ja, maar moest eerst ff nieuw topic aanmaken omdat ik de laatste post had gemaakt !quote:
truste!quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, maar moest eerst ff nieuw topic aanmaken omdat ik de laatste post had gemaakt !
truste allen![]()
* qu63 is er nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:48 schreef Yosomite het volgende:
He, ik wilde net gaan beginnen met deze interessante zaterdagochtend
Maar nu iedereen gaat slapen, ......
Welterusten!
Wij kunnen natuurlij voor jou de Jomanda methode gebruiken: wij stralen anti-griep energie via de computer en Fok naar jouw toequote:Op zaterdag 9 april 2005 08:43 schreef miss_sly het volgende:
11 lag ik er ook al in ja. Had geen puf meer. Volgens mij is het griep, maar als er maandag geen verbetering in zit, ga ik wel even langs de huisarts. Maar ik geloof niet dat ik een longontsteking heb.
Ik hou me aanbevolen! Wanneer is de sessiequote:Op zaterdag 9 april 2005 08:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij kunnen natuurlij voor jou de Jomanda methode gebruiken: wij stralen anti-griep energie via de computer en Fok naar jouw toe![]()
Ik wil het best wel eens proberen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen! Wanneer is de sessie
Heb zelf 1,5 jaar terug een lezing meegekregen van een afgestudeerd Natuurkundige uit India. Hij verkondigde dat het mogelijk was voor mensen om te zweven, om honderden jaren oud te worden ( en die waren er ook volgens hem!), kortweg: bijna alles was mogelijk. Het mooie was, dat hij het heel kalm en rationeel overbracht ( You probably think I'm crazy, but....). Het was al met al heel indrukwekkend. De man zelf had ik in de 20 geschat, later bleek dat hij al 50 was. Toch leuk, zo'n uitstapjequote:Op zaterdag 9 april 2005 09:22 schreef Yosomite het volgende:
Als fysicus geloof ik natuurlijk dat zoiets absoluut onmogelijk is.
Maar ik heb teveel gekke dingen gezien, die ik met natuurkunde of zelfs mijn beta kennis niet kon bevatten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |