Ik zeg: IntruderAlert is een kloonquote:
uid : Checkquote:
Ik heb ook een drukke avond achter de rugquote:
Nee, in het restaurant was geen TV, maar de ober (knappe jongen met mooie ogen) kon ons vertellen wat de stand was. Met 2-0 zat ik in de auto en toen heb ik radio 1 opgezetquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:00 schreef Alicey het volgende:
LOL Wat erg! Jij ook voetbal zitten kijken?
Echt erg.. Overal op het forum (en op irc) zie ik voetbal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, in het restaurant was geen TV, maar de ober (knappe jongen met mooie ogen) kon ons vertellen wat de stand was. Met 2-0 zat ik in de auto en toen heb ik radio 1 opgezet
* miss_sly is wel behoorlijk psv-fan
Ach, dat heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:03 schreef IntruderAlert het volgende:
ach kloon, kloon. Dat wil ik nu ook weer niet zeggen.
ik heb in verveling meer mijn oude useraccount(s) de bui gegeven en weer een nieuwe begonnen.
Welke grootse daden heb jij dan verricht zodat Fok helemaal op haar grondvesting schudt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil ook een feedbacktopic GVD
en dan heet het "Het grote DionysuZ Feedback topic"
Je achterban zover krijgen dat er een discussie omtrent jouw persoon ontstaat in het FB topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:37 schreef DionysuZ het volgende:
ik wil ook een feedbacktopic GVD
en dan heet het "Het grote DionysuZ Feedback topic"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |