Neem je vaak initiatief? Ook voor "nieuwe" dingen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:43 schreef poepsie het volgende:
Oordeel even over mezelf.
Nr. 3. Anaal niet gedaan maar 3 is het ook niet lig meer bij 4![]()
Blijf vooral goed kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef donald_dick het volgende:
* kijk mij eens met me fantoomvriendin pimpen topic*
Och hoor hier meneer die na 2 minuten komt. Was toch ook bij inso?!quote:
NEEEE SERIEUS? o mijn god...quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:59 schreef no-way het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
over mezelf dan;
4 en 5
Das 9.......WOW![]()
Jammer beeb, you don't qualify for a 5.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:57 schreef Jett het volgende:
ik ga zeker nooit anaal doen, en trio lijkt me eigelijk niks
sorry BEEB but eh you forgot2 thingsquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:00 schreef POLL het volgende:
[..]
Jammer beeb, you don't qualify for a 5.
Ik ga met smeuige verhalen naar mensen die verstand hebben van sex en ik ga vreemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
En hoe gaan de heren met hun vriendin om als het idd een type 1, 2 of 3 is? Praat je erover en probeer je haar meer openminded te krijgen of leg je je er gewoon bij neer dat haar drive minder is dan die van jou?
Ik ben zelf voornamelijk een type 4, maar rond m'n eisprong een type 5. Ik zeg niet snel nee tegen een nieuw idee en kom zelf ook geregeld met nieuwe en spannende suggesties.
Want je bent sperma-intolerant?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
Waarom slik je niet? Is het de smaak van z'n sperma?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb altijd zin (of ik maak zin), ik ben voor heel veel in. Anaal nog nooit geprobeerd, maar daar komt vast verandering in binnenkort. Maar geen triootjes en slikken doe ik niet. Hij mag best in mijn mond komen, maar ik spuug het wel weer uit.
Ik deed jouw post omdat dat de laatste is van jullie "disussie".quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:03 schreef Ephedrine het volgende:
Zeg inso, haal dan alles weg en niet alleen mijn posts!!
Deze incluis.
Ik heb een vriendin gehad die een 2 was. Ik weet eigenlijk niet waar de omslag in lag. Erover praten hielp niet echt omdat ze dan een druk voelde (nu moét het) en dan wilde ze al helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
En hoe gaan de heren met hun vriendin om als het idd een type 1, 2 of 3 is? Praat je erover en probeer je haar meer openminded te krijgen of leg je je er gewoon bij neer dat haar drive minder is dan die van jou?
Psychisch gesproken wel ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:04 schreef speknek het volgende:
Want je bent sperma-intolerant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |