Op berenvellen kun je geen afbeeldingen strijken...quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben die ene met dat berenvel-t-shirt !
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened.
-- Douglas Adams
Ik zou Single Coil inderdaad direct herkennen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op berenvellen kun je geen afbeeldingen strijken...
Maar ik kan wel een Oerman op een T-shirt strijken!![]()
![]()
SCquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef SingleCoil het volgende:
en dat vindt jij, Sly
?
SC is nooit weg, denk daar om !
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef SingleCoil het volgende:
en dat vindt jij, Sly
?
SC is nooit weg, denk daar om !
Prachtig weer inderdaad... Niet bijzonder druk voor mij, meer "gewoon" druk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:27 schreef ReCreative het volgende:
Goedemorgen. 't Is een drukke dag vandaag, maar gelukkig erg mooi weer
.
Oermensquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:29 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ben die ene met dat berenvel-t-shirt !
Dat gek genoeg ook door alle beta's, waar ook ter wereld, begrepen wordtquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.).
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Blijft mooi inderdaad. "42" is hier ook een begrip (Vooral omdat het alleen op deze afdeling wordt begrepen.).
Mja, als bij ons in de collegezaal werd gevraagd of we wisten wat die uitdrukking moest zijn, dan kwam toch die 42 weer voorbij. Of 80. Want 80 was prachtig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.
Hmmm, ik zal het eens overwegen. Moet te doen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!![]()
ik heb 'm evt. in PDF formaat voor jequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmmm, ik zal het eens overwegen. Moet te doen zijn.
Nee, dat vind ik niks. Ik haal 'm wel even bij de bieb. Maar moet eerst nog drie anderen boeken lezen, voor school.quote:
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
SC
Is je presentatie al geweest of ben je druk bezig met voorbereiden?
Klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt toch uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy? Die heb ik niet gelezen... Staat op mijn lijstje van 'boeken die ik ècht eens moet lezen'.
Kun je het direct gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het begint hier mooier te worden. Toen ik wakker werd, was het bewolkt, maar nu breekt het zonnetje door.
* Lupa nieuwe haar zonnebril wil doen op
Ik zal hem vanavond naar je mailen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:42 schreef SingleCoil het volgende:
pdf! Prima: hitchhikersguidetothegalaxy@robdejong.com !
Herken ik wel. Ik geef ook met enige regelmaat presentaties (hoewel niet 5 per week), maar ben ook altijd wat gespannen. Dat komt me ook altijd ten goede, omdat de presentaties waarvoor ik me gespannen voel, altijd soepel en vlekkeloos verlopenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
Raar he: ik geef wel 5 presentaties per week maar ben toch altijd gespannen
Ik geef nooit presentaties, en voor mij hoeft dat ook niet, hoewel ik het best zou kunnen. Maar ik ben er nooit zo happy mee om in het centrum van de aandacht te staanquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Klopt.
Ik heb hem eventueel wel in .txt of .pdf formaat voor je. Het is niet zo groot, het is in een avond uit te lezen.
Zo heel erg raas is dat volgens mij niet hoor. Presentaties zijn ook erg vermoeiend, en het hangt ook af van je publiek hoe het verloopt. Er zitten soms echt hele vervelende mensen tussen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ben bezig met laatste dingetjes...presentatie klaarzetten, beamer, koffie en thee...ik begin om 10 uur.
Het is eigenlijk wel min of meer verplichte literatuur voor WFL'ers ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan is de WFL meet een mooi moment om deel 1 gelezen te hebben!![]()
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik had de HHGTTG ook al in PDF formaat aangeboden![]()
![]()
Ik weet het niet. Is 1995 niet gewoon de nieuwe druk?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Het staat ook op mijn lijstje, maar ik vind het toch prettiger om het boek te lezen dan wat papiertjes
Als ik op bol.com kijk is er een versie uit 1979 en een uit 1995 (in het Engels dan). Zou het nog iets uitmaken welke versie je leest?
Doe jij 't maar, jouw PDF is vast mooierquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
Mail hem anders even naar SingleCoil, die heeft er wel belangstelling bij.
Hoezo, heb je je PDF zoveel gelezen dat er bladzijdes uit beginnen te vallen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doe jij 't maar, jouw PDF is vast mooier
Wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Haushofer het volgende:
Overigens goedemorgen, Haushofer gaat zo weer wat scattering-theorie bekijken !
Ik moet erbij denken aan een heel rommelig huis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?
Inderdaad, en het dan ook bewust rommelig maken onder het motto wetenschap.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet erbij denken aan een heel rommelig huis.
Dat is natuurlijk ook een begin.. Is je maag in ieder geval meteen wakker.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa begint de dag vandaag met een Dubbelliker
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek naar de scattering van caffeine-moleculen in mijn mokquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:54 schreef Haushofer het volgende:
Overigens goedemorgen, Haushofer gaat zo weer wat scattering-theorie bekijken !
Het resultaat van het onderzoek is zeker dat het niet door oraal onderzoek is vast te stellen, maar dat dat niets afdoet van de smaak?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met een onderzoek naar de scattering van caffeine-moleculen in mijn mok![]()
![]()
Op basis van zo'n 23 jaar koffie-ervaringonderzoek, neig ik te concluderen dat caffeine-moleculen uniform over de mok verdeeld zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:
Het resultaat van het onderzoek is zeker dat het niet door oraal onderzoek is vast te stellen, maar dat dat niets afdoet van de smaak?
ik ben de dag begonnen met een Knorr Vie, een bitterkoekje en een dubbele Senseo Regularquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa begint de dag vandaag met een Dubbellikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |