Dezequote:
Nee, en ook niet over de lekkere loodgieterquote:Op donderdag 14 april 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen Miss_Sly. Nog gedroomd over de tuinman van Desperate housewives?
Ps. Er zijn 3 topics open nu
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Haushofer het volgende:
Maar dan sluit ik een topic van Alicey....dat durf ik niet zo goed.
Op vakantie natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Waarom leven er kakkerlakken op Mallorca? Tis een eiland.
Bij gebrek aan inspiratie.quote:Waarom heeft de evolutie daar hetzelfde gecreëerd als op het vaste land?
Haushofer is bang van me!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonen [afbeelding]
Ah, mooizo.. Hoewel je volgens mij wel aardig wat nodig hebt eer je licht gaat geven, het lukt mij ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Best ok. Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Tis bedoeld als serieuze vraag heurquote:Op donderdag 14 april 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Op vakantie natuurlijk.
Bij gebrek aan inspiratie.
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijkquote:Op donderdag 14 april 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Niemand opent een topic, open ik er een, hebben we er opeens 3.
Ja wie nietquote:
Enkele verklaringen:quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Dat zal het zijn! Haus is bang dat ik hem dagvaard als hij mijn topics sluit.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja wie niet(Je bent ook nog mod op WGR waarvan vooral de R angstig maakt)
Geimporteerd?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Jullie waren traag.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijk
Is dat pijnlijk? En wat doen ze dan eigenlijk en wat heb je eraan?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |