Hear hear!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Ik ga voor reden nr. 2.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Wat is overigens de reden dat afgelopen zaterdag pas de eerste WFL-meet met meer dan 3 personen plaatsvond? Is er een aversie tegen meeten onder wetenschappers, filosofen en levensbeschouwelijken? Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Tja, je hebt natuurlijk wel heel veel verantwoordelijkheid als mod. Je moet wel goed met al die macht om kunnen gaan. Anders ga je zomaar mensen voor een ban voorleggen, topics dichtknikkeren, en dat alleen maar omdat je er zin in hebt. Of chagrijnig bent.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:20 schreef Doffy het volgende:
Schiet me opeens te binnen: in #wfl zijn we allemaal operator. Is het geen idee om alle WFL-regulars gewoon allemaal maar Mod te maken?
Dan wil ik democratische wfl-mod-verkiezingen!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Tja, je hebt natuurlijk wel heel veel verantwoordelijkheid als mod. Je moet wel goed met al die macht om kunnen gaan. Anders ga je zomaar mensen voor een ban voorleggen, topics dichtknikkeren, en dat alleen maar omdat je er zin in hebt. Of chagrijnig bent.
Ik voel me niet serieus genomen!quote:Muhaha. Muha. Ha.
nee, da's dus geen goed idee
![]()
*zucht*... beta'squote:Op maandag 7 februari 2005 12:25 schreef Haushofer het volgende:
Maar dat idee dat we allemaal operatoren zijn, bevalt me wel. En dan kun je vanuit de onderlinge commutatie bekijken of mensen elkaar ook liggen.
Je batterij is bijna leegquote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Muhaha. Muha. Ha.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:27 schreef ReCreative het volgende:
Hoe is het trouwens gekomen dat iedereen daar op is? Ik weet nog wel dat ik in #truth een keer Voice kreeg en dat ik al mijn vrienden gebeld heb om te gaan kijken.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
60 x 60 toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Wat is overigens de reden dat afgelopen zaterdag pas de eerste WFL-meet met meer dan 3 personen plaatsvond? Is er een aversie tegen meeten onder wetenschappers, filosofen en levensbeschouwelijken? Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |