Heb je al een FA en/of zittende mod ingeseind?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Reya het volgende:
Vreemd...ik heb het nooit geambieerd forummod te worden, maar er gaat op een wonderlijke manier enorm veel aantrekkingskracht uit van die SES-plek...
Zittende mod meldt zichquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Reya het volgende:
Vreemd...ik heb het nooit geambieerd forummod te worden, maar er gaat op een wonderlijke manier enorm veel aantrekkingskracht uit van die SES-plek...
'T is idd echt weer iets voor nederland :Pquote:
Ik ben nu trouwens ook een echte ventquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zittende mod meldt zich
Je weet waar je de sollicitatie naar toe kunt sturen, en ik denk dat jij wel geschikt bent voor de plaats. Dus als het je wat lijkt, doen !
geen idee, maar dat ligt aan het probleem waar je mee zit en aan de hoeveelheid margrieten die daar lagenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens ook een echte vent
Heb gisteren de Margriet gelezen, staan idd wel goeie stukjes in. Ze stond er zelfs 3x in.
Hoe groot is ook denk je de kans, dat je maar 1 exemplaar daar vind (uit september 2004) en dat het precies gaat over dingen waar je nu mee zit???
een niet zo alledaags probleem, en er lag er maar 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, maar dat ligt aan het probleem waar je mee zit en aan de hoeveelheid margrieten die daar lagen
Nee, ik pakte iets op in mijn fietsenschuurtje en toen had ik m'n gezicht vol zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad smerig.
Je hebt huiswerk van een jaar geleden opgezocht?
Ja, Annette is cool ej. En wat betreft die kans: tja, het blad staat er vol mee, dus bijster klein is ie nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens ook een echte vent
Heb gisteren de Margriet gelezen, staan idd wel goeie stukjes in. Ze stond er zelfs 3x in.
Hoe groot is ook denk je de kans, dat je maar 1 exemplaar daar vind (uit september 2004) en dat het precies gaat over dingen waar je nu mee zit???
*yuck*quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik pakte iets op in mijn fietsenschuurtje en toen had ik m'n gezicht vol zitten.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.cannabis.net/weblife.html
Wat moeten ze dan lezen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mannen die de Margriet lezen.
Ik word daar niet geil van.
ik lees de playboy, actueel, panorama, de penthouse en de hustlerquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees zoveel blaadjes, het is gewoon meer voor de verhalen die er in staan. Nou moet je lezen ook niet opvatten als "er goed voor gaan zitten en een uur de margriet lezen", maar bv bij het koken even zo'n blaadje doorbladeren vind ik wel leuk. Net als de Viva ( goeie reportages en mooie foto's), of de Yes, of de wat dan ook. Vind het allemaal wel leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |