Dezequote:
Nee, en ook niet over de lekkere loodgieterquote:Op donderdag 14 april 2005 09:00 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen Miss_Sly. Nog gedroomd over de tuinman van Desperate housewives?
Ps. Er zijn 3 topics open nu
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Haushofer het volgende:
Maar dan sluit ik een topic van Alicey....dat durf ik niet zo goed.
Op vakantie natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Waarom leven er kakkerlakken op Mallorca? Tis een eiland.
Bij gebrek aan inspiratie.quote:Waarom heeft de evolutie daar hetzelfde gecreëerd als op het vaste land?
Haushofer is bang van me!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit is juist het moment dat je je ware leiderskwaliteiten moet tonen [afbeelding]
Ah, mooizo.. Hoewel je volgens mij wel aardig wat nodig hebt eer je licht gaat geven, het lukt mij ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Best ok. Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Tis bedoeld als serieuze vraag heurquote:Op donderdag 14 april 2005 09:06 schreef Alicey het volgende:
Op vakantie natuurlijk.
Bij gebrek aan inspiratie.
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijkquote:Op donderdag 14 april 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
Niemand opent een topic, open ik er een, hebben we er opeens 3.
Ja wie nietquote:
Enkele verklaringen:quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Dat zal het zijn! Haus is bang dat ik hem dagvaard als hij mijn topics sluit.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja wie niet(Je bent ook nog mod op WGR waarvan vooral de R angstig maakt)
Geimporteerd?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis bedoeld als serieuze vraag heur
Jullie waren traag.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja een beetje toegankelijke OP lijkt me wel een pre. Nu is het echt uber incrowd en dat lijkt me niet wenselijk
Is dat pijnlijk? En wat doen ze dan eigenlijk en wat heb je eraan?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Reya het volgende:
Paar röntgenfoto's gemaakt, dus mijn tandvlees is weer wat geioniseerd![]()
Nee, dat is een OPG. Een rontgen-foto bij de tandarts is gewoon bijten op een stuk hard plastic en door je oor stralen ze dan een beetje.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Röntgen van je gebit is toch met zo'n apparaat dat om je heen gaat draaien waarbij je je gebit in iets vast moet bijten en je wat klemmen om je hoofd hebt zodat je niet echt kunt bewegen?
Tegenwoordig wordt dat allemaal digitaal opgeslagen.quote:Ik heb ergens nog zo'n foto liggen die ik 5 jaar geleden terug had moeten brengen.
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
1) Het is misschien niet altijd een eiland geweest.
Mmmm dat lijkt me niet. Eiland ligt niet echt naast de kustquote:2) Misschien zijn er wel kakkerlakjes door de wind meegevoerd naar het eiland.
Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.quote:3) Of via "toeristen".
Dat heb je als je een OP schrijft, mutsquote:
Hoe smaken die kakkerlakken nou?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.
Spinnen vind ik zelf niet echt eng, niet echt "fris", dat dan weer wel.. Vliegende insecten daar heb ik wel een soort van fobie voor.quote:Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.
Die beesten hebben me wel van me spinnenfobie afgeholpen want die zijn zo eng (en snel, en eng, en overal voor je gevoel, en eng, en je mag ze niet doodmaken, en eng) dat spinnen er bij in het niet vallen
10 HELE minuten?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat heb je als je een OP schrijft, muts
Daarnaast kunnen we toch wel 10 minuten zonder?
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit zou op zich wel kunnen. Kakkerlakken zijn zover ik eet best oud.
[..]
Mmmm dat lijkt me niet. Eiland ligt niet echt naast de kust
[..]
Zo dan baal je als je er een villa hebt gekocht tig jaar terug.
Die beesten hebben me wel van me spinnenfobie afgeholpen want die zijn zo eng (en snel, en eng, en overal voor je gevoel, en eng, en je mag ze niet doodmaken, en eng) dat spinnen er bij in het niet vallen
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Haus is bang dat ik hem dagvaard als hij mijn topics sluit.
Wat dacht je van een wesp of een langpootmug?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnen
Er is geen dier dat enger is dan een spin![]()
Oiquote:
Dat is dus bij mij niet zo. Als je een spin neemt op de muur dan kan ik dat eng vinden. Echt angst voor een onverwachte beweging en dat ze vallen waarna ik ze uit het oog verlies. Bij eenzelfde vorm en grote maar dan als ze vleugels hebben dan vind ik het totaal niet erg want ze kunnen immers niet vallen (ze zouden wegvliegen) .quote:Spinnen vind ik zelf niet echt eng, niet echt "fris", dat dan weer wel.. Vliegende insecten daar heb ik wel een soort van fobie voor.
Neuh, komt niet eens in de buurtquote:Op donderdag 14 april 2005 09:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat dacht je van een wesp of een langpootmug?
Exactquote:Op donderdag 14 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat is een OPG. Een rontgen-foto bij de tandarts is gewoon bijten op een stuk hard plastic en door je oor stralen ze dan een beetje.
Ik heb het wel over kakkerlakken van 8 centimer lang. Die over je op 3 meter van je bank aan de boulevard ziet, je draait je hoofd om en 5 seconde later loopt ie over je rugquote:Op donderdag 14 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Kakkerlakken zijn echt wel minder eng dan spinnen
Er is geen dier dat enger is dan een spin![]()
Echte duizendpoten hoop ik ook nooit in het wilde tegen te komenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Neuh, komt niet eens in de buurt
Ik heb echt een spinnenfobie
Daar zal ik nog van af moeten als ik bepaalde reizen wil maken
Point taken, I presume?quote:
Ik vind kakkerlakken niet leuk, zeker niet als ze wat groter worden, maar ik ben er niet bang van, hoogstens vies.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb het wel over kakkerlakken van 8 centimer lang. Die over je op 3 meter van je bank aan de boulevard ziet, je draait je hoofd om en 5 seconde later loopt ie over je rug
Als ze tegen een hete lamp aanvliegen kunnen ze ook vallen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oi![]()
[..]
Dat is dus bij mij niet zo. Als je een spin neemt op de muur dan kan ik dat eng vinden. Echt angst voor een onverwachte beweging en dat ze vallen waarna ik ze uit het oog verlies. Bij eenzelfde vorm en grote maar dan als ze vleugels hebben dan vind ik het totaal niet erg want ze kunnen immers niet vallen (ze zouden wegvliegen) .
Is dat niet een vorm van genocide?quote:Nu is dit 1:100 vergeleken met die kakkerlakken op Mallorca, die je alleen s'avonds op straat zie heur maar ze kunnen je wel bijhouden ook al loop je redelijk door. Verbazingwekkend snel. Hopelijk vinden we een middel om ze allemaal dood te maken de komende 10 jaar
duizendpoten zijn toch niet zo eng?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Echte duizendpoten hoop ik ook nooit in het wilde tegen te komen(ik moet maar geen mooie tuinman worden in een exotisch oord
)
Je hebt hele gevaarlijk duizendpoten, erg giftig enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 10:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
duizendpoten zijn toch niet zo eng?
Mjah die zijn inderdaad niet echt snugger. Die lui proberen je zelfs een hypotheek te blijven verkopen als je je financiele situatie uitlegt.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Reya het volgende:
Ik doe mezelf nog eens iets aan door de stupiditeit van die lui die proberen je over de telefoon een hypotheek aan te smeren
Lupa!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen!
In Texas zitten kakkerlakken van zeker een centimeter of tien. Ik vind ze niet eng, ze rennen héél hard weg als je eraan komt.
Ja, maar je hebt ook hele gevaarlijke spinnen en muggen.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt hele gevaarlijk duizendpoten, erg giftig enzo
Van die grote wel. Hoe die pootjes bewegenquote:
Iets correcter: de kakkerlakken in Texas zijn banger voor lupa dan wij van de kakkerlakken in mallorca...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa!
Zie je wel, kakkerlakken zijn banger van ons dan wij van hen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |