Blijkbaar is mijn opzet wel dusdanig geslaagd dat Lupa zich denkt te moeten verantwoorden met dat ze het verdiend heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Moet je dat verdienen dan, Lupa?
Zou het werkelijk zo gemakkelijk zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Blijkbaar is mijn opzet wel dusdanig geslaagd dat Lupa zich denkt te moeten verantwoorden met dat ze het verdiend heeft.
Misschien wel. Ze geeft nog niet toe dat ze een schuldgevoel heeft, maar moest het wel heel snel goedpraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou het werkelijk zo gemakkelijk zijn?![]()
Dat viel mij dus ook op. En ze is nu wel stil...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel. Ze geeft nog niet toe dat ze een schuldgevoel heeft, maar moest het wel heel snel goedpraten.![]()
Vast om moed te verzamelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op. En ze is nu wel stil...![]()
Je hebt in ieder geval goed nagedacht over de te gebruiken smoezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was even TV aan het kijken, potverdorie!
Ik heb ook nog de was opgehangen en mijn ondergoed opgeruimd...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Alicey het volgende:
Je hebt in ieder geval goed nagedacht over de te gebruiken smoezen.
Dat zal wel weer niet, dat zeggen ze allemaal! Nooit bedoelen ze het zo, maar ik zit met de gebakken peren!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:![]()
![]()
Maar,maar.. Zo bedoelde ik het toch niet?
Ik geloof je niet. Dat lijkt me geen oprechte glimlach.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk Lupa, je hebt helemaal gelijk![]()
Hou op over die afvalstoffenheffing!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
Meisjes, meisjes...ruzie maken is voornamelijk een mannenzaak.
Ik was even slapen, kom ik terug...afvalstoffenheffingen en verkrachte honden, pizza's...
Dat je daar zomaar doorheen priktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Dat lijkt me geen oprechte glimlach.
Foodsex.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef SingleCoil het volgende:
Dat met die verkrachte pizza's, dat lijkt me ook niks
Woedend ben ik. Ik heb net mijn hele woonkamer kort en klein geslagen. De rekening komt binnenkort wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Dat je daar zomaar doorheen prikt![]()
Ben je nu echt boos?![]()
![]()
Dus je loopt nu naakt rond?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de was opgehangen en mijn ondergoed opgeruimd...
Kusje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niet, dat zeggen ze allemaal! Nooit bedoelen ze het zo, maar ik zit met de gebakken peren!
Als je veel bevrediging uit het eten haalt kan ik me er wat bij voorstellen. In die zin verkracht ik regelmatig pizza's, bijvoorbeeld ook met een eigenbedachte mix van onnatuurlijk belegquote:
Met een beetje pech krijg je dan ook meteen een opslag voor afvalstoffenheffing.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Woedend ben ik. Ik heb net mijn hele woonkamer kort en klein geslagen. De rekening komt binnenkort wel.
Eh... Mijn schone ondergoed. Het vuile heb ik nog gewoon aan. Maar ik loop wel graag naakt door mijn huis.quote:
Heb je nooit gehad dat iemand zich ermee ging bemoeien?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn beste vriend en ik gaan wel eens voor de lol lopen rellen op straat. Gewoon keihard tegen elkaar schreeuwen, en dan heel grof: "Vuile hoerrr!". En daarna krijgen we dan de slappe lach. Je moet die mensen eens zien kijken.
Oei, da's wel erg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Woedend ben ik. Ik heb net mijn hele woonkamer kort en klein geslagen. De rekening komt binnenkort wel.
Tell me more, tell me more!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef SingleCoil het volgende:
Als je veel bevrediging uit het eten haalt kan ik me er wat bij voorstellen. In die zin verkracht ik regelmatig pizza's, bijvoorbeeld ook met een eigenbedachte mix van onnatuurlijk beleg
Natuurlijk vindt je overbuurman dat leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Mijn schone ondergoed. Het vuile heb ik nog gewoon aan. Maar ik loop wel graag naakt door mijn huis.Mijn overbuurman vindt dat volgens mij wel leuk, de viespeuk.
Hier gebeurt dat niet zo gauw. Mensen zijn veel te geschokt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Heb je nooit gehad dat iemand zich ermee ging bemoeien?
Dat gebeurt nl. ook nogal eens in Rotterdam.
Ah, jullie doen het alleen in Fryslan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hier gebeurt dat niet zo gauw. Mensen zijn veel te geschokt.
op je voorhoofdquote:
Waar zie je me voor aan? Natúúrlijk heb ik geen zweetvoeten!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Als je geen zweetvoeten hebt krijg jij een kus op je grote teen.![]()
Hee, ik dek me alleen maar in.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Natúúrlijk heb ik geen zweetvoeten!
Het is nogal vertrouwelijk. Eigenlijk geheim. Maar vooruit:quote:
Dat is een contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef SingleCoil het volgende:
...als je oraal bevredigd wilt worden maar geen zin in sex hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |