Heb je al een FA en/of zittende mod ingeseind?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Reya het volgende:
Vreemd...ik heb het nooit geambieerd forummod te worden, maar er gaat op een wonderlijke manier enorm veel aantrekkingskracht uit van die SES-plek...
Zittende mod meldt zichquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Reya het volgende:
Vreemd...ik heb het nooit geambieerd forummod te worden, maar er gaat op een wonderlijke manier enorm veel aantrekkingskracht uit van die SES-plek...
'T is idd echt weer iets voor nederland :Pquote:
Ik ben nu trouwens ook een echte ventquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zittende mod meldt zich
Je weet waar je de sollicitatie naar toe kunt sturen, en ik denk dat jij wel geschikt bent voor de plaats. Dus als het je wat lijkt, doen !
geen idee, maar dat ligt aan het probleem waar je mee zit en aan de hoeveelheid margrieten die daar lagenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens ook een echte vent
Heb gisteren de Margriet gelezen, staan idd wel goeie stukjes in. Ze stond er zelfs 3x in.
Hoe groot is ook denk je de kans, dat je maar 1 exemplaar daar vind (uit september 2004) en dat het precies gaat over dingen waar je nu mee zit???
een niet zo alledaags probleem, en er lag er maar 1quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee, maar dat ligt aan het probleem waar je mee zit en aan de hoeveelheid margrieten die daar lagen
Nee, ik pakte iets op in mijn fietsenschuurtje en toen had ik m'n gezicht vol zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:38 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad smerig.
Je hebt huiswerk van een jaar geleden opgezocht?
Ja, Annette is cool ej. En wat betreft die kans: tja, het blad staat er vol mee, dus bijster klein is ie nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu trouwens ook een echte vent
Heb gisteren de Margriet gelezen, staan idd wel goeie stukjes in. Ze stond er zelfs 3x in.
Hoe groot is ook denk je de kans, dat je maar 1 exemplaar daar vind (uit september 2004) en dat het precies gaat over dingen waar je nu mee zit???
*yuck*quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik pakte iets op in mijn fietsenschuurtje en toen had ik m'n gezicht vol zitten.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef het_fokschaap het volgende:
http://www.cannabis.net/weblife.html
Wat moeten ze dan lezen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mannen die de Margriet lezen.
Ik word daar niet geil van.
ik lees de playboy, actueel, panorama, de penthouse en de hustlerquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees zoveel blaadjes, het is gewoon meer voor de verhalen die er in staan. Nou moet je lezen ook niet opvatten als "er goed voor gaan zitten en een uur de margriet lezen", maar bv bij het koken even zo'n blaadje doorbladeren vind ik wel leuk. Net als de Viva ( goeie reportages en mooie foto's), of de Yes, of de wat dan ook. Vind het allemaal wel leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ik lees de playboy, actueel, panorama, de penthouse en de hustler
Maar je ziet er wel metroseksueel uit!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:47 schreef Haushofer het volgende:
Overigens lees ik ook nog wel mannenblaadjes hoor, voordat ik hier als de nieuwe metrosexuele mod van WFL wordt neergezet
De Yes!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:46 schreef Haushofer het volgende:
Ik lees zoveel blaadjes, het is gewoon meer voor de verhalen die er in staan. Nou moet je lezen ook niet opvatten als "er goed voor gaan zitten en een uur de margriet lezen", maar bv bij het koken even zo'n blaadje doorbladeren vind ik wel leuk. Net als de Viva ( goeie reportages en mooie foto's), of de Yes, of de wat dan ook. Vind het allemaal wel leuk.
Have fun.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:48 schreef Haushofer het volgende:
* Haushofer gaat weer naar de stad, en wenst alle WFL'ers een aangename voortzetting
Het is op zich wel opvallend dat mannen een voorkeur lijken te hebben voor meisjesbladen. Je krijgt mannen er stil mee.quote:
De Margriet ken ik niet zo, maar misschien is dat op basis van intuitie dat ik er niet in kijk... Het is zo dat mannenbladen inhoudelijk vaak wel beter zijn.. Het gaat tenminste ergens over.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze mannen zijn. Duh.
Ik heb zelf eik liever een vies blaadje dan de Margriet![]()
De Yes vind ik echt voor meisjes van 12. Met van die hyperonrealistische verhalen in de rubriek 'Mijn eerste keer'.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
Het is op zich wel opvallend dat mannen een voorkeur lijken te hebben voor meisjesbladen. Je krijgt mannen er stil mee.
Tieten en auto's voornamelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
De Margriet ken ik niet zo, maar misschien is dat op basis van intuitie dat ik er niet in kijk... Het is zo dat mannenbladen inhoudelijk vaak wel beter zijn.. Het gaat tenminste ergens over.
Mannen kicken daar op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De Yes vind ik echt voor meisjes van 12. Met van die hyperonrealistische verhalen in de rubriek 'Mijn eerste keer'.
Sommige bladen wel ja. Over het algemeen wordt de lezer van een gemiddeld mannenblad echter serieuzer genomen dan de lezer van een gemiddeld vrouwenblad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tieten en auto's voornamelijk.
misschien kun je mod worden op http://www.viva.nl/forumquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik lees zoveel blaadjes, het is gewoon meer voor de verhalen die er in staan. Nou moet je lezen ook niet opvatten als "er goed voor gaan zitten en een uur de margriet lezen", maar bv bij het koken even zo'n blaadje doorbladeren vind ik wel leuk. Net als de Viva ( goeie reportages en mooie foto's), of de Yes, of de wat dan ook. Vind het allemaal wel leuk.
Daarin zou je best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
Sommige bladen wel ja. Over het algemeen wordt de lezer van een gemiddeld mannenblad echter serieuzer genomen dan de lezer van een gemiddeld vrouwenblad.
Geen idee. Het is wat ik waarneem bij collega's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's dan ook sinds kort zeker.
Ik dacht dat het in de Yes juist nooit pijn deed maar dat de eerste keer in dat blad altijd een hemelse ervaring is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
heerlijk ! het doet pijn als hij bij me binnenkomt
ICT-ers zijn natuurlijk een apart slag volk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:57 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Het is wat ik waarneem bij collega's.
misschien was het dan de Tinaquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in de Yes juist nooit pijn deed maar dat de eerste keer in dat blad altijd een hemelse ervaring is.
Tina doet uit principe niet aan seksverhalen. Zoenen e.d. mag wel in de Tina, maar geen seks.quote:
Misschien is dat het.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
ICT-ers zijn natuurlijk een apart slag volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |