Blijkbaar is mijn opzet wel dusdanig geslaagd dat Lupa zich denkt te moeten verantwoorden met dat ze het verdiend heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Moet je dat verdienen dan, Lupa?
Zou het werkelijk zo gemakkelijk zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar is mijn opzet wel dusdanig geslaagd dat Lupa zich denkt te moeten verantwoorden met dat ze het verdiend heeft.
Misschien wel. Ze geeft nog niet toe dat ze een schuldgevoel heeft, maar moest het wel heel snel goedpraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou het werkelijk zo gemakkelijk zijn?![]()
Dat viel mij dus ook op. En ze is nu wel stil...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel. Ze geeft nog niet toe dat ze een schuldgevoel heeft, maar moest het wel heel snel goedpraten.![]()
Vast om moed te verzamelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op. En ze is nu wel stil...![]()
Je hebt in ieder geval goed nagedacht over de te gebruiken smoezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was even TV aan het kijken, potverdorie!
Ik heb ook nog de was opgehangen en mijn ondergoed opgeruimd...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Je hebt in ieder geval goed nagedacht over de te gebruiken smoezen.
Dat zal wel weer niet, dat zeggen ze allemaal! Nooit bedoelen ze het zo, maar ik zit met de gebakken peren!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:![]()
![]()
Maar,maar.. Zo bedoelde ik het toch niet?
Ik geloof je niet. Dat lijkt me geen oprechte glimlach.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk Lupa, je hebt helemaal gelijk![]()
Hou op over die afvalstoffenheffing!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
Meisjes, meisjes...ruzie maken is voornamelijk een mannenzaak.
Ik was even slapen, kom ik terug...afvalstoffenheffingen en verkrachte honden, pizza's...
Dat je daar zomaar doorheen priktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Dat lijkt me geen oprechte glimlach.
Foodsex.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
Dat met die verkrachte pizza's, dat lijkt me ook niks
Woedend ben ik. Ik heb net mijn hele woonkamer kort en klein geslagen. De rekening komt binnenkort wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Dat je daar zomaar doorheen prikt![]()
Ben je nu echt boos?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |