Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
Geen topic titel!
Bij gebrek aan een "BOE" smiley :
Ik durf niet! Kom je me instoppen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?
En een nachtkusje toequote:
Haushofer studeertquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Haushofer studeert.
Het forum is er voor de Fokkers bij afwezigheid van de mods.
Lang leve het Fok proletariaat.
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Nog wel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Ga je na AMD nu Tong stalken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef livEliveD het volgende:
Test For Privacy
Nou, waar heb ik een t en een d omgedraaid?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.
Sorry, ik kon het echt even niet laten.
Die is heel mooi:een parel van de Nederlandse taal: Beter gezegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |