je ging slapen!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:43 schreef livEliveD het volgende:
Wat denken jullie: Teleporteren (eigenlijk kopieren) van mensen gaat ooit mogelijk worden? Ik denk het niet maar dat het theoretisch wel gemaakt kan worden.
Tevens tvp
Van mensen wordt denk ik erg lastig. Bijvoorbeeld als je een appel doet met een paar kopieerfoutjes is er weinig aan de hand. Als er echter een paar kopieerfoutjes in de hersenen plaatsvinden.. Het hoeft dan niet eens te zien te zijn, maar iemand kan dan gewoon volledig "weg" zijn daarna..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:43 schreef livEliveD het volgende:
Wat denken jullie: Teleporteren (eigenlijk kopieren) van mensen gaat ooit mogelijk worden? Ik denk het niet maar dat het theoretisch wel gemaakt kan worden.
Tevens tvp
Ik denk dat dit wel mee zal vallen. Je hoeft niet al te precies te zijn denk ik. Je kunt enorm veel schade in je hoofd hebben en nog steeds "zijn" alhoewel een stuk geheugen missen natuurlijk wel heel onprettig kan wezen.quote:Op maandag 17 januari 2005 07:46 schreef Alicey het volgende:
Van mensen wordt denk ik erg lastig. Bijvoorbeeld als je een appel doet met een paar kopieerfoutjes is er weinig aan de hand. Als er echter een paar kopieerfoutjes in de hersenen plaatsvinden.. Het hoeft dan niet eens te zien te zijn, maar iemand kan dan gewoon volledig "weg" zijn daarna..
Inderdaad!quote:Op maandag 17 januari 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
Voorlopig voldoet de fiets voor teleportatie.
oeh leuk.. hebben we ook een keer op school gedaan.. een BLAST (Basic Local Alignment Search Tool) van een DNA array chip, waar het genoom van de muis opstond, tegen het genoo van de muis, als controle.. met 12 machines (project was onderverdeeld in 12 delen), de hele kerstvakantie die computers laten werken.. (wel natuurlijk eerst gekeken wat de juiste manier was om te blasten, uiteraard, met een paar proefblasts. bleek dus dat we een commandline kregen van 3 regels. gewoon onder Linux)quote:Op maandag 17 januari 2005 09:05 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet nog gaan. Moet een goede dag worden want ik verwacht testresultaten terug. Ik heb vrijdag tig testen gestart op een enorm brute pc die het hele weekend heeft lopen brommen waarschijnlijk.
Je bent toch geen bot trouwens? gezien je antwoord snelheid![]()
jep ik weet er alles van: Zernike VV.. (zernike veevervoer)quote:Op maandag 17 januari 2005 09:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Inderdaad!Ik heb sinds vandaag weer een fiets in de stad, en dat is ZOveel beter dan met de stadsbus... Hier in Groningen zijn de buslijnen richting het Zernikecomplex (o.a. Natuurkunde dus) berucht omdat ze altijd zo vol zitten. En dan ook echt vol. Doe mij maar een lekker fietstochtje in de ochtend
![]()
Ik vind busrijden juist heerlijkquote:Op maandag 17 januari 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Ik moet ook niets van bussen hebben inderdaad.
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
jep ik weet er alles van: Zernike VV.. (zernike veevervoer)
En de laatste tijd is het nog erger.. Dan staat er op het station al een gigantische meute, en dan durt het eerst 20 minuten voor er een bus komt.. is er een bus, stapt de chauffeur doodleuk uit.. kun je weer 10 minuten wachten op een andere chauffeur (of lijn 11 nemen, maar ja, die heeft vaak dezelfde problemen)
Maar ik wilde een Doffy in vaste vorm.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:54 schreef Doffy het volgende:
*ook vloei*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |