quote:Op maandag 14 februari 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
Het is een islamitische bruiloft hoor.
Ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:27 schreef livEliveD het volgende:
Ah het andere topic is zinloos volgebaggerd zie ik![]()
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:31 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou ja... het is hier een slowchat maar geen high frequent chat.
Mjah, ik heb mijn mening wel grotendeels geventileerd in eerdere topics. We hebben twee varianten die door elkaar kunnen lopen: luchtig over WFL-onderwerpen praten, zeg maar een soort 'afblazer' voor de af en toe wel zware WFL-topics, en een variant waarin je gesprekken hebt als WFL-users die met elkaar een kopje koffie drinken.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:29 schreef Alicey het volgende:
Hoe denken anderen (En dan met name degenen die geen clones zijn) hier over?
hey jij zat trouwens toch ook vannacht te posten?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Slaap ze, mr. Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2005 09:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ff liggen
ben dr rond 12 wel weer
Eens.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mijzelf betreft mag het best high frequent zijn, als de kwaliteit van de posts dat maar goedmaakt.
Nee hoor!quote:Op maandag 14 februari 2005 09:36 schreef mother-mother het volgende:
ik sta volgens mij op ignore ofzo?![]()
aha , thanxquote:Op maandag 14 februari 2005 09:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor!. Alleen niemand weet denk ik wat hier de bedoeling is. Vandaar ook de discussie mss
.
Onze bruiloft is islamitisch, dus dat gaat heel anders.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:33 schreef Doffy het volgende:
Trouwen is zoooow last tuesday...
en van die foto's word ik al helemaal onpasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |