Misschien was de redenatie "leuk", maar niet "goed" ?quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook nog succces...
Volgens mijn wiskundeleraar kan ik uistekend beredeneren
Daarom had ik ook een 4,3 voor mijn laatste tentamen
Zoiets...het was in ieder geval niet exact.quote:Op maandag 11 april 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien was de redenatie "leuk", maar niet "goed" ?
Of hij bedoelde het op een andere logische manier.quote:Op maandag 11 april 2005 15:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoiets...het was in ieder geval niet exact.
En we hebben nog wel zo rustig gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat hier veel te hard. Je gaat even de stad in en je kunt het al niet meer inhalen.
Wat voor kleur/soort broek is het?quote:Heb allemaal leuke koopjes gedaan. Een supergave broek voor slechts ¤ 14,95 (kindermaatje 176), een bijpassend fuchsia T-shirt voor ¤ 7,95 en een paar bijpassende sneakers voor ¤ 17,95. Ik doe het allemaal de 23e aan, Alicey.
Ik ben benieuwd.quote:Voor Alicey heb ik een lichtroze truitje gekocht. Het is een M, hij getailleerd en vrij lang. Bij de hals zit een strikje (maar niet tuttig). Voor mezelf heb ik een lichtgeel heren-T-shirt gekocht. Ik heb ook het transferpapier gekocht en nieuwe cartridges en ik ga ze straks maken. Ik doe die van mij eerst, voor het geval er iets mis gaat.
Gebruik je die ook de 23e?quote:Oh, en ook nog een nieuwe zonnebril voor slechts ¤ 6,25.
Ik ken het. Wat zijn credit cards toch makkelijk.quote:![]()
![]()
(Eigenlijk was mijn geld op)
Oh, alleen maar beter.quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, de mouwen zijn trouwens niet lang Alicey, maar driekwart.
Het is een hele stoere spijkerbroek met wijde pijpen. Hij is heel lichtblauw met donkerblauwe streepjes. Het stiksel is fluorescerend geel en er zit een fuchsia naaisel op een van de pijpen. Hij is een beetje punk-geīnspireerd.quote:
Ik ook!quote:Ik ben benieuwd.![]()
Als de zon schijnt wel!quote:Gebruik je die ook de 23e?
Oh, ik kon nog wel pinnen hoor. Maar mijn budget was wel op. Kan wel rood staan en over een paar dagen komt mijn geld weer.quote:Ik ken het. Wat zijn credit cards toch makkelijk.
Ik heb een beetje een idee nu hoe dat er uit gaat zien.quote:Op maandag 11 april 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een hele stoere spijkerbroek met wijde pijpen. Hij is heel lichtblauw met donkerblauwe streepjes. Het stiksel is fluorescerend geel en er zit een fuchsia naaisel op een van de pijpen. Hij is een beetje punk-geīnspireerd.
[..]
Ik ook!
Misschien dat ik hem ook meeneem als de zon schijnt en ik vergeet hem niet.quote:Als de zon schijnt wel!
Op zo'n manier.quote:Oh, ik kon nog wel pinnen hoor. Maar mijn budget was wel op. Kan wel rood staan en over een paar dagen komt mijn geld weer.
Ik ben er iets minder strict in. Ik houd meer het schema aan dat ik met alle te verwachten inkomsten en uitgaven de volgende maand minstens uit moet komen, en het liefst een euro of 100 a 200 nog achter de hand heb.quote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag van mezelf ¤ 100 over mijn budget heen, heb net even de uitgaven ingevoerd in mijn kasboekje en ik zit ¤ 87 over mijn budget heen met 3 dagen te gaan.
Vrouwenquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik mag van mezelf ¤ 100 over mijn budget heen, heb net even de uitgaven ingevoerd in mijn kasboekje en ik zit ¤ 87 over mijn budget heen met 3 dagen te gaan.
quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Lemmeb het volgende:
Vrouwen. Allemaal een gat in hun hand.
En je vriend zeker weer het terras laten betalen?
Weet je ook niet meer waar je het vandaan hebt of wat de originele bestandsnaam was?quote:Op maandag 11 april 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou heb ik verdorie mijn avatar alleen nog maar in 60x60... Zien of ik hetzelfde plaatje kan terugvinden met google...
Lupa houdt het gat echter goed bij in haar kasboek.quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vrouwen. Allemaal een gat in hun hand.
En je vriend zeker weer het terras laten betalen?
Nee...quote:Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Weet je ook niet meer waar je het vandaan hebt of wat de originele bestandsnaam was?
Oh jawelquote:Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef ReCreative het volgende:
Hee, jullie gaan toch niet serieus je avatar op een t-shirt zetten voor de meet of wel soms?
Dies wel heel anders.. En veel minder aaibaar.quote:Op maandag 11 april 2005 16:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.centralidahowolfcoalition.com/Gnawing%20Wolf.jpg
Vind ik evt goeie vervanging maar ik zoek nog ff door
Berenvel. Het is een shirt met je avatar, of een berenvel!quote:Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geen hāāāāār op mijn hoofd. Geen één.
Ik doe mijn gorillapak wel weer aan. Of een gewei
.
Streep me dan maar weer weg, dan kom ik nietquote:Op maandag 11 april 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
Berenvel. Het is een shirt met je avatar, of een berenvel!
Wat heb je tegen je avatar of berenvel?quote:Op maandag 11 april 2005 16:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Streep me dan maar weer weg, dan kom ik niet.
Die in mijn avatar dreigt ook.quote:Op maandag 11 april 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Dies wel heel anders.. En veel minder aaibaar.
Dat zal bij het verkleinen wel er uit zijn gegaan dan, die wolf in je avatar ziet er eerder een beetje suf uit.quote:Op maandag 11 april 2005 17:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die in mijn avatar dreigt ook.
Niets. Maar dergelijke dingen aantrekken hoort niet bij mezelf, dus als het een voorwaarde is dan ga ik niet. Simpelquote:
Hoe ben je aan je avatar gekomen?quote:Op maandag 11 april 2005 17:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niets. Maar dergelijke dingen aantrekken hoort niet bij mezelf, dus als het een voorwaarde is dan ga ik niet. Simpel.
Hoe kan het dan niet bij je passen?quote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt. Zowel de foto als de layout.
De avatar past wel bij mij, ik bedoel dat het aantrekken van een t-shirt met avatar niet bij mij hoort.quote:
Misschien geldt dat voor Lupa ook wel, ze lijkt suf cq. lief, maar ze is heel dreigendquote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Alicey het volgende:
Nu zie ik inderdaad hoe je wolf dreigt, Lupa.
Je draagt in het geheel geen shirts, of gaat het echt om de specifieke combinatie?quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
De avatar past wel bij mij, ik bedoel dat het aantrekken van een t-shirt met avatar niet bij mij hoort.
Volgens mij lijkt Lupa juist dreigender dan ze in werkelijkheid is. Maar voorlopig is dat nog speculatie.quote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Misschien geldt dat voor Lupa ook wel, ze lijkt suf cq. lief, maar ze is heel dreigend.
Ik ga niet ter herkenning in een suf shirt lopen. Je neemt me zoals ik ben, of anders niet. Dus ik trek lekker aan wat ik zelf wil, mocht het toegestaan zijnquote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
Je draagt in het geheel geen shirts, of gaat het echt om de specifieke combinatie?
Dat kun je altijd proberen natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk inderdaad.Als ik zeg waar dat op lijkt wordt je echter waarschijnlijk nog feller!
![]()
En dat gaan we doen ook!quote:Op maandag 11 april 2005 17:13 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kun je altijd proberen natuurlijk.
Niets! Maar een dresscode is beperkend.quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er toch tegen een avatar op een t-shirt ?
schaapie!quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben terug uit Zoetermeer. Nu weer veilig in Amsterdam
Ik zie ook niet direct in wat er op tegen is.quote:wat is er toch tegen een avatar op een t-shirt ?
Je kunt hem ook klein op je mouw doen ofzo
Leuk geprobeerdquote:Op maandag 11 april 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt er namelijk op dat je kleding nodig hebt om jezelf een identiteit te geven. Zit dat dan niet van binnen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |