posten op een forum ookquote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niets! Maar een dresscode is beperkend.
omdat ik er niet zo zwaar aan tilquote:Op maandag 11 april 2005 17:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ervaar ik niet zo, maar als jij dat wel zo ervaart, waarom post je dan op een forum?
Same herequote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat ik er niet zo zwaar aan til
quote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Ik moet oppassen niet hard met After Forever mee te gaan zingen.![]()
mja...en dat heb ik ook met EEN t-shirt met m'n avatar. Het is een t-shirt met een plaatje, niets meer en niets minder. Je leert mij niet kennen door mijn t-shirtquote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Het medium werkt, an sich, als discussieplatform, en niets meer en minder. Je leert mensen volgens mij niet kennen door een forum
.
Oh okquote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
mja...en dat heb ik ook met EEN t-shirt met m'n avatar. Het is een t-shirt met een plaatje, niets meer en niets minder. Je leert mij niet kennen door mijn t-shirt
Avatars zijn een existentiële kwestie ...quote:Op maandag 11 april 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, die shirts zijn gewoon voor de leut, jullie maken er een hele existentiële kwestie van.
ja, daarom kies ik altijd schapenquote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Avatars zijn een existentiële kwestie ...
Welbeschouwd zegt het echter weinig over je identiteit. In ieder geval is het niet dominant ten opzichte wat je er zelf verder van kunt maken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Een kledingstuk is een uiting van identiteit waarmee je de buitenwereld signalen geeft over wie je werkelijk bent.
De werkelijke signalen geef je door te zijn, daardoor je kleding niets van af. Mensen voeren interactie met jou, niet met je kleding. Verder is dresscode nogal overtrokken, omdat het slechts de afbeelding betreft. Het soort shirt (of wat dan ook), alsmede de rest van je kleding zijn geen voorschriften voor.quote:Het is een beeld, net zoals een foto. Op het moment dat ik dus conformeer aan een dresscode, geef ik andere signalen over wie ik ben dan dat ik werkelijk ben, dus dat is per definitie verwarrend.
Je bent zelfs volledig fotofoob.quote:Om exact dezelfde reden zet ik ook geen foto's van mezelf op internet.
Kun je daarmee niet het origineel vinden met informatie die in dat bestand zit?quote:Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb de originele tekening gevonden. Wel in zwart-wit helaas, maar toch...
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Hoe iemand op een forum is kan een redelijk beeld scheppen van de persoon in geheel.quote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Same here. Het medium werkt, an sich, als discussieplatform, en niets meer en minder. Je leert mensen volgens mij niet kennen door een forum
.
Ik mag nog kiezen ook.quote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, wil je je afbeelding mat of glanzend?
Het gaat echter niet om de avatars maar puur om het shirt in de discussies.quote:Op maandag 11 april 2005 17:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Avatars zijn een existentiële kwestie ...
Nee, dat zou kunnen. Maar ik blijf het als een onmisbaar deel zien van het 'grote geheel' van de persoonquote:Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Alicey het volgende:
Welbeschouwd zegt het echter weinig over je identiteit. In ieder geval is het niet dominant ten opzichte wat je er zelf verder van kunt maken.
Ow joh, maar dat weet ik wel. Ik reageer er alleen wat hysterisch op. Hou het maar op slechte ervaringen uit het verledenquote:De werkelijke signalen geef je door te zijn, daardoor je kleding niets van af. Mensen voeren interactie met jou, niet met je kleding. Verder is dresscode nogal overtrokken, omdat het slechts de afbeelding betreft. Het soort shirt (of wat dan ook), alsmede de rest van je kleding zijn geen voorschriften voor.
Absoluut niet! Ik hou van foto's. Zelfs als ik er zelf op sta. Mits niet verspreid, natuurlijkquote:Je bent zelfs volledig fotofoob.
Ja dat heb ik dus niet... Ik krijg gewoon te weinig informatie. Zou dat ook mijn aversie tegen telefoneren verklaren? Ik voel een R&P topicquote:Op maandag 11 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Hoe iemand op een forum is kan een redelijk beeld scheppen van de persoon in geheel.
En ik maak er avatars van... sinds wanneer mag dat niet?quote:Op maandag 11 april 2005 18:08 schreef Alicey het volgende:
Het gaat echter niet om de avatars maar puur om het shirt in de discussies.
volgens mij zocht ik een suffe usernamequote:Op maandag 11 april 2005 18:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja! Dat vergat ik nog te vragen, hoe ben je eigenlijk aan die nick gekomen?
fotooooos !!!quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb die van jou stiekem even aan nu en hij is helemaal geweldig!
Je bent niet de enige denk ik, maar ik heb dat niet zo zeer met auto's.. Ik heb geen auto, wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 11 april 2005 18:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, dat zou kunnen. Maar ik blijf het als een onmisbaar deel zien van het 'grote geheel' van de persoon. Net als zijn auto trouwens, maar dat is ook een tic die ik schijnbaar alleen heb
.
Hmmm.. Niet een beetje overtrokken?quote:Ow joh, maar dat weet ik wel. Ik reageer er alleen wat hysterisch op. Hou het maar op slechte ervaringen uit het verleden.
Het kostte de vorige keer anders behoorlijk wat moeite om je op de foto te krijgen.. Ik heb je zelfs nog een beetje moeten helpen.quote:Absoluut niet! Ik hou van foto's. Zelfs als ik er zelf op sta. Mits niet verspreid, natuurlijk.
En zie je me in persoon krijg je zeker weer teveel informatie?quote:Op maandag 11 april 2005 18:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus niet... Ik krijg gewoon te weinig informatie.
Ik denk niet dat dat daarvoor een verklaring is. Ik heb het ook niet zo op telefoons, maar dat heeft niet zo zeer te maken met het feit dat het te weinig informatie biedt, maar eerder dat je moeilijk iets tussendoor kunt doen en geforceerd met iemand spreekt..quote:Zou dat ook mijn aversie tegen telefoneren verklaren? Ik voel een R&P topic.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, ik heb die van jou stiekem even aan nu en hij is helemaal geweldig!
Ah okquote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij zocht ik een suffe username
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatarquote:ben wel blij dat ik nu geen t-shirt hoef te maken met een fotootje van Viola Holt
Het was toch Llola Rent oid?quote:Op maandag 11 april 2005 18:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij zocht ik een suffe username
ben wel blij dat ik nu geen t-shirt hoef te maken met een fotootje van Viola Holt
Vast wel. Als er een schaap over de dam is.quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef ReCreative het volgende:
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatar. Straks zet je een hype
.
Van mij mag je hoor lieverd!quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
En ik maak er avatars van... sinds wanneer mag dat niet?![]()
Hoe lang gaat zoiets eigenlijk mee?quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is leuk om te doen, ik ga vaker m'n eigen t-shirts knutselen
nu maar hopen dat er geen copyright op dit schaap zit ?quote:Op maandag 11 april 2005 18:28 schreef ReCreative het volgende:
Een schaap is leuker, helemaal zo'n schaap als in je avatar. Straks zet je een hype
.
De goede oude tijd ja!quote:Op maandag 11 april 2005 18:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lola Rennt kwam er pas later bijVolgens mij had ik eerst "Oink" als ondertitel
Niks!quote:Op maandag 11 april 2005 18:25 schreef Alicey het volgende:
Je bent niet de enige denk ik, maar ik heb dat niet zo zeer met auto's.. Ik heb geen auto, wat zegt dat over mij?
Je hebt geen idee hoe diep dat zitquote:Hmmm.. Niet een beetje overtrokken?
Omdat ik wist dat dergelijke foto's door anderen bekenen zouden gaan wordenquote:Het kostte de vorige keer anders behoorlijk wat moeite om je op de foto te krijgen.. Ik heb je zelfs nog een beetje moeten helpen.
Valt me mee die prijs, prima te doen!quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, de totaalprijs is ¤ 7,00. Voor andere mensen die een shirt willen wordt het ¤ 4,50 (Alicey had een duurder shirt, voor de anderen zou ik een standaard T-shirt van de Wibra kopen, maar eigen keus mag natuurlijk ook).
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, de totaalprijs is ¤ 7,00. Voor andere mensen die een shirt willen wordt het ¤ 4,50 (Alicey had een duurder shirt, voor de anderen zou ik een standaard T-shirt van de Wibra kopen, maar eigen keus mag natuurlijk ook).
Je zet hier trouwens wel weer het beeld mee neer dat ik een dure smaak heb (relatief).quote:Op maandag 11 april 2005 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 18:35 schreef Doffy het volgende:
Je dacht toch niet dat ik in een goedkoper shirt zou gaan lopen dan Alicey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |