abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 11:10:15 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25605942
Hier weer verder
  zondag 20 maart 2005 @ 11:13:52 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25605999
Ik heb gisteren trouwens de helft van "Dead Man Walking" gezien. Helaas was het tweede deel wat ik had Italiaans .

Maargoed, mijn DVD-koerier zorgt nu dat ik hem begin volgende week als DVD in huis heb.

Voor zover ik het heb gezien is het inderdaad een erg meeslepende film (Aan de andere kant laat ik me door elke film zo'n beetje meeslepen, ben wat dat betreft erg sentimenteel ), al voel ik me hier en daar misschien ook om een of andere manier betrokken, kan er niet precies een vinger op leggen waarom..

Ik hoop in ieder geval dat ik van de week de hele DVD heb, zodat ik het tweede deel (Wat waarschijnlijk nog meeslepender is) ook kan bekijken.
  zondag 20 maart 2005 @ 11:14:20 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606009
En sticky
pi_25606288
goedemorgen. De weergoden zegenen Almere. Of dat helpt weet ik niet , het is tenslotte fucking Almere, maar het is er wel lekker weer. Dus nu eerst een ijskoud wodkaatje voor bij de koffie...
Mu!
  zondag 20 maart 2005 @ 11:32:53 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606310
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:31 schreef SingleCoil het volgende:
goedemorgen. De weergoden zegenen Almere. Of dat helpt weet ik niet , het is tenslotte fucking Almere, maar het is er wel lekker weer. Dus nu eerst een ijskoud wodkaatje voor bij de koffie...
Ik bedenk me opeens wel dat Lupa nu in Rotterdam is, wel opvallend dat het meteen toch slechter weer is.
  zondag 20 maart 2005 @ 11:33:31 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606322
Een vodkaatje bij de koffie?

Eigenlijk nooit geprobeerd, en misschien ook beter niet doen ook.. Vodka kan ik niet tegen, daar ga ik gekke dingen van doen.
pi_25606407
Ik ook, daarom drink ik het ook.
Mu!
  zondag 20 maart 2005 @ 11:39:21 #8
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606441
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ook, daarom drink ik het ook.
Hmm ik niet helemaal snap.
pi_25606454
Ik zou de balkondeuren wel open willen zetten maar ik ben bang dat de kat over het randje springt. Is dat een reeele angst of zijn katten slim genoeg om te snappen dat drie hoog te hoog is ?
Mu!
  zondag 20 maart 2005 @ 11:42:17 #10
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606502
Hmmm het wisselt erg. Ik heb een kat gehad die niet begreep dat acht hoog best hoog was.

En uiteraard komt dat stomme beest zonder schrammetje terug bij de voordeur.

Ik zou het er echter niet op gokken.. Tijd voor horren misschien?
pi_25606537
quote:
A: Vodka kan ik niet tegen, daar ga ik gekke dingen van doen.
quote:
S: Ik ook, daarom drink ik het ook.
quote:
A: Hmm ik niet helemaal snap.
Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.
Mu!
pi_25606556
Ik zou het juist fijn vinden als de poes wat naar buiten kon, dat was ze toen we in Amsterdam woonden gewend. Misschien maar een stuk gaas boven op het randje zetten ?
Mu!
  zondag 20 maart 2005 @ 11:48:46 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606618
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

[..]

[..]

Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.
Maar jochie toch, daar is toch geen vodka voor nodig?

Als je gekke dingen wilt doen, kun je dat toch gewoon?
  zondag 20 maart 2005 @ 11:49:35 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606630
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zou het juist fijn vinden als de poes wat naar buiten kon, dat was ze toen we in Amsterdam woonden gewend. Misschien maar een stuk gaas boven op het randje zetten ?
Misschien is dat een idee. Let er echter op dat katten heel hoog kunnen springen, en zich ook door de kleinste gaatjes heen kunnen wurmen. Goed opletten dus.
pi_25606764
Tja, als mijn kat echt dood wil, wie ben ik dan om haar tegen te houden ? De ultime keuze, zou ik haast zeggen, toppunt van vrijheid.

Over Wodka en Gekkigheid: Nee, het is allemaal wat witzig bedoelt.

Als ik twee wodkaatjes op heb lig ik om half twee weer te pitten, daar helpt geen espresso tegen. En gekke dingen doe ik zowat nooit, ik ben een Net Mens. En ook wel behoorlijk Normaal, en dat in toenemende mate.

Ik ga eens kijken of die Lokalprakzis heute auf hat, en dan wat gaas kopen. Kom ik ook eens onder de mensen.
Mu!
pi_25606786
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
  zondag 20 maart 2005 @ 12:00:42 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606829
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, als mijn kat echt dood wil, wie ben ik dan om haar tegen te houden ? De ultime keuze, zou ik haast zeggen, toppunt van vrijheid.
Beseft de kat dat?
quote:
Over Wodka en Gekkigheid: Nee, het is allemaal wat witzig bedoelt.

Als ik twee wodkaatjes op heb lig ik om half twee weer te pitten, daar helpt geen espresso tegen. En gekke dingen doe ik zowat nooit, ik ben een Net Mens. En ook wel behoorlijk Normaal, en dat in toenemende mate.
Ik heb het niet met twee vodkaatjes, er zijn er wat meer voor nodig.. Maar bij veel drank wordt ik ook slaperig.
quote:
Ik ga eens kijken of die Lokalprakzis heute auf hat, en dan wat gaas kopen. Kom ik ook eens onder de mensen.
Je bent een kluizenaar?
  zondag 20 maart 2005 @ 12:01:26 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606844
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
Dat heb ik dus met vodka, en vind ik eik helemaal niet leuk.. Dan liever whisky, dan blijft mijn geheugen in ieder geval werken.
pi_25606905
Daar zouden we meerdere topics aan kunnen wijden, wat mijn kat snapt. Of de hond van de bovenburen, of mijn begonia.
Ik ben geen kluizenaar, maar ik heb er wel aanleg voor. Met breedband, Albert en een latrelatie is het snel geregeld, slechts de noodzaak tot werken houdt mij tegen. Ik neem wel eens een paar dagen vrij en dan kom ik ook die dagen mijn huis niet uit. Heerlijk. Jammer dat de tijd dan zo snel gaat. Haus, jij hebt daar voor doorgeleerd: hoe snel gaat de tijd ?
Mu!
  zondag 20 maart 2005 @ 12:08:42 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25606971
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
Daar zouden we meerdere topics aan kunnen wijden, wat mijn kat snapt. Of de hond van de bovenburen, of mijn begonia.
Het is wel een uitdaging natuurlijk.
quote:
Ik ben geen kluizenaar, maar ik heb er wel aanleg voor.
Ik misschien ook.. Schorpioen hoopte zelfs dat ik een kluizenaar zou zijn, al was dat meer in spirituele zin.
quote:
Met breedband, Albert en een latrelatie is het snel geregeld, slechts de noodzaak tot werken houdt mij tegen.
Thuiswerken.
quote:
Ik neem wel eens een paar dagen vrij en dan kom ik ook die dagen mijn huis niet uit. Heerlijk. Jammer dat de tijd dan zo snel gaat. Haus, jij hebt daar voor doorgeleerd: hoe snel gaat de tijd ?
Vraag anders even aan rudeonline wat de snelheid van tijd is.
  Moderator zondag 20 maart 2005 @ 12:11:36 #21
5428 crew  miss_sly
pi_25607020
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk als ik niet meer weet wat ik gedaan heb
Ben een beetje controlefreak geloof ik.
Gelukkig weet ik tegenwoordig hoeveel ik kan drinken om net niet tot dat punt te komen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 20 maart 2005 @ 12:13:25 #22
5428 crew  miss_sly
pi_25607052
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de helft van "Dead Man Walking" gezien. Helaas was het tweede deel wat ik had Italiaans .

Maargoed, mijn DVD-koerier zorgt nu dat ik hem begin volgende week als DVD in huis heb.

Voor zover ik het heb gezien is het inderdaad een erg meeslepende film (Aan de andere kant laat ik me door elke film zo'n beetje meeslepen, ben wat dat betreft erg sentimenteel ), al voel ik me hier en daar misschien ook om een of andere manier betrokken, kan er niet precies een vinger op leggen waarom..

Ik hoop in ieder geval dat ik van de week de hele DVD heb, zodat ik het tweede deel (Wat waarschijnlijk nog meeslepender is) ook kan bekijken.
Die film ken ik niet.
is dat een nieuwe film?

Het is hier dus echt geweldig, blauwe lucht met wat witte sluiertjes bewolking en lekker warm!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_25607068
Als de snelheid van de tijd niet constant is zou dat ook kunnen verklaren waarom fotonen 's nachts een paar centimeter langer zijn dan overdag...rude zou dat wel weten denk ik.
Mu!
pi_25607086
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
Als de snelheid van de tijd niet constant is zou dat ook kunnen verklaren waarom fotonen 's nachts een paar centimeter langer zijn dan overdag...rude zou dat wel weten denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')