Ik krijg na vijf minuten al kaakkramp bij de gemiddelde mensenpenis...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Handig voor die viswijven met een grote bek.
En of dat iets met sexualiteit te maken had.. Tja...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik had het liever andersom gezien. Al zou ik ook wel nieuwsgierig zijn naar het waarom van poep- en plasseks, want daar kan ik me ècht helemaal niks bij voorstellen... Ik weet wel dat ik als kind poep en plas reuzeinteressant vond, maar ik ben daar overheen gegroeid.
Geen probleem dus.quote:Ik wil dat soort dingen juist altijd wel lezen.![]()
Dat heb je in de SC al eens gezegd en daar was ik ernstig verbolgen over. Paarden zijn de mooiste wezens die op deze aarde rondlopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van paarden vind.
Multivers is volgens mij wel veel uitgebreider (En duurderquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is meer uit beroepsinteresse, want wij werken met Mulitvers en dat bevalt uitstekend. Ik vind al die pakketten wel interessant, heb ook al met verschillende gewerkt en deze ken ik nog niet
Nee, eerder dat je als software-leverancier wordt aangesproken voor foute rapportages, waarbij de oorzaak ligt in het foutief invoeren van gegevens.quote:"Dat stomme ding doet niet wat ik wil"
Tuuuurlijk
Het gaat nog steeds over paarden toch? Dan zeg ik opnieuw maar niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik krijg na vijf minuten al kaakkramp bij de gemiddelde mensenpenis...
Ik had het ergens ook niet verwacht, maar als het puur rationeel rechtspreken betreft, kan deze rechter eigenlijk niet anders beslissen dan de anderen reeds gedaan hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sondevoeding Terri Schiavo niet hervat
Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Ik ook niet, en ik ben er blij om. Ik hoop dat ze sterft voor er weer een andere beslissing wordt genomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
Sondevoeding Terri Schiavo niet hervat
Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Tijgers en wolven, dat vind ik dan weer mooie dieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb je in de SC al eens gezegd en daar was ik ernstig verbolgen over. Paarden zijn de mooiste wezens die op deze aarde rondlopen.
Ook prachtig, maar je kunt er niet op rijden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
Tijgers en wolven, dat vind ik dan weer mooie dieren.
Traumatische ervaringen? Dat is namelijk helemaal niet mijn ervaring, en ik ga toch al twintig jaar met paarden en paardenmensen om. Maar misschien hebben we in Fryslân meer deskundige paardenliefhebbers dan in de Randstad...?quote:Mijn afkeer tegen levende paarden heeft misschien echter ook te maken met het feit dat de meeste bezitters van paarden er niet mee overweg kunnen.
Het blijft vaak de vraag welke overwegingen een rechter neemt. Bovendien kan een rechter niet zomaar tegen wetten ingaan. Aan de andere kant is het (in ieder geval in Nederland) doorgaans niet mogelijk om wetten toe te passen op situaties die ontstaan zijn voordat de wet ontworpen werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had het ergens ook niet verwacht, maar als het puur rationeel rechtspreken betreft, kan deze rechter eigenlijk niet anders beslissen dan de anderen reeds gedaan hebben.
Dat zou ik ook het mooiste vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben er blij om. Ik hoop dat ze sterft voor er weer een andere beslissing wordt genomen.
Dat vind ik dan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook prachtig, maar je kunt er niet op rijden.
Paarden en hun houders..quote:Traumatische ervaringen? Dat is namelijk helemaal niet mijn ervaring, en ik ga toch al twintig jaar met paarden en paardenmensen om. Maar misschien hebben we in Fryslân meer deskundige paardenliefhebbers dan in de Randstad...?
win-win situatie inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De houding van die anti-euthanasiefiguren is ergens ook zo vreemd. Ze geloven waarschijnlijk dat Terri rechtstreeks naar de hemel gaat als ze wordt 'vermoord', dus waar lullen we dan over?
Een verkeersmak paard kijkt niet op of om als er een auto, vrachtauto, trekker of wat dan ook langskomt. Echter, een paard is en blijft een vluchtdier. Er is altijd een risico. Maar bij een deskundig ruiter is dat risico minimaal en een goede ruiter heeft zijn paard binnen enkele seconden weer onder controle als het schrikt. Er zijn trouwens ook automobilisten die het leuk vinden om een spelletje 'paardje laten schrikken' te spelen. Even extra gas geven of keihard toeteren. Gelukkig had ik een zeer koelbloedig paard dat daar bepaald niet van onder de indruk was. Àls ze ooit schrok, was het meestal van een opdwarrelend blaadje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
- Paarden gaan flippen en irritant doen als iemand hen wil passeren. Paardenliefhebbers hebben hun paard niet onder controle.
Het rijden met een paard op de openbare weg is gewoon toegestaan, mits je je als ruiter aan de verkeersregels houdt natuurlijk. Veel ruiterroutes zijn er helaas niet...quote:- Paardenliefhebbers rijden met hun paard op wegen, terwijl er speciale paarden-paden zijn.
Ik stap toch vaker in een hondendrol dan in een paardendrol... In R'dam lijkt me dat helemaal het geval. Ik vind paardenstront trouwens helemaal niet vies, ik pak gerust een vijg met blote handen op. Het is maar gras. Paardenpoep ruikt zelfs lekker.quote:- Paarden schijten de boel overal onder.
Die automobilisten zijn nog een graad erger. Daar kun je je brood niet mee beleggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een verkeersmak paard kijkt niet op of om als er een auto, vrachtauto, trekker of wat dan ook langskomt. Echter, een paard is en blijft een vluchtdier. Er is altijd een risico. Maar bij een deskundig ruiter is dat risico minimaal en een goede ruiter heeft zijn paard binnen enkele seconden weer onder controle als het schrikt. Er zijn trouwens ook automobilisten die het leuk vinden om een spelletje 'paardje laten schrikken' te spelen.
quote:Even extra gas geven of keihard toeteren. Gelukkig had ik een zeer koelbloedig paard dat daar bepaald niet van onder de indruk was. Àls ze ooit schrok, was het meestal van een opdwarrelend blaadje.
De plaats waar hier vooral met paarden wordt gereden betreft een natuurgebied, waar de ruiterroutes parallel lopen aan de andere wegen en paden.quote:Het rijden met een paard op de openbare weg is gewoon toegestaan, mits je je als ruiter aan de verkeersregels houdt natuurlijk. Veel ruiterroutes zijn er helaas niet...
Ik stap meestal nergens in omdat ik oplet waar ik loop.quote:Ik stap toch vaker in een hondendrol dan in een paardendrol...
Helaas zijn er hier inderdaad veel mensen die hun hond midden op de stoep laten schijten. Dat heeft weinig te maken met het feit dat er geen ruimte zou zijn, want er zijn genoeg alternatieven.quote:In R'dam lijkt me dat helemaal het geval.
We hebben weer eens een meningsverschil.quote:Ik vind paardenstront trouwens helemaal niet vies, ik pak gerust een vijg met blote handen op. Het is maar gras. Paardenpoep ruikt zelfs lekker.
Is het ook wel. Paarden schrikken vooral van plotselinge, onverwachte bewegingen.quote:
Ja, dan lijkt het mij ook onzinnig om tòch op de weg te gaan rijden...quote:De plaats waar hier vooral met paarden wordt gereden betreft een natuurgebied, waar de ruiterroutes parallel lopen aan de andere wegen en paden.
Met een paard is dat wat lastig. En je moet al een flinke schep meezeulen wil je het opruimen.quote:Ik stap meestal nergens in omdat ik oplet waar ik loop.Ook voor hondendrollen geldt dat de eigenaar zijn/haar dier op een geschikte plaats zijn behoefte moet laten doen imo.
Uiteraard, dat is gewoon asociaal gedrag.quote:Helaas zijn er hier inderdaad veel mensen die hun hond midden op de stoep laten schijten. Dat heeft weinig te maken met het feit dat er geen ruimte zou zijn, want er zijn genoeg alternatieven.
Ik verwachtte ook niet dat je het op dit punt met mij eens zou zijn.quote:We hebben weer eens een meningsverschil.
Hmm.. De paarden hier ook van rustige bewegingen die je van 10 kilometer kan zien aankomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het ook wel. Paarden schrikken vooral van plotselinge, onverwachte bewegingen.
Nouja, als ze die beesten niet op de weg laten lopen is er natuurlijk al een hoop opgelost..quote:Met een paard is dat wat lastig. En je moet al een flinke schep meezeulen wil je het opruimen.
Welkom in Rotterdam.quote:Uiteraard, dat is gewoon asociaal gedrag.
Was je wel je handen?quote:Ik verwachtte ook niet dat je het op dit punt met mij eens zou zijn.
Dan zijn ze eenvoudigweg niet goed opgevoed.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. De paarden hier ook van rustige bewegingen die je van 10 kilometer kan zien aankomen.
Geloof me, dat is niet uniek voor R'dam. Het gebeurt zelfs hier in Leeuwarden.quote:Welkom in Rotterdam.
Ja hoor, maar ik heb momenteel geen paard.quote:Was je wel je handen?
Het ruikt gewoon naar verteerd gras, helemaal niet vies. Maar koemest vind ik ook niet vies ruiken. Alleen stront van carnivoren en onmivoren stinkt echt smerig...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou het niet weten. heb me er nog niet zo in verdiept
Paarden opvoeden doet men dus kennelijk ook niet in Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zijn ze eenvoudigweg niet goed opgevoed.
Wat?! In het rustige, burgerlijke, pittoreske Fryslan?quote:Geloof me, dat is niet uniek voor R'dam. Het gebeurt zelfs hier in Leeuwarden.
Nouja, ik weet niet of je voor de lol in de uitwerpselen van andere paarden gaat zitten natuurlijk.quote:Ja hoor, maar ik heb momenteel geen paard.
Verloedering, verloedering...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
Paarden opvoeden doet men dus kennelijk ook niet in Rotterdam.
Ja!quote:Wat?! In het rustige, burgerlijke, pittoreske Fryslan?
Neuh, die behoefte voel ik niet zo...quote:Nouja, ik weet niet of je voor de lol in de uitwerpselen van andere paarden gaat zitten natuurlijk.
Van je eigen paard blijft het het lekkerst?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neuh, die behoefte voel ik niet zo...
Ik heb nimmer beweerd dat ik het lekker vind om paardenpoep op te pakken. Maar ik vind het niet erg. Het uitmesten van een stal vind ik zelfs een prettige bezigheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
Van je eigen paard blijft het het lekkerst?
Katten kunnen inderdaad flink stinken, net als honden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn kat heeft net mijn stelling bewezen door een enorme ruft te laten. Adembenemend.
misschien heeft de kat ook niet zoveel op met jouw ruftenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn kat heeft net mijn stelling bewezen door een enorme ruft te laten. Adembenemend.
Ik zit je natuurlijk ook een beetje te stangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nimmer beweerd dat ik het lekker vind om paardenpoep op te pakken. Maar ik vind het niet erg. Het uitmesten van een stal vind ik zelfs een prettige bezigheid.
dat heb ik nooit beweerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Leest de hele HFC-kliek hier even mee dat ik dus niet lief ben?![]()
Alleen als ze brokken krijgen. Brokken zijn troep. Mijn honden krijgen alleen nog maar vers vlees uit de diepvries en sindsdien hebben ze nooit meer een stinkscheet gelaten. Een van de katten wil helaas niet aan het verse voer en nu wissel ik het voor hen wat af. Die stinkerij is puur het gevolg van het feit dat er in commercieel diervoeder allerlei stoffen verwerkt worden waar een kat of hond niets aan heeft en waar hun verteringsstelsel niet geschikt voor is (granen, bietenpulp, ander plantaardig afval).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
Katten kunnen inderdaad flink stinken, net als honden.
Meisjes poepen en ruften niet, dat weet je toch wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien heeft de kat ook niet zoveel op met jouw ruften
Ik heb mijn kat eigenlijk nooit kunnen betrappen op stinkscheten, maar misschien doet ze dat gewoon niet in mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen als ze brokken krijgen. Brokken zijn troep. Mijn honden krijgen alleen nog maar vers vlees uit de diepvries en sindsdien hebben ze nooit meer een stinkscheet gelaten. Een van de katten wil helaas niet aan het verse voer en nu wissel ik het voor hen wat af. Die stinkerij is puur het gevolg van het feit dat er in commercieel diervoeder allerlei stoffen verwerkt worden waar een kat of hond niets aan heeft en waar hun verteringsstelsel niet geschikt voor is (granen, bietenpulp, ander plantaardig afval).
Sommige katten zijn erg beleefd. Ik merk bij Banjer dat de scheten zich voordoen zodra hij brokken krijgt en dat ze ophouden zodra hij weer vers vlees krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ik heb mijn kat eigenlijk nooit kunnen betrappen op stinkscheten, maar misschien doet ze dat gewoon niet in mijn aanwezigheid.
of het is een soort chantagequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sommige katten zijn erg beleefd. Ik merk bij Banjer dat de scheten zich voordoen zodra hij brokken krijgt en dat ze ophouden zodra hij weer vers vlees krijgt.
quote:
Katten hebben echter wel de gewoonte om datgene wat vreemd is te eten. Altijd leuk als er een hondje logeert. De hond wil dan het kattenvoer opvreten, en de kat zit de hond geniepig weg te slaan bij zijn voerbak.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nou, dat valt mee denk ik. En de brokken zijn duurder dan het vlees, dus daar kan het hem niet om te doen zijn.
Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring. Die vertikt het om iets onbekends te eten. Ik wilde hem heel graag aan de verse voeding hebben omdat MCs extra gevoelig zijn voor blaasgruis en verse voeding voorkomt blaasgruis. Maar hij vertikt het, wat ik ook probeer. Vis erdoor, warm maken, brokken erdoor, water erdoor... De andere kat is juist dol op het verse vlees.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
Katten hebben echter wel de gewoonte om datgene wat vreemd is te eten. Altijd leuk als er een hondje logeert. De hond wil dan het kattenvoer opvreten, en de kat zit de hond geniepig weg te slaan bij zijn voerbak.
Maine Coonsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring.
Katten blijven wat dat betreft apart... Een hond vreet meestal gewoon alles op wat je voor hem neerzet (Meestal ook in ongeveer 30 seconden, waarna de hond zich bij jou voegt in de hoop nog iets van je bord toebedeeld te krijgen).quote:Die vertikt het om iets onbekends te eten. Ik wilde hem heel graag aan de verse voeding hebben omdat MCs extra gevoelig zijn voor blaasgruis en verse voeding voorkomt blaasgruis. Maar hij vertikt het, wat ik ook probeer. Vis erdoor, warm maken, brokken erdoor, water erdoor... De andere kat is juist dol op het verse vlees.
2 stabij's, een kat, een Maine Coon...wat nog meer ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring.
Zes kilo, vrij slank. Wel groot, maar niet extreem. Heb 'm helaas vroeg moeten castreren, anders was 'ie misschien nog wat groter geworden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
Maine Coons
Is het ook zo'n groot monster?
Doerak hield nooit van eten. Het kwam regelmatig voor dat ze haar bakje niet leeg at. Ook dat is opgelost nu ze vlees krijgen. Doerak is nu verzot op eten en begint bij het woord 'eten' al te dansen en te springen.quote:Katten blijven wat dat betreft apart... Een hond vreet meestal gewoon alles op wat je voor hem neerzet (Meestal ook in ongeveer 30 seconden, waarna de hond zich bij jou voegt in de hoop nog iets van je bord toebedeeld te krijgen).
Haha, nee. Twee stabijs, een Maine Coon en een Britse Korthaar. Dat is het. En meer wordt het ook niet. Daar is mijn huis te klein voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
2 stabij's, een ka, een Maine Coon...wat nog meer ?
heb jij een kinderboerderij aan huis ?
ow...ok 2 katten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha, nee. Twee stabijs, een Maine Coon en een Britse Korthaar. Dat is het. En meer wordt het ook niet. Daar is mijn huis te klein voor.
Ik hou van even aantallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ow...ok 2 katten.
Ik ken iemand die ook een stel van die Maine Coons heeft, en dat zijn echt monsters! (Zeker vergeleken met het iele kleine poesje dat ik hebquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zes kilo, vrij slank. Wel groot, maar niet extreem. Heb 'm helaas vroeg moeten castreren, anders was 'ie misschien nog wat groter geworden.
Heeft ze op een of andere manier nog laten merken het eten van inferieure kwaliteit te vinden?quote:Doerak hield nooit van eten. Het kwam regelmatig voor dat ze haar bakje niet leeg at. Ook dat is opgelost nu ze vlees krijgen. Doerak is nu verzot op eten en begint bij het woord 'eten' al te dansen en te springen.
Dat is bij die van mij ook wel zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Ik ken iemand die ook een stel van die Maine Coons heeft, en dat zijn echt monsters! (Zeker vergeleken met het iele kleine poesje dat ik heb). Een van die katten is bovendien ook nog erg goed gevoed, en die wil natuurlijk altijd op schoot.. Dan is dus je hele schoot bezet.
Hoe bedoel je? Ze hield gewoon nooit van eten, het maakte weinig uit wat voor brokken ze kreeg, ze vond ze gewoon niet lekker. Blikvoer bliefde ze wel, maar dat is pas echt rotzooi. Het vlees was meteen een groot succes.quote:Heeft ze op een of andere manier nog laten merken het eten van inferieure kwaliteit te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |