Huh?quote:Op maandag 11 april 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
Lupa weet daarvan, die zit vast op 'mooi'.
slaap lekker ! ga ik ook doenquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:39 schreef SingleCoil het volgende:
Wel...welterusten, fokkers en fokkerinnetjes...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:51 schreef SingleCoil het volgende:
Hello honey...I'm gone...!
quote:Op maandag 11 april 2005 21:49 schreef SingleCoil het volgende:
Het licht
voor de hand
geeft handige
schaduwen
op de muur
Oermens
Omdat jij ook opgelucht wasquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffeltje!
Waarom ben je opgelucht?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*Phew*
Ik heb dat ook altijd met nicks of echte namen. Ik werd geloof ik op de vorige meet ook Alice genoemd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een liefde hier.
Weet je wat ik dacht, volgens mij heb ik op zo'n meet nogal de neiging om iedereen bij z'n nick te noemen. Ik vergeet iedereens echte naam ook altijd.
Tegen de vriendin met wie ik gisteren in de stad was, zei ik ook: "Ik moet nog even een T-shirt voor Alicey kopen" (nadat ik had uitgelegd wat Fok! was en wat een avatar was en wat een meet was)quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dat ook altijd met nicks of echte namen. Ik werd geloof ik op de vorige meet ook Alice genoemd.
Had ik niet erg gevonden, hoor, maar die neiging heb ik inderdaad ook wel eens.quote:Andersom heb ik het ook, zo had ik gisteren bijna jouw voornaam gebruikt in plaats van je username op de LFC.
Dat zou ik dan weer wel hebben, maar dat is ook omdat anderen in dat geval de voornaam niets zegt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen de vriendin met wie ik gisteren in de stad was, zei ik ook: "Ik moet nog even een T-shirt voor Alicey kopen" (nadat ik had uitgelegd wat Fok! was en wat een avatar was en wat een meet was)
Mijn voornaam is niet geheim, maar open en bloot in een topic vind ik dan weer niet nodig. Een heeeeel klein beetje anonimiteit enzo.quote:Had ik niet erg gevonden, hoor, maar die neiging heb ik inderdaad ook wel eens.
Met group hugs enzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
De WFL-meet wordt gewoon één grote love-in
Met knuffelsessies à la de Teletubbies.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:21 schreef Doffy het volgende:
De WFL-meet wordt gewoon één grote love-in
Mogguh miss_sly!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:23 schreef miss_sly het volgende:
Mogguh Doffy, Lupa, SC
En SC is alweer weg
Doffyquote:
Jahoor, ik ben weer gesettled. Materieel gezien, althans, want ik moet nog even wennen aan mijn nieuwe 'thuis'.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
-- Douglas Adams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |