abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25661095
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Handig voor die viswijven met een grote bek.
Ik krijg na vijf minuten al kaakkramp bij de gemiddelde mensenpenis...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:42:42 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661106
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

[afbeelding] Ik had het liever andersom gezien. Al zou ik ook wel nieuwsgierig zijn naar het waarom van poep- en plasseks, want daar kan ik me ècht helemaal niks bij voorstellen... Ik weet wel dat ik als kind poep en plas reuzeinteressant vond, maar ik ben daar overheen gegroeid.
En of dat iets met sexualiteit te maken had.. Tja...
quote:
Ik wil dat soort dingen juist altijd wel lezen.
Geen probleem dus.
pi_25661113
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van paarden vind.
Dat heb je in de SC al eens gezegd en daar was ik ernstig verbolgen over. Paarden zijn de mooiste wezens die op deze aarde rondlopen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:44:30 #154
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661148
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is meer uit beroepsinteresse, want wij werken met Mulitvers en dat bevalt uitstekend. Ik vind al die pakketten wel interessant, heb ook al met verschillende gewerkt en deze ken ik nog niet
Multivers is volgens mij wel veel uitgebreider (En duurder ). 7x24 is ook voornamelijk bedoeld voor kleinere bedrijven.
quote:
"Dat stomme ding doet niet wat ik wil"

Tuuuurlijk
Nee, eerder dat je als software-leverancier wordt aangesproken voor foute rapportages, waarbij de oorzaak ligt in het foutief invoeren van gegevens.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:45:18 #155
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661168
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik krijg na vijf minuten al kaakkramp bij de gemiddelde mensenpenis...
Het gaat nog steeds over paarden toch? Dan zeg ik opnieuw maar niets.
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 15:45:40 #156
5428 crew  miss_sly
pi_25661176
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Sondevoeding Terri Schiavo niet hervat

Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Ik had het ergens ook niet verwacht, maar als het puur rationeel rechtspreken betreft, kan deze rechter eigenlijk niet anders beslissen dan de anderen reeds gedaan hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25661201
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
Sondevoeding Terri Schiavo niet hervat

Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd.
Ik ook niet, en ik ben er blij om. Ik hoop dat ze sterft voor er weer een andere beslissing wordt genomen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:47:54 #158
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661205
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat heb je in de SC al eens gezegd en daar was ik ernstig verbolgen over. Paarden zijn de mooiste wezens die op deze aarde rondlopen.
Tijgers en wolven, dat vind ik dan weer mooie dieren.

Mijn afkeer tegen levende paarden heeft misschien echter ook te maken met het feit dat de meeste bezitters van paarden er niet mee overweg kunnen.
pi_25661250
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Alicey het volgende:
Tijgers en wolven, dat vind ik dan weer mooie dieren.
Ook prachtig, maar je kunt er niet op rijden.
quote:
Mijn afkeer tegen levende paarden heeft misschien echter ook te maken met het feit dat de meeste bezitters van paarden er niet mee overweg kunnen.
Traumatische ervaringen? Dat is namelijk helemaal niet mijn ervaring, en ik ga toch al twintig jaar met paarden en paardenmensen om. Maar misschien hebben we in Fryslân meer deskundige paardenliefhebbers dan in de Randstad...?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:58:06 #160
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661276
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had het ergens ook niet verwacht, maar als het puur rationeel rechtspreken betreft, kan deze rechter eigenlijk niet anders beslissen dan de anderen reeds gedaan hebben.
Het blijft vaak de vraag welke overwegingen een rechter neemt. Bovendien kan een rechter niet zomaar tegen wetten ingaan. Aan de andere kant is het (in ieder geval in Nederland) doorgaans niet mogelijk om wetten toe te passen op situaties die ontstaan zijn voordat de wet ontworpen werd.

Evenwel ben ik blij dat het daar alsnog mogelijk is.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:02:55 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661314
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ook niet, en ik ben er blij om. Ik hoop dat ze sterft voor er weer een andere beslissing wordt genomen.
Dat zou ik ook het mooiste vinden.
pi_25661344
De houding van die anti-euthanasiefiguren is ergens ook zo vreemd. Ze geloven waarschijnlijk dat Terri rechtstreeks naar de hemel gaat als ze wordt 'vermoord', dus waar lullen we dan over?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:05:44 #163
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661348
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ook prachtig, maar je kunt er niet op rijden.
Dat vind ik dan ook niet nodig.
quote:
Traumatische ervaringen? Dat is namelijk helemaal niet mijn ervaring, en ik ga toch al twintig jaar met paarden en paardenmensen om. Maar misschien hebben we in Fryslân meer deskundige paardenliefhebbers dan in de Randstad...?
Paarden en hun houders..

- Paarden gaan flippen en irritant doen als iemand hen wil passeren. Paardenliefhebbers hebben hun paard niet onder controle.
- Paardenliefhebbers rijden met hun paard op wegen, terwijl er speciale paarden-paden zijn.
- Paarden schijten de boel overal onder.

Misschien dat het in Fryslan anders gaat, maar hier vind ik paarden en hun houders nou niet echt geweldig.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:06:08 #164
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661362
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De houding van die anti-euthanasiefiguren is ergens ook zo vreemd. Ze geloven waarschijnlijk dat Terri rechtstreeks naar de hemel gaat als ze wordt 'vermoord', dus waar lullen we dan over?
win-win situatie inderdaad.
pi_25661505
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
- Paarden gaan flippen en irritant doen als iemand hen wil passeren. Paardenliefhebbers hebben hun paard niet onder controle.
Een verkeersmak paard kijkt niet op of om als er een auto, vrachtauto, trekker of wat dan ook langskomt. Echter, een paard is en blijft een vluchtdier. Er is altijd een risico. Maar bij een deskundig ruiter is dat risico minimaal en een goede ruiter heeft zijn paard binnen enkele seconden weer onder controle als het schrikt. Er zijn trouwens ook automobilisten die het leuk vinden om een spelletje 'paardje laten schrikken' te spelen. Even extra gas geven of keihard toeteren. Gelukkig had ik een zeer koelbloedig paard dat daar bepaald niet van onder de indruk was. Àls ze ooit schrok, was het meestal van een opdwarrelend blaadje.

Je hoeft overigens niet bang te zijn als een paard nerveus gaat doen als je erlangs rijdt. Het paard zal vrijwel altijd van je auto weg willen vluchten als het bang is. Je loopt als automobilist dus weinig risico op een in elkaar getrapte auto. Paarden zijn non-agressief.
quote:
- Paardenliefhebbers rijden met hun paard op wegen, terwijl er speciale paarden-paden zijn.
Het rijden met een paard op de openbare weg is gewoon toegestaan, mits je je als ruiter aan de verkeersregels houdt natuurlijk. Veel ruiterroutes zijn er helaas niet...
quote:
- Paarden schijten de boel overal onder.
Ik stap toch vaker in een hondendrol dan in een paardendrol... In R'dam lijkt me dat helemaal het geval. Ik vind paardenstront trouwens helemaal niet vies, ik pak gerust een vijg met blote handen op. Het is maar gras. Paardenpoep ruikt zelfs lekker.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:18:17 #166
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661611
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een verkeersmak paard kijkt niet op of om als er een auto, vrachtauto, trekker of wat dan ook langskomt. Echter, een paard is en blijft een vluchtdier. Er is altijd een risico. Maar bij een deskundig ruiter is dat risico minimaal en een goede ruiter heeft zijn paard binnen enkele seconden weer onder controle als het schrikt. Er zijn trouwens ook automobilisten die het leuk vinden om een spelletje 'paardje laten schrikken' te spelen.
Die automobilisten zijn nog een graad erger. Daar kun je je brood niet mee beleggen.
quote:
Even extra gas geven of keihard toeteren. Gelukkig had ik een zeer koelbloedig paard dat daar bepaald niet van onder de indruk was. Àls ze ooit schrok, was het meestal van een opdwarrelend blaadje.
Dat is dan wel weer cute toch.
quote:
Het rijden met een paard op de openbare weg is gewoon toegestaan, mits je je als ruiter aan de verkeersregels houdt natuurlijk. Veel ruiterroutes zijn er helaas niet...
De plaats waar hier vooral met paarden wordt gereden betreft een natuurgebied, waar de ruiterroutes parallel lopen aan de andere wegen en paden.
quote:
Ik stap toch vaker in een hondendrol dan in een paardendrol...
Ik stap meestal nergens in omdat ik oplet waar ik loop. Ook voor hondendrollen geldt dat de eigenaar zijn/haar dier op een geschikte plaats zijn behoefte moet laten doen imo.
quote:
In R'dam lijkt me dat helemaal het geval.
Helaas zijn er hier inderdaad veel mensen die hun hond midden op de stoep laten schijten. Dat heeft weinig te maken met het feit dat er geen ruimte zou zijn, want er zijn genoeg alternatieven.
quote:
Ik vind paardenstront trouwens helemaal niet vies, ik pak gerust een vijg met blote handen op. Het is maar gras. Paardenpoep ruikt zelfs lekker.
We hebben weer eens een meningsverschil.
pi_25661727
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
Dat is dan wel weer cute toch.
Is het ook wel. Paarden schrikken vooral van plotselinge, onverwachte bewegingen.
quote:
De plaats waar hier vooral met paarden wordt gereden betreft een natuurgebied, waar de ruiterroutes parallel lopen aan de andere wegen en paden.
Ja, dan lijkt het mij ook onzinnig om tòch op de weg te gaan rijden...
quote:
Ik stap meestal nergens in omdat ik oplet waar ik loop. Ook voor hondendrollen geldt dat de eigenaar zijn/haar dier op een geschikte plaats zijn behoefte moet laten doen imo.
Met een paard is dat wat lastig. En je moet al een flinke schep meezeulen wil je het opruimen.
quote:
Helaas zijn er hier inderdaad veel mensen die hun hond midden op de stoep laten schijten. Dat heeft weinig te maken met het feit dat er geen ruimte zou zijn, want er zijn genoeg alternatieven.
Uiteraard, dat is gewoon asociaal gedrag.
quote:
We hebben weer eens een meningsverschil.
Ik verwachtte ook niet dat je het op dit punt met mij eens zou zijn.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:32:50 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661836
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Is het ook wel. Paarden schrikken vooral van plotselinge, onverwachte bewegingen.
Hmm.. De paarden hier ook van rustige bewegingen die je van 10 kilometer kan zien aankomen.
quote:
Met een paard is dat wat lastig. En je moet al een flinke schep meezeulen wil je het opruimen.
Nouja, als ze die beesten niet op de weg laten lopen is er natuurlijk al een hoop opgelost..
quote:
Uiteraard, dat is gewoon asociaal gedrag.
Welkom in Rotterdam.
quote:
Ik verwachtte ook niet dat je het op dit punt met mij eens zou zijn.
Was je wel je handen?
pi_25661843
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Paardenpoep ruikt zelfs lekker.
ik zou het niet weten. heb me er nog niet zo in verdiept
pi_25661878
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. De paarden hier ook van rustige bewegingen die je van 10 kilometer kan zien aankomen.
Dan zijn ze eenvoudigweg niet goed opgevoed.
quote:
Welkom in Rotterdam.
Geloof me, dat is niet uniek voor R'dam. Het gebeurt zelfs hier in Leeuwarden.
quote:
Was je wel je handen?
Ja hoor, maar ik heb momenteel geen paard.
pi_25661905
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou het niet weten. heb me er nog niet zo in verdiept
Het ruikt gewoon naar verteerd gras, helemaal niet vies. Maar koemest vind ik ook niet vies ruiken. Alleen stront van carnivoren en onmivoren stinkt echt smerig...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:40:18 #172
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25661964
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dan zijn ze eenvoudigweg niet goed opgevoed.
Paarden opvoeden doet men dus kennelijk ook niet in Rotterdam.
quote:
Geloof me, dat is niet uniek voor R'dam. Het gebeurt zelfs hier in Leeuwarden.
Wat?! In het rustige, burgerlijke, pittoreske Fryslan?
quote:
Ja hoor, maar ik heb momenteel geen paard.
Nouja, ik weet niet of je voor de lol in de uitwerpselen van andere paarden gaat zitten natuurlijk.
pi_25661989
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
Paarden opvoeden doet men dus kennelijk ook niet in Rotterdam.
Verloedering, verloedering...
quote:
Wat?! In het rustige, burgerlijke, pittoreske Fryslan?
Ja!
quote:
Nouja, ik weet niet of je voor de lol in de uitwerpselen van andere paarden gaat zitten natuurlijk.
Neuh, die behoefte voel ik niet zo...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:47:11 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662122
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Neuh, die behoefte voel ik niet zo...
Van je eigen paard blijft het het lekkerst?
pi_25662126
Mijn kat heeft net mijn stelling bewezen door een enorme ruft te laten. Adembenemend.
pi_25662161
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
Van je eigen paard blijft het het lekkerst?
Ik heb nimmer beweerd dat ik het lekker vind om paardenpoep op te pakken. Maar ik vind het niet erg. Het uitmesten van een stal vind ik zelfs een prettige bezigheid.
pi_25662165
vanmiddag even in het zonnetje door het vondelpark gefietst en daarna met een vriendin op een terrasje gezeten. heerlijk !

alleen nu is het hier behoorlijk bewolkt. nou ja, straks toch werken. misschien als ik morgen terug ben dat het weer een lekkere middag wordt.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:49:32 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662192
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn kat heeft net mijn stelling bewezen door een enorme ruft te laten. Adembenemend.
Katten kunnen inderdaad flink stinken, net als honden.
pi_25662207
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
misschien heeft de kat ook niet zoveel op met jouw ruften
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:50:23 #180
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662216
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb nimmer beweerd dat ik het lekker vind om paardenpoep op te pakken. Maar ik vind het niet erg. Het uitmesten van een stal vind ik zelfs een prettige bezigheid.
Ik zit je natuurlijk ook een beetje te stangen.

Leest de hele HFC-kliek hier even mee dat ik dus niet lief ben?
pi_25662234
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:

Leest de hele HFC-kliek hier even mee dat ik dus niet lief ben?
dat heb ik nooit beweerd
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:52:11 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662266
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dat heb ik nooit beweerd
Je let waarschijnlijk beter op of je kent me te goed.
pi_25662268
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:49 schreef Alicey het volgende:
Katten kunnen inderdaad flink stinken, net als honden.
Alleen als ze brokken krijgen. Brokken zijn troep. Mijn honden krijgen alleen nog maar vers vlees uit de diepvries en sindsdien hebben ze nooit meer een stinkscheet gelaten. Een van de katten wil helaas niet aan het verse voer en nu wissel ik het voor hen wat af. Die stinkerij is puur het gevolg van het feit dat er in commercieel diervoeder allerlei stoffen verwerkt worden waar een kat of hond niets aan heeft en waar hun verteringsstelsel niet geschikt voor is (granen, bietenpulp, ander plantaardig afval).
pi_25662289
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien heeft de kat ook niet zoveel op met jouw ruften
Meisjes poepen en ruften niet, dat weet je toch wel.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:53:36 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662305
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen als ze brokken krijgen. Brokken zijn troep. Mijn honden krijgen alleen nog maar vers vlees uit de diepvries en sindsdien hebben ze nooit meer een stinkscheet gelaten. Een van de katten wil helaas niet aan het verse voer en nu wissel ik het voor hen wat af. Die stinkerij is puur het gevolg van het feit dat er in commercieel diervoeder allerlei stoffen verwerkt worden waar een kat of hond niets aan heeft en waar hun verteringsstelsel niet geschikt voor is (granen, bietenpulp, ander plantaardig afval).
Ik heb mijn kat eigenlijk nooit kunnen betrappen op stinkscheten, maar misschien doet ze dat gewoon niet in mijn aanwezigheid.
pi_25662328
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Ik heb mijn kat eigenlijk nooit kunnen betrappen op stinkscheten, maar misschien doet ze dat gewoon niet in mijn aanwezigheid.
Sommige katten zijn erg beleefd. Ik merk bij Banjer dat de scheten zich voordoen zodra hij brokken krijgt en dat ze ophouden zodra hij weer vers vlees krijgt.
pi_25662357
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sommige katten zijn erg beleefd. Ik merk bij Banjer dat de scheten zich voordoen zodra hij brokken krijgt en dat ze ophouden zodra hij weer vers vlees krijgt.
of het is een soort chantage
pi_25662375
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:55 schreef het_fokschaap het volgende:
of het is een soort chantage
Nou, dat valt mee denk ik. En de brokken zijn duurder dan het vlees, dus daar kan het hem niet om te doen zijn.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:57:41 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662410
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou, dat valt mee denk ik. En de brokken zijn duurder dan het vlees, dus daar kan het hem niet om te doen zijn.
Katten hebben echter wel de gewoonte om datgene wat vreemd is te eten. Altijd leuk als er een hondje logeert. De hond wil dan het kattenvoer opvreten, en de kat zit de hond geniepig weg te slaan bij zijn voerbak.
pi_25662468
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Alicey het volgende:
Katten hebben echter wel de gewoonte om datgene wat vreemd is te eten. Altijd leuk als er een hondje logeert. De hond wil dan het kattenvoer opvreten, en de kat zit de hond geniepig weg te slaan bij zijn voerbak.
Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring. Die vertikt het om iets onbekends te eten. Ik wilde hem heel graag aan de verse voeding hebben omdat MCs extra gevoelig zijn voor blaasgruis en verse voeding voorkomt blaasgruis. Maar hij vertikt het, wat ik ook probeer. Vis erdoor, warm maken, brokken erdoor, water erdoor... De andere kat is juist dol op het verse vlees.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:01:26 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662512
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring.
Maine Coons

Is het ook zo'n groot monster?
quote:
Die vertikt het om iets onbekends te eten. Ik wilde hem heel graag aan de verse voeding hebben omdat MCs extra gevoelig zijn voor blaasgruis en verse voeding voorkomt blaasgruis. Maar hij vertikt het, wat ik ook probeer. Vis erdoor, warm maken, brokken erdoor, water erdoor... De andere kat is juist dol op het verse vlees.
Katten blijven wat dat betreft apart... Een hond vreet meestal gewoon alles op wat je voor hem neerzet (Meestal ook in ongeveer 30 seconden, waarna de hond zich bij jou voegt in de hoop nog iets van je bord toebedeeld te krijgen).
pi_25662544
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Bij mijn Maine Coon heb ik de tegenovergestelde ervaring.
2 stabij's, een kat, een Maine Coon...wat nog meer ?

heb jij een kinderboerderij aan huis ?
pi_25662560
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
Maine Coons

Is het ook zo'n groot monster?
Zes kilo, vrij slank. Wel groot, maar niet extreem. Heb 'm helaas vroeg moeten castreren, anders was 'ie misschien nog wat groter geworden.
quote:
Katten blijven wat dat betreft apart... Een hond vreet meestal gewoon alles op wat je voor hem neerzet (Meestal ook in ongeveer 30 seconden, waarna de hond zich bij jou voegt in de hoop nog iets van je bord toebedeeld te krijgen).
Doerak hield nooit van eten. Het kwam regelmatig voor dat ze haar bakje niet leeg at. Ook dat is opgelost nu ze vlees krijgen. Doerak is nu verzot op eten en begint bij het woord 'eten' al te dansen en te springen.
pi_25662581
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:
2 stabij's, een ka, een Maine Coon...wat nog meer ?

heb jij een kinderboerderij aan huis ?
Haha, nee. Twee stabijs, een Maine Coon en een Britse Korthaar. Dat is het. En meer wordt het ook niet. Daar is mijn huis te klein voor.
pi_25662587
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

een Maine Coon...
oh...dat is je kat...sorry
pi_25662598
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Haha, nee. Twee stabijs, een Maine Coon en een Britse Korthaar. Dat is het. En meer wordt het ook niet. Daar is mijn huis te klein voor.
ow...ok 2 katten.
pi_25662619
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef het_fokschaap het volgende:
ow...ok 2 katten.
Ik hou van even aantallen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:05:54 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25662633
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zes kilo, vrij slank. Wel groot, maar niet extreem. Heb 'm helaas vroeg moeten castreren, anders was 'ie misschien nog wat groter geworden.
Ik ken iemand die ook een stel van die Maine Coons heeft, en dat zijn echt monsters! (Zeker vergeleken met het iele kleine poesje dat ik heb ). Een van die katten is bovendien ook nog erg goed gevoed, en die wil natuurlijk altijd op schoot.. Dan is dus je hele schoot bezet.
quote:
Doerak hield nooit van eten. Het kwam regelmatig voor dat ze haar bakje niet leeg at. Ook dat is opgelost nu ze vlees krijgen. Doerak is nu verzot op eten en begint bij het woord 'eten' al te dansen en te springen.
Heeft ze op een of andere manier nog laten merken het eten van inferieure kwaliteit te vinden?
pi_25662686
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:05 schreef Alicey het volgende:
Ik ken iemand die ook een stel van die Maine Coons heeft, en dat zijn echt monsters! (Zeker vergeleken met het iele kleine poesje dat ik heb ). Een van die katten is bovendien ook nog erg goed gevoed, en die wil natuurlijk altijd op schoot.. Dan is dus je hele schoot bezet.
Dat is bij die van mij ook wel zo.
quote:
Heeft ze op een of andere manier nog laten merken het eten van inferieure kwaliteit te vinden?
Hoe bedoel je? Ze hield gewoon nooit van eten, het maakte weinig uit wat voor brokken ze kreeg, ze vond ze gewoon niet lekker. Blikvoer bliefde ze wel, maar dat is pas echt rotzooi. Het vlees was meteen een groot succes.
pi_25662691
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik hou van even aantallen.
dwangneurose ? oh nee...je had gister 103 posts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')