Ik met water, noten en koffie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben de dag begonnen met een Knorr Vie, een bitterkoekje en een dubbele Senseo Regular
o ja, goedemorgen allen !
Wanneer kan ik de publicatie verwachten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Op basis van zo'n 23 jaar koffie-ervaringonderzoek, neig ik te concluderen dat caffeine-moleculen uniform over de mok verdeeld zijn
We gaan hard he?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en het was niet eens bedoeld als slulitpost
wist niet dat we alweer zover waren
Twisted smileyquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
en weer een schoon nieuw topic
Veel plezier / succes (*)quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
En daar betaal ik dan belasting voorquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag is de enige dag dat ik college heb.
enige dagquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
dat is ter bescherming van de Senseo drinkersquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het past er eigenlijk wel, vooral omdat koffie al zo lang niet meer voorkomt in tt's.
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is ter bescherming van de Senseo drinkers
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |