Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef Alicey het volgende:
Geen topic titel!
Bij gebrek aan een "BOE" smiley :
Ik durf niet! Kom je me instoppen?quote:Op maandag 18 april 2005 23:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Jaja, zal effe 1 bedenken. En moet jij niet slapen?
En een nachtkusje toequote:
Haushofer studeertquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Haushofer studeert.
Het forum is er voor de Fokkers bij afwezigheid van de mods.
Lang leve het Fok proletariaat.
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Nog wel hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 07:28 schreef Yosomite het volgende:
Een goede morgen allemaal.
19 april de dag van de opstand.
Alicey is er niet.
Ga je na AMD nu Tong stalken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:37 schreef livEliveD het volgende:
Test For Privacy
Nou, waar heb ik een t en een d omgedraaid?quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederlands in je pakket zit.
Sorry, ik kon het echt even niet laten.
Die is heel mooi:een parel van de Nederlandse taal: Beter gezegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haushofer studeert. Beter gezegt: hij doet een wanhoopspoging. Maar nu ben ik net uit bed gekropen.
Mja, Nederlands is niet mn sterkste punt. Had zoiets als een 5 op het Centraal Examen.quote:
Misschien ben je een beetje dyslexisch? Ik heb dat zelf ook wel eens dat ik woorden verkeerd lees. Niet dat het niet-bestaande woorden zijn, dan lees ik vaak opnieuw, maar soms wel dat ik een heel ander woord lees, en ook inderdaad pas zo'n beetje aan het eind van de tekst het idee krijg van "Dit is onzinquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, Nederlands is niet mn sterkste punt. Had zoiets als een 5 op het Centraal Examen.![]()
En ik lees ook vaak woorden die er helemaal niet zijn. Da's best grappig, dat je je dan een halve tekst afvraagt wat erfzonnen zijn, totdat je er achter komt dat het over erfzonden gaat
Het is dyslectisch. Niet dyslexischquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ben je een beetje dyslexisch? Ik heb dat zelf ook wel eens dat ik woorden verkeerd lees. Niet dat het niet-bestaande woorden zijn, dan lees ik vaak opnieuw, maar soms wel dat ik een heel ander woord lees, en ook inderdaad pas zo'n beetje aan het eind van de tekst het idee krijg van "Dit is onzin" en dan pas ga terug lezen.
Applications of Quantum Physics. Heb niet echt college gevolgt, maar ik ben nu bezig om het boek door te spitten. Dus ik hoop dat ik het vrijdag haal. Zou wel fijn zijn, want er staan abnormaal veel punten voor het vakquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Yosomite het volgende:
Veel succes met het blokken Haus.
Welk tentamen heb je vrijdag?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het is dyslectisch. Niet dyslexisch
Dat laatste komt mij ookwel bekend voor.. Vooral als ik in mijn hoofd met andere dingen bezig ben, raken er wel eens dingen door elkaar.quote:Maar idd, dat heb ik ook wel es. Dyslectisch zou ik iemand noemen die met moeite door teksten heen gaat. Dat heb ik niet, maar vaak wel dat ik woorden verkeerd lees, of lees zoals ik ze wil lezen.
We proberen je wat geduld bij te brengen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:08 schreef Reya het volgende:
Ik dacht eindelijk een keer te gaan rellen, zijn de mods alsnog aanwezig.
Dooie mus![]()
Dat je nieuwe muis een lang, gelukkig leven mag lijden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:13 schreef Reya het volgende:
Tijd om een nieuwe muis te gaan halen
En deze post legt meteen de geboortedatum vast
lijden? je gunt het beestje wel alle goedsquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je nieuwe muis een lang, gelukkig leven mag lijden!
Zie het even in context, sly.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
lijden? je gunt het beestje wel alle goeds
Ow, het was bewust?quote:
Bijna altijd zo met katten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, hij had dus ook niks, maar ik bijna een hartaanval.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Mijn Maine Coon is gisteravond laat uit het dakraam gedonderd.Ik ben als een gek naar buiten gerend om hem op te halen, er mankeerde hem gelukkig niks. Heb 'm vervolgens uitgescholden wegens zijn onbezonnen gedrag.
Leuk dat je je goed vermaakt hebt!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:42 schreef Doffy het volgende:
[..]Poes
Ben gisteravond naar Rufus Wainwright geweest. Ik heb al een hoop concerten meegemaakt, maar dit was toch wel een belevenis op zich... wat een nicht...
* Maethor googelt...quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Mijn Maine Coon is gisteravond laat uit het dakraam gedonderd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |