Die figuren zaten ook in mijn gymklas...maar die zaten dan ook op de jeugdopleiding van de plaatselijke voetbalclub. Twee keer per dag training...quote:Op zondag 10 april 2005 11:42 schreef Bensel het volgende:
we hadden een antal jongens die shuttle run test gewoon uitliepen.. trap 15 *piep...piep...piep...piep* En dan zat je daar, al uitgevallen bij trap 6
Een heel goeie reden om nooit te gaan sporten. Je blijft er slank bij!quote:Op zondag 10 april 2005 11:56 schreef SingleCoil het volgende:
Als je overigens stopt met intensief sporten moet je lichaam daar wel lang aan wennen, je neemt veel te veel voedsel op en dat wordt heel gemakkelijk vet...
quote:Op zondag 10 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
Toen ik stopte met sporten werd ik alleen maar dunner
Je moet sowieso een zwembril opdoen, dan heb je in ieder geen last van geïrriteerde ogenquote:Op zondag 10 april 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn bij mij om de hoek een nieuw zwembad aan het bouwen. Ik heb mezelf beloofd dat ik elke week ga zwemmen als 't er eenmaal staat. Dat vind ik dan nog wel leuk, zwemmen. Je kunt het lekker in je eentje doen en je wordt er niet zweterig van (of althans, je zweet is meteen weer weg). Heb alleen zo'n hekel aan chloor...
Ik heb nooit gesport, maar stoppen met roken deed ook mijn gewicht afnemen (Gebruikelijk is volgens mij andersom). Ik blijk nu trouwens ook weer 2 kilo lichter te zijn dan de vorige keer dat ik woogquote:Op zondag 10 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
Toen ik stopte met sporten werd ik alleen maar dunner
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn best gedaan om mijn gewicht te veranderen.. Het gebeurt zo nu en dan.quote:Op zondag 10 april 2005 12:15 schreef SingleCoil het volgende:
Ha! 2 kilo lichter ! Ik ook ! (en ik heb daar echt wel mijn best voor moeten doen....)
Ook goede morgen !quote:Op zondag 10 april 2005 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen !
ik vind sporten niks aan
enige wat ik nog wel leuk vind is op m'n mountainbike een stukje rijden door de stad. lekker door het vondelpark en/of over de grachten. maar dan wel als het mooi weer is natuurlijk
en van sporten krijg je allerlei nare blessures !
Zo'n opoffering zou voor mij een stap te ver zijn, vermoed ikquote:Op zondag 10 april 2005 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
geen bier gedronken, alleen light gegeten en iedere dag een beetje gesport. Doe ik al een paar weken maar ik begin nu pas iets te merken. Maar dat is normaal geloof ik.
Ik wilde eens proberen of dat gaat...en het gaat ! Een grotere versie staat hier:quote:Op zondag 10 april 2005 12:36 schreef ReCreative het volgende:
Leuk, die cambeelden in je avatar, SC.
Comenius "achter de Hoven".quote:Op zondag 10 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haus, waar in L'den heb jij op school gezeten?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:10 schreef Reya het volgende:
Je moet sowieso een zwembril opdoen, dan heb je in ieder geen last van geïrriteerde ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |