en ook gelijk weer openen met een TVP uiteraardquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat ik zaterdag voor negen dagen vertrek? Dat jullie je daar even mentaal op voorbereiden...
Ik ben van de voorpret, en het langzaam maar zeker inpakken van mijn koffer hoort daar bijquote:Op donderdag 28 april 2005 08:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Huh? Je gaat na Pinksteren op vakantie en je begint vanavond met inpakken? Heb je daar drie weken voor nodig?
De titel klinkt al veelbelovendquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn God, jullie moeten de laatste drie pagina's van Hoe geil is jouw vriendin? eens lezen... Wat ongelooflijk triest...
Kippen en haantjesquote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn God, jullie moeten de laatste drie pagina's van Hoe geil is jouw vriendin? eens lezen... Wat ongelooflijk triest...
Het is niet zo dat je zoveel meeneemt dat van te voren inpakken nodig is?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben van de voorpret, en het langzaam maar zeker inpakken van mijn koffer hoort daar bij
Ik leg dan vast de koffer klaar en verzamel daarin langzaam maar zeker de dingen die ik mee wil nemen.
Het is wat vroeg, dat geef ik toe
Nee hoor, ik reis redelijk lichtquote:Op donderdag 28 april 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je zoveel meeneemt dat van te voren inpakken nodig is?
Geweldig topic!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vreemd hoeft het denk ik niet te zijn hoor. Als je er van geniet gewoon doen, niets mis met genieten.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reis redelijk licht
Ik vind het gewoon leuk, dan kan ik al helemaal genieten van het feit dat ik op vakantie ga.
Ik heb al vaker gehoord dat het vreemd is, maar ik geniet er van
Door SHE word ik anders ook niet echt vrolijk dat ik ooit columnist ben geweest...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geweldig topic!
wie heeft die kastanova ooit mod gemaakt?
Kan ik me ook weer voorstellen. Nou ja, triest.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:12 schreef Reya het volgende:
Door SHE word ik anders ook niet echt vrolijk dat ik ooit columnist ben geweest...
Je hebt dus een hoop ervaring, begrijp ikquote:Alhoewel ik zelfs een tijdje Kim Holland als collega heb gehad, dus wat dat betreft ben ik wel wat gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |