Voorbeelden!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn stelling, naamgeving dekt niet altijd de lading.
Dat zou ik dan weer niet zo omschrijven alhoewel de freakshow fascinatie natuurlijk wel menselijk is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:36 schreef Yosomite het volgende:
Ook de andere foto's zijn best aardig.
De SP is volgens mij erg sociaal. De vraag is alleen of sociaal altijd wenselijk is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in TRU staat geen waarheid en de SP is niet per definitie sociaal
Hoe durf je! Je maakt misbruik van het feit dat je connecties op hoge plaatsen hebt!quote:
Kijk dat zie ik dus zo: Natuurkundigen proberen formules te verzinnen die het heelal beschrijven. Truth bestaat uit ervaringen die deze formules deels onmogelijk maken. Ergo: Truth kijkt naar een meer uitgezoomde versie van de natuur en is dus eigenlijk een stap verder. Wij lachen dan ook om wetenchappers die de eindjes, logischerwijs, maar niet aan elkaar krijgen. Wetenschappers die allemaal in een ivoren toren elkaar uitdagen en een battle om slimheid aangaan hetgeen ze direct dom maakt omdat ze zichzelf en hun eigen motieven blijkbaar niet doorzien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:44 schreef het_fokschaap het volgende:
in TRU staat geen waarheid en de SP is niet per definitie sociaal
Krijg je hier nu een slecht geweten van?quote:
en daarom gebruiken ze nu als argument tegen de grondwet dat de nederlandse lonen gaan dalen vanwege de lonen in Oostbloklandenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
De SP is volgens mij erg sociaal. De vraag is alleen of sociaal altijd wenselijk is.
De wetenschappers die je hier beschrijft zijn vooral self-proclaimed wetenschappers. Een onderdeel van wetenschap is op basis van waarnemingen onderzoek doen. Waarnemingen ongeldig verklaren is dan ook alles behalve wetenschappelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kijk dat zie ik dus zo: Natuurkundigen proberen formules te verzinnen die het heelal beschrijven. Truth bestaat uit ervaringen die deze formules deels onmogelijk maken. Ergo: Truth kijkt naar een meer uitgezoomde versie van de natuur en is dus eigenlijk een stap verder. Wij lachen dan ook om wetenchappers die de eindjes, logischerwijs, maar niet aan elkaar krijgen. Wetenschappers die allemaal in een ivoren toren elkaar uitdagen en een battle om slimheid aangaan hetgeen ze direct dom maakt omdat ze zichzelf en hun eigen motieven blijkbaar niet doorzien.
Krampachtig blijven ontkennen van ervaringen is ook een leuke. Het dus aanhangen van een gesloten model als wetenschapper dat geen ruimte meer toelaat voor de realiteit. En wie bepaalt wat de realiteit is? De realiteit zelf of de wetenschappers? Het eerste, me dunkt. Ik heb nooit begrepen waarom mensen zich vastpinnen op een visie en daardoor zichzelf zo beperken.
Aldus mijn manifesto
eenschquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn stelling, naamgeving dekt niet altijd de lading.
nazoekberichtquote:
subjectieve waarnemingen ongeldig verklaren is dan wel weer wetenschappelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef Alicey het volgende:
Waarnemingen ongeldig verklaren is dan ook alles behalve wetenschappelijk.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef livEliveD het volgende:
Krijg je hier nu een slecht geweten van?
Hoe bedoel je dit precies?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef Doffy het volgende:
Ik zou graag van jou eens horen wat "realiteit" precies betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |