Kut.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
dwangneurose ? oh nee...je had gister 103 posts
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is bij die van mij ook wel zo.
Ik bedoelde meer of ze ooit op een andere manier dan weigeren te eten heeft laten merken niet bijster gecharmeerd te zijn van het voedsel.quote:Hoe bedoel je? Ze hield gewoon nooit van eten, het maakte weinig uit wat voor brokken ze kreeg, ze vond ze gewoon niet lekker. Blikvoer bliefde ze wel, maar dat is pas echt rotzooi. Het vlees was meteen een groot succes.
groeten maar weerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet gaan, jongens.
welnee, op naar een nieuw record !quote:Sjezus, 103 posts. Het wordt weer tijd om te minderen...
Maine Coon!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij mijn Maine Coon
Ik keek net in de weekstatistieken, ik kom gevaarlijk dicht in de buurt van de top 10 als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dwangneurose ? oh nee...je had gister 103 posts
Sterker nog, in de kwartaalstatistieken stijgt mijn positie.quote:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga weg, en meteen zakt de slowchat in. Maar ik ben er weer!
Nou, ze keek dan eens naar haar bak met eten, vervolgens keer ze mij aan, dan weer naar die bak en dan ging ze erbij zitten en knabbelde ze af en toe met lange tanden een brokje weg. Ze had ook wel periodes dat ze redelijk goed at, maar het ging nooit van harte. Nu gelukkig wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoelde meer of ze ooit op een andere manier dan weigeren te eten heeft laten merken niet bijster gecharmeerd te zijn van het voedsel.
Natuurlijk wel dat het een goede oefenig voor de hersenen is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet wel serieus wat minder Fok!ken. Het erge is dat ik de vele posts van de afgelopen tijd vrijwel alleen maar in de SC heb gedaan, ik ben nauwelijks meer in gewone topics geweest. Ik gebruik altijd als excuus dat discussiėren heel leerzaam is en een goede oefening voor je hersenen, maar dat excuus kan ik bij de SC niet echt gebruiken...
Op zich wel vreemd dat dieren ook een vorm van kieskeurigheid kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ze keek dan eens naar haar bak met eten, vervolgens keer ze mij aan, dan weer naar die bak en dan ging ze erbij zitten en knabbelde ze af en toe met lange tanden een brokje weg. Ze had ook wel periodes dat ze redelijk goed at, maar het ging nooit van harte. Nu gelukkig wel.
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk wel dat het een goede oefenig voor de hersenen is.
Honden en katten hebben veel minder smaakpapillen dan een mens, maar vooral mijn honden hebben heel duidelijke voorkeuren. Lurch is bijvoorbeeld dol op druiven en tomaten, maar uien vindt ze erg vies.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Op zich wel vreemd dat dieren ook een vorm van kieskeurigheid kunnen hebben.
Alle honden die ik ken die vreten zo ongeveer alles zonder te proeven of kauwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Honden en katten hebben veel minder smaakpapillen dan een mens, maar vooral mijn honden hebben heel duidelijke voorkeuren. Lurch is bijvoorbeeld dol op druiven en tomaten, maar uien vindt ze erg vies.
Ja, ze vreten ook wel (bijna) alles, maar je merkt wel voorkeuren, vooral in de manier waarop ze reageren op een geur. Ik haal regelmatig verse mergpijpen voor ze, en ze ruiken dat al als het nog gewoon in de boodschappentas zit, en dan worden ze helemaal wild. Dat geldt niet als er tomaten in mijn boodschappentas zitten. Vlees en aanverwante producten zijn natuurlijk veruit favoriet, maar het zijn dan ook niet voor niets huiskamerwolven.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Alle honden die ik ken die vreten zo ongeveer alles zonder te proeven of kauwen.
Hm, wat een vaag gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef het_fokschaap het volgende:
zit ik net in het vliegtuig naar Parijs, duurt allemaal erg lang voordat we vertrekken...moeten we er allemaal weer uit vanwege een passagier die nog even weg moest, maar niet terugkwam. ik synchroniseer nog even m'n mail en zie dat ik niet meer nodig ben in Parijs en dus heb ik de vlucht gecancelled.
als dat toestel straks explodeert ofzo zit ik zondag in de kerk
moet nu morgenavond, dus morgen weer even genieten van een min of meer vrije dag.quote:
Moet je wel vaker zomaar ineens naar het buitenland toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
moet nu morgenavond, dus morgen weer even genieten van een min of meer vrije dag.lekker SC'en
ben twee keer per maand oncall. één keer van vrijdag tot maandag en een keer van maandag tot vrijdag. dan kan ik zo maar opgeroepen worden voor een actie ergens in NL of buitenland. verste bezoek tot nu toe was Egypte (geen piramide gezien helaasquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Moet je wel vaker zomaar ineens naar het buitenland toe?
Wow, zeg. En word je meestal wel opgeroepen als je oncall bent of is dat maar af en toe?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
ben twee keer per maand oncall. één keer van vrijdag tot maandag en een keer van maandag tot vrijdag. dan kan ik zo maar opgeroepen worden voor een actie ergens in NL of buitenland. verste bezoek tot nu toe was Egypte (geen piramide gezien helaas)
Maine Coon!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring. Die vertikt het om iets onbekends te eten. Ik wilde hem heel graag aan de verse voeding hebben omdat MCs extra gevoelig zijn voor blaasgruis en verse voeding voorkomt blaasgruis. Maar hij vertikt het, wat ik ook probeer. Vis erdoor, warm maken, brokken erdoor, water erdoor... De andere kat is juist dol op het verse vlees.
meestal wel, maar soms ook niet en dat is erg lekker met mooi weer. twee weken geleden in één weekend naar Zagreb en Warschau geweest. Moet na zo'n weekend wel een beetje onthaastenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wow, zeg. En wordt je meestal wel opgeroepen als je oncall bent of is dat maar af en toe?
en je woont alleenquote:
Waarom was je je kat?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:24 schreef qu63 het volgende:
Diegene hier wil alleen maar Gourmet en niks anders!
Rare beesten. Da tbeest wil ook absoluut niek gewassen worden! Hij ziet er dan wel heel zielig uit. Dat beest is dan echt heeel mager. Ze hebben meer haar dan lijf lijkt wel!
Kan ik me voorstellen, ja. Phew...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
meestal wel, maar soms ook niet en dat is erg lekker met mooi weer. twee weken geleden in één weekend naar Zagreb en Warschau geweest. Moet na zo'n weekend wel een beetje onthaasten
kunnen ze je niet bellen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef het_fokschaap het volgende:
zit ik net in het vliegtuig naar Parijs, duurt allemaal erg lang voordat we vertrekken...moeten we er allemaal weer uit vanwege een passagier die nog even weg moest, maar niet terugkwam. ik synchroniseer nog even m'n mail en zie dat ik niet meer nodig ben in Parijs en dus heb ik de vlucht gecancelled.
Shit. Nou heb ik twee mogelijkheden: nog een dier erbij of gaan samenwonen. Of MPS ontwikkelen, dat kan ook.quote:
dat hebben ze geprobeerd, maar toen had ik m'n telefoon al uit in het vliegtuig. en ze wisten het niet eerder omdat de klant pas op het laatste moment aangaf dat ze niemand beschikbaar hadden om samen te werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
kunnen ze je niet bellen dan?
Lijkt me best irritant zo..
had een ontsteking aan zn pootje..quote:
2 katenquote:
Ah, zo. Ik zou al zeggen, ik zou mijn kat niet wassen tenzij ik een doodswens koesterde.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:33 schreef qu63 het volgende:
had een ontsteking aan zn pootje..
Welke vlucht had je ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:08 schreef het_fokschaap het volgende:
In hoeverre zijn honden nog met wolven te vergelijken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
maar het zijn dan ook niet voor niets huiskamerwolven.
Op (een deel van) het gedrag na volledig. Honden en wolven behoren tot dezelfde soort en kunnen onderling voortplanten. Je kunt van het bestuderen van wolvengedrag veel leren over je hond.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
In hoeverre zijn honden nog met wolven te vergelijken?
Gesprekken voeren met jezelf is okquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit. Nou heb ik twee mogelijkheden: nog een dier erbij of gaan samenwonen. Of MPS ontwikkelen, dat kan ook.
Ik praat regelmatig hardop tegen mezelf.quote:
Pardon, wat is de juiste term?quote:MPS is een oude aanduiding
Ik heb inderdaad wel eens iets gehoord over wolf/hond-hybriden..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op (een deel van) het gedrag na volledig. Honden en wolven behoren tot dezelfde soort en kunnen onderling voortplanten.
Hmm.. De meeste honden vind ik toch weinig wolfachtigs meer hebben.quote:Je kunt van het bestuderen van wolvengedrag veel leren over je hond.
Ik eigenlijk weinig, ik zing wel vaak hardop.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik praat regelmatig hardop tegen mezelf.
DID (Dissociative Identity Disorder)quote:Pardon, wat is de juiste term?
Dat was t ook bijna ja. met zn 2en nog aardig wat moeite gekost!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik zou al zeggen, ik zou mijn kat niet wassen tenzij ik een doodswens koesterde.
is er ook nog een nederlandse term voor ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
DID (Dissociative Identity Disorder)
Het Nederlandse ras de Saarloos Wolfhond is op die manier gefokt:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens iets gehoord over wolf/hond-hybriden..
Op het eerste gezicht misschien wel, maar hun lichaamstaal is vrijwel gelijk, evenals hun onderlinge communicatie. Alleen blijven honden een beetje pupachtig.quote:Hmm.. De meeste honden vind ik toch weinig wolfachtigs meer hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |