.
je hebt gelijk. ik zou ook eigenlijk wat meer moeten bewegen. ik loop nu altijd op de loopbanden op vliegvelden ipv erop blijven staanquote:En hier hebben we de HUS. Maar één van de redenen dat ik honden heb, is dat ze ervoor zorgen dat ik voldoende beweging krijg. Wandelen is leuk.
Ja, ik heb natuurlijk ook niet voor niks Firefox. Maar zijn er mensen die last hebben van het feit dat ik 500 views per dag veroorzaak?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef qu63 het volgende:
2 vensters
1 venster met dit topic, en een met je MyAT!
kan je meerdere topics tegelijk in de gaten houden en als je in je MyAT ziet dat er een bericht in de SC is bijgezet ververs je die!
makkelijk he!
is het van wereldbelang dat we het juiste aantal views registreren ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
2 vensters
1 venster met dit topic, en een met je MyAT!
kan je meerdere topics tegelijk in de gaten houden en als je in je MyAT ziet dat er een bericht in de SC is bijgezet ververs je die!
makkelijk he!
Dan beweeg je toch al meer?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
je hebt gelijk. ik zou ook eigenlijk wat meer moeten bewegen. ik loop nu altijd op de loopbanden op vliegvelden ipv erop blijven staan
je bedoelt, als je haast hebt en er teveel mensen op de loopband staanquote:en als ik me echt sportief voel loop ik er omheen !
OMG.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
je hebt gelijk. ik zou ook eigenlijk wat meer moeten bewegen. ik loop nu altijd op de loopbanden op vliegvelden ipv erop blijven staan
en als ik me echt sportief voel loop ik er omheen !
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk ook niet voor niks Firefox. Maar zijn er mensen die last hebben van het feit dat ik 500 views per dag veroorzaak?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is het van wereldbelang dat we het juiste aantal views registreren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |