Ik bedenk me opeens wel dat Lupa nu in Rotterdam is, wel opvallend dat het meteen toch slechter weer is.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:31 schreef SingleCoil het volgende:
goedemorgen. De weergoden zegenen Almere. Of dat helpt weet ik niet , het is tenslotte fucking Almere, maar het is er wel lekker weer. Dus nu eerst een ijskoud wodkaatje voor bij de koffie...
Hmm ik niet helemaal snap.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:37 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ook, daarom drink ik het ook.
quote:A: Vodka kan ik niet tegen, daar ga ik gekke dingen van doen.
quote:S: Ik ook, daarom drink ik het ook.
Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.quote:A: Hmm ik niet helemaal snap.
Maar jochie toch, daar is toch geen vodka voor nodig?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uitleg: S. geeft hiermee aan de behoefte te hebben gekke dingen te willen doen.
Misschien is dat een idee. Let er echter op dat katten heel hoog kunnen springen, en zich ook door de kleinste gaatjes heen kunnen wurmen. Goed opletten dus.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zou het juist fijn vinden als de poes wat naar buiten kon, dat was ze toen we in Amsterdam woonden gewend. Misschien maar een stuk gaas boven op het randje zetten ?
Beseft de kat dat?quote:Op zondag 20 maart 2005 11:57 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, als mijn kat echt dood wil, wie ben ik dan om haar tegen te houden ? De ultime keuze, zou ik haast zeggen, toppunt van vrijheid.
Ik heb het niet met twee vodkaatjes, er zijn er wat meer voor nodig.. Maar bij veel drank wordt ik ook slaperig.quote:Over Wodka en Gekkigheid: Nee, het is allemaal wat witzig bedoelt.
Als ik twee wodkaatjes op heb lig ik om half twee weer te pitten, daar helpt geen espresso tegen. En gekke dingen doe ik zowat nooit, ik ben een Net Mens. En ook wel behoorlijk Normaal, en dat in toenemende mate.
Je bent een kluizenaar?quote:Ik ga eens kijken of die Lokalprakzis heute auf hat, en dan wat gaas kopen. Kom ik ook eens onder de mensen.
Dat heb ik dus met vodka, en vind ik eik helemaal niet leuk.. Dan liever whisky, dan blijft mijn geheugen in ieder geval werken.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
Het is wel een uitdaging natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
Daar zouden we meerdere topics aan kunnen wijden, wat mijn kat snapt. Of de hond van de bovenburen, of mijn begonia.
Ik misschien ook.. Schorpioen hoopte zelfs dat ik een kluizenaar zou zijn, al was dat meer in spirituele zin.quote:Ik ben geen kluizenaar, maar ik heb er wel aanleg voor.
Thuiswerken.quote:Met breedband, Albert en een latrelatie is het snel geregeld, slechts de noodzaak tot werken houdt mij tegen.
Vraag anders even aan rudeonline wat de snelheid van tijd is.quote:Ik neem wel eens een paar dagen vrij en dan kom ik ook die dagen mijn huis niet uit. Heerlijk. Jammer dat de tijd dan zo snel gaat. Haus, jij hebt daar voor doorgeleerd: hoe snel gaat de tijd ?
Ik vind het helemaal niet leuk als ik niet meer weet wat ik gedaan hebquote:Op zondag 20 maart 2005 11:58 schreef Haushofer het volgende:
Maar met knetterhard zuipen is het wel leuker. Weet je de volgende dag niet meer wat je gedaan hebt enzo. Sta je altijd weer voor verrassingen. Ik wel in ieder geval.
Die film ken ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de helft van "Dead Man Walking" gezien. Helaas was het tweede deel wat ik had Italiaans.
Maargoed, mijn DVD-koerier zorgt nu dat ik hem begin volgende week als DVD in huis heb.
Voor zover ik het heb gezien is het inderdaad een erg meeslepende film (Aan de andere kant laat ik me door elke film zo'n beetje meeslepen, ben wat dat betreft erg sentimenteel), al voel ik me hier en daar misschien ook om een of andere manier betrokken, kan er niet precies een vinger op leggen waarom..
Ik hoop in ieder geval dat ik van de week de hele DVD heb, zodat ik het tweede deel (Wat waarschijnlijk nog meeslepender is) ook kan bekijken.
quote:Op zondag 20 maart 2005 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
Als de snelheid van de tijd niet constant is zou dat ook kunnen verklaren waarom fotonen 's nachts een paar centimeter langer zijn dan overdag...rude zou dat wel weten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |