Ok, gaat dan nog best wel een redelijk tijdje mee dus. Niet dat ik het voor iets anders dan meetings ga gebruiken (Niet iedereen hoeft tenslotte te weten wie ik op Fok benquote:Op maandag 11 april 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij net zo lang als andere afbeeldingen, je kunt het gewoon op 40 graden wassen.
Wil jij ook een roze getailleerd exemplaar? Dat kan namelijk gewoon.quote:Op maandag 11 april 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?
Nou danquote:
quote:Je hebt geen idee hoe diep dat zit. Dat iemand je überhaupt niet kan accepteren zuiver op waardering van je kleding... Je zou die mensen bijna, in een niet spirituele bui, mogelijk, theoretisch eens fysiek kunnen bejegenen
.
Ik heb toch niet geknepen? Ik heb je alleen in een soort van houdgreep genomen.quote:Omdat ik wist dat dergelijke foto's door anderen bekenen zouden gaan worden. En dat jij me hielp was *slik* heel lief *slik*. Niet zo hard knijpen de volgende keer
![]()
.
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat mensen je op straat herkennen als je dat shirt aanhebt. LOLquote:Op maandag 11 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Ok, gaat dan nog best wel een redelijk tijdje mee dus. Niet dat ik het voor iets anders dan meetings ga gebruiken (Niet iedereen hoeft tenslotte te weten wie ik op Fok ben).
Roze? Neej, dat vloekt bij roodquote:Op maandag 11 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wil jij ook een roze getailleerd exemplaar? Dat kan namelijk gewoon.
1:500 mensen schat ik ongeveer.. Dus best een reele mogelijkheid.quote:Op maandag 11 april 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat mensen je op straat herkennen als je dat shirt aan hebt. LOL
Het gaat om een type auto. Niet om 'auto' (True/False).quote:
Een soort van! Ik vloog zowat door het raam naar buiten!!quote:Ik heb toch niet geknepen? Ik heb je alleen in een soort van houdgreep genomen.
Ik heb geen rode broek. Maar mijn avatar is voornamelijk rood.quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je weet nu al dat je op de meet een rode broek gaat dragen?
Aha. Da's handig, wat voor type auto past bij mij?quote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het gaat om een type auto. Niet om 'auto' (True/False).
Overdrijf nou eens niet zo joh! Ik heb je zacht en teder gefixeerd.quote:Een soort van! Ik vloog zowat door het raam naar buiten!!
Neequote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
hebben ze ook echte schaapswollen shirts bij de Wibra ?
ROFLMAOquote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
Wordt ik opeens aangesproken over slotjes ofzo.
Da week niequote:Op maandag 11 april 2005 18:42 schreef Alicey het volgende:
Aha. Da's handig, wat voor type auto past bij mij?
quote:Overdrijf nou eens niet zo joh! Ik heb je zacht en teder gefixeerd.
Eet smakelijk...en....goed idee !quote:Op maandag 11 april 2005 18:51 schreef ReCreative het volgende:
Eten! Dat is het! Ik dacht al, er is iets...
Dat niet nee, ook erg onhandig. Terreinwagen misschien echter wel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Da week nie.Geen dikke slee iig.
Het was toch waar?quote:
Ik zal proberen uit je buurt te blijven...quote:
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.quote:Op maandag 11 april 2005 19:08 schreef miss_sly het volgende:
Dus als je op de meet komt en je wilt niet op de foto, moet je bj Alicey uit de buurt blijven?
* goed onthouden gaat
Dus eigenlijk moet je gewoon helemaal bij Alicey uit de buurt blijven?quote:Op maandag 11 april 2005 19:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.quote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je gewoon helemaal bij Alicey uit de buurt blijven?![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.
wat een vréééselijk foute woordgrap
Het was een tedere zachte fixatie!quote:Op maandag 11 april 2005 19:09 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja en als je dus niet in hardhandige houdgrepen genomen wilt worden en door ruiten gekegeld, begrijp ik.
In de praktijk deel ik niet zo snel slotjes uit, maar zie ik graag (kettingen of boeien) met slotjes uitgedeeld worden.quote:Op maandag 11 april 2005 19:13 schreef Maethor het volgende:
[..]
Kennelijk... ze deelt in de praktijk ook slotjes uit.
wat een vréééselijk foute woordgrap
quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Fixatie was het zeker! Ik heb nog nooit iemand zo zien tegenspartelen!
Mijn reputatie! Wat doe je?quote:Op maandag 11 april 2005 20:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Fixatie was het zeker! Ik heb nog nooit iemand zo zien tegenspartelen!
Hmmm... Echt helemaal niets, of meer van net-niet?quote:Op maandag 11 april 2005 20:12 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo, tentamen gemaakt. Ging wel redelijk alleen sommige vragen zeiden me echt helemaal niks terwijl ik toch echt alles doorgelezen heb volgens mij.. Vaagheid.
Meer van "Sjit dat heb ik wel ergens gelezen maar geen idee wat het antwoord is op de vraag".quote:Op maandag 11 april 2005 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Echt helemaal niets, of meer van net-niet?
God, wat is het lolligquote:Op maandag 11 april 2005 20:27 schreef Geartsjuh het volgende:
Als ik niet ondertussen kreuk lig van het lachen
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 11 april 2005 20:30 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Meer van "Sjit dat heb ik wel ergens gelezen maar geen idee wat het antwoord is op de vraag".
Maar heb het vast wel gehaald hoor.
Uhm ja eigenlijk wel..quote:Op maandag 11 april 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
[..]
God, wat is het lollig. Iemand die aangeeft liever niet op foto's te willen toch voor de camera te slepen.
Voor ons was het erg lollig ja.quote:Op maandag 11 april 2005 20:31 schreef ReCreative het volgende:
[..]
God, wat is het lollig. Iemand die aangeeft liever niet op foto's te willen toch voor de camera te slepen.
Bij makers van internet pagina's is dat al bekend gewoon ergens verborgen opnemen "gratis sex" etc.quote:Op maandag 11 april 2005 20:02 schreef Yosomite het volgende:
Ik ben er net achter gekomen hoe je heel snel veel topic kijkers krijgt(heel fout, maar wel leuk)
Ik heb het idee van Tong80 overgenomen. Hij en ik delen een interesse in de dichter Lucebertquote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Bij makers van internet pagina's is dat al bekend gewoon ergens verborgen opnemen "gratis sex" etc.
Ik kom regelmatig in TTK, maar dat topic heb ik juist overgeslagenquote:Op maandag 11 april 2005 21:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik heb het idee van Tong80 overgenomen. Hij en ik delen een interesse in de dichter Lucebert
Katja Schuurman laat een tepel zien.
Het licht voor de hand, maar ik realiseerde het me niet meer. Afgestompt en zo.
Spreek mensen aan op onderbuik gevoelens en ze reageren vrijwel instinctief.
Neehoor, alleen maar eventjes weg.quote:Op maandag 11 april 2005 21:22 schreef SingleCoil het volgende:
Hallo! Iedereen dood of zo ?
Volgens Lupa zijn ze heel mooi enzo.quote:Op maandag 11 april 2005 21:56 schreef SingleCoil het volgende:
Wazzup with the T-shirts ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |