Die figuren zaten ook in mijn gymklas...maar die zaten dan ook op de jeugdopleiding van de plaatselijke voetbalclub. Twee keer per dag training...quote:Op zondag 10 april 2005 11:42 schreef Bensel het volgende:
we hadden een antal jongens die shuttle run test gewoon uitliepen.. trap 15 *piep...piep...piep...piep* En dan zat je daar, al uitgevallen bij trap 6
Een heel goeie reden om nooit te gaan sporten. Je blijft er slank bij!quote:Op zondag 10 april 2005 11:56 schreef SingleCoil het volgende:
Als je overigens stopt met intensief sporten moet je lichaam daar wel lang aan wennen, je neemt veel te veel voedsel op en dat wordt heel gemakkelijk vet...
quote:Op zondag 10 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
Toen ik stopte met sporten werd ik alleen maar dunner
Je moet sowieso een zwembril opdoen, dan heb je in ieder geen last van geïrriteerde ogenquote:Op zondag 10 april 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze zijn bij mij om de hoek een nieuw zwembad aan het bouwen. Ik heb mezelf beloofd dat ik elke week ga zwemmen als 't er eenmaal staat. Dat vind ik dan nog wel leuk, zwemmen. Je kunt het lekker in je eentje doen en je wordt er niet zweterig van (of althans, je zweet is meteen weer weg). Heb alleen zo'n hekel aan chloor...
Ik heb nooit gesport, maar stoppen met roken deed ook mijn gewicht afnemen (Gebruikelijk is volgens mij andersom). Ik blijk nu trouwens ook weer 2 kilo lichter te zijn dan de vorige keer dat ik woogquote:Op zondag 10 april 2005 11:58 schreef livEliveD het volgende:
Toen ik stopte met sporten werd ik alleen maar dunner
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn best gedaan om mijn gewicht te veranderen.. Het gebeurt zo nu en dan.quote:Op zondag 10 april 2005 12:15 schreef SingleCoil het volgende:
Ha! 2 kilo lichter ! Ik ook ! (en ik heb daar echt wel mijn best voor moeten doen....)
Ook goede morgen !quote:Op zondag 10 april 2005 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen !
ik vind sporten niks aan
enige wat ik nog wel leuk vind is op m'n mountainbike een stukje rijden door de stad. lekker door het vondelpark en/of over de grachten. maar dan wel als het mooi weer is natuurlijk
en van sporten krijg je allerlei nare blessures !
Zo'n opoffering zou voor mij een stap te ver zijn, vermoed ikquote:Op zondag 10 april 2005 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
geen bier gedronken, alleen light gegeten en iedere dag een beetje gesport. Doe ik al een paar weken maar ik begin nu pas iets te merken. Maar dat is normaal geloof ik.
Ik wilde eens proberen of dat gaat...en het gaat ! Een grotere versie staat hier:quote:Op zondag 10 april 2005 12:36 schreef ReCreative het volgende:
Leuk, die cambeelden in je avatar, SC.
Comenius "achter de Hoven".quote:Op zondag 10 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haus, waar in L'den heb jij op school gezeten?
quote:Op zondag 10 april 2005 12:10 schreef Reya het volgende:
Je moet sowieso een zwembril opdoen, dan heb je in ieder geen last van geïrriteerde ogen
Daar heb ik dus ook last vanquote:
Oh, daar heeft mijn zusje ook korte tijd op gezeten. En ik heb er wel eens schoongemaakt voor een uitzendbureau.quote:
ik ben een tijdje gaan fitnessen met een vriendin, maar ik vind mezelf daar voor lul staan op zo'n loopband of op zo'n fietsje. met z'n allen naar zo'n tv kijken die daar boven hangt met suffe programma's. en een paar van die figuren die met z'n tweeën gewichten aan het drukken zijn. puur haantjesgedragquote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Alleen ik word nog wel eens meegesleept door een vriendin naar fitness en bodyfit enzo. En met zijn tweetjes is het toch een stuk leuker
.
en een badmuts opquote:Op zondag 10 april 2005 12:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ga me daar niet voor joker lopen te zwemmen!
Loopband doe ik nietquote:Op zondag 10 april 2005 12:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben een tijdje gaan fitnessen met een vriendin, maar ik vind mezelf daar voor lul staan op zo'n loopband of op zo'n fietsje. met z'n allen naar zo'n tv kijken die daar boven hangt met suffe programma's. en een paar van die figuren die met z'n tweeën gewichten aan het drukken zijn. puur haantjesgedrag
Ik ga ook liever fietsen hoorquote:geef mij maar gewoon een zonnetje, mountainbike en Amsterdam
Ja ! Dat doe ik dus ! Fijn dat je er plezier om kunt hebben ! En holbewonerig met spieren rondlopen doe ik ook. Zat meiden die het wel lekker vinden hoor, zo'n oermens-halo...quote:Op zondag 10 april 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan me verbazen over mensen die elke morgen met hun luie hol in de auto gaan zitten om vervolgens 's avonds tegen betaling van hun zuurverdiende centjes te gaan fietsen op een hometrainer.
mja...ik kan me er niet toe zetten. ik ga me heel snel vervelen. ik heb change of scenery nodig.quote:Op zondag 10 april 2005 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja ! Dat doe ik dus ! Fijn dat je er plezier om kunt hebben ! En holbewonerig met spieren rondlopen doe ik ook. Zat meiden die het wel lekker vinden hoor, zo'n oermens-halo...
hij gaat alleen niet snel genoeg..quote:
Moet je zaterdagochtend gaan, rond een uur of half twaalf. Prima scenery...let's get physical...quote:Op zondag 10 april 2005 13:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja...ik kan me er niet toe zetten. ik ga me heel snel vervelen. ik heb change of scenery nodig.
Niks mis met oermensen, ik vraag me alleen af waarom mensen geld betalen voor dingen die ze ook voor niks kunnen doen.quote:Op zondag 10 april 2005 13:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ja ! Dat doe ik dus ! Fijn dat je er plezier om kunt hebben ! En holbewonerig met spieren rondlopen doe ik ook. Zat meiden die het wel lekker vinden hoor, zo'n oermens-halo...
Ja, dat heb ik ook.quote:Op zondag 10 april 2005 13:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan me verbazen over mensen die elke morgen met hun luie hol in de auto gaan zitten om vervolgens 's avonds tegen betaling van hun zuurverdiende centjes te gaan fietsen op een hometrainer.
tja, de sportschool waar ik wel eens kwam had geen groots aanbod wat dat betreftquote:Op zondag 10 april 2005 13:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Moet je zaterdagochtend gaan, rond een uur of half twaalf. Prima scenery...let's get physical...
Nouja, oermensen niets mis mee, maar dan wel in mijn bed.quote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks mis met oermensen, ik vraag me alleen af waarom mensen geld betalen voor dingen die ze ook voor niks kunnen doen.
Juist niet, de zon komt door...dus het is relatief donker in mijn kamer. Ik zal eens kijken wat daar aan te doen valtquote:Op zondag 10 april 2005 13:32 schreef qu63 het volgende:
SC, je licht is uit!
Of is het ineens donker in Almere?
oermensen in je bed ? die je aan je haren meeslepen het bed inquote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, oermensen niets mis mee, maar dan wel in mijn bed.![]()
Ik wilde al zeggen ja, hier in de H'sumse Meent breekt de zon ook door nlquote:Op zondag 10 april 2005 13:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Juist niet, de zon komt door...dus het is relatief donker in mijn kamer. Ik zal eens kijken wat daar aan te doen valt
Dan toch even een dienstmededeling: Wij oermensen komen ook wel eens ons bed uit. En als we niet regelmatig naar de sportschool gaan wordt ons oermensenuiterlijk als snel verstoord met dikke buiken en slappe billen. En driltietjes. Allemaal minder...quote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, oermensen niets mis mee, maar dan wel in mijn bed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |